Gå til innhold

Kjeder meg, jeg.....

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Idag har vi gjort de vanlige lørdagstingene, frokost ilag, vært og handlet og drukket kaffe på cafe. Så har vi vært hos svigerforeldrene mine og spist masse vafler og hygget oss.

Nå er vi hjemme og jeg kjenner at jeg er litt lei å har lyst til å finne på noe. Å dra ut er uaktuelt, vi bor på landet og har dessuten unger hjemme. Vi pleier å kose oss med god mat og fjernsyn på lørdagskvelden, men etter jula er vi matleie og ingen har spesiellt lyst på noe. Dermed orker jeg ikke å diske opp med noe heller. Å gå igang med huslige sysler er ikke heller hva jeg har lyst til. Har blitt mye tid ved dataen i det siste, og jeg er lut lei av både facebook og annet.

Har noen gode råd til meg? Har samboer som ikke kjeder seg, han er fornøyd med å sitte med avisa og behøver stort sett ikke mer stimulans en lørdagskveld.

Skrevet

Åh, det høres ut som du er litt lei av det hele akkurat nå, jeg kjenner godt den der gitt. Det som hjelper på humøret for min del er å få på noe behagelig og varmt treningstøy, ta med god musikk og gå en rask tur i naturen. Mulig rådet her er dritkjedelig og ikke det du hadde sett for deg på en lørdag kveld, men det hjelper i det minste;)

AneM1365380603
Skrevet

- Du kan besøke en venninne

- Ta deg et bad

- Finne på noe spennende vi kan diskutere på dol

- Få litt liv i mannen når ungene er i seng ;)

- Se en film

Skrevet

Strikk noe! :-)

Ta en time på badet med stearinlys og spa - det var egentlig mye bedre enn å strikke noe ;-)

Skrevet

Kanskje du har ei bok i bokhylla du aldri har fått lest? Eller ei bok du gjerne kunne lese om igjen? Finn den frem, tenn stearinllys og kos deg :-)

Eller ta deg en tur ut en halvtime eller en time, så er det deilig å komme inn i varmen igjen etterpå!!!!

Skrevet

Søk inn lokalradio og vær med på rebuser om det finnes. Kan være morro iblant, spesielt når en hører hvor amatørmessig det er :) Så kan du sende hilsen til naboen, så får du en tilbake hihi

candyqueen_83
Skrevet

Søk inn lokalradio og vær med på rebuser om det finnes. Kan være morro iblant, spesielt når en hører hvor amatørmessig det er :) Så kan du sende hilsen til naboen, så får du en tilbake hihi

Finnes det slike lokalradioer ennå? :P

Tror ikke det er noen her i nærheten av Oslo.

Skrevet

Finnes det slike lokalradioer ennå? :P

Tror ikke det er noen her i nærheten av Oslo.

Vi har nå i allefall. Flaut å høre på noen ganger hehe

Gjest ViViola
Skrevet

* Spille spill - brettspill, kortspill, TV-spill

* Trimme

* Personlig kroppspleie

* Heftig sex

* Lese bok

* Ringe en venn

Skrevet

Dere kan spille et godt, gammeldags brettspill eller kortspill. Du kan sette inn bilder i fotoalbum og skrive tekster til. Bake en kake til i morgen. Forføre mannen etter alle kunstens regler.

Skrevet

Kjøp rollerblades eller ski sammen med hodelykter og kom dere ut! Samspill er den beste underholdning som finnes.

Skrevet

Da jeg vokste opp satt mine foreldre og så på tv mens jeg og min bror måtte underholde oss selv på dataen. En slik oppvekst er ensbetydende med trygd. Foreldre på innvolvere seg mer. Foreldre som er friluftsmennesker får de mest veltilpassende barn. Anskaff dere telt og stormkjøkken. Ta med barna ut i det fri og dere vil lykkelige bli.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...