Lotte :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 http://www.nettavisen.no/verden/article2496790.ece Hvordan er dette mulig? Les nederste avsnitt. Da er det snakk om tettpakket hus fra gulv til tak...! Utrolig. 0 Siter
Gjest rotehuet Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 huff:( noen synes jeg har samlemani,med skap fulle av ting og tang,men det er da likevel LANGT ifra dette!! stakkars,en slags tvangshandling er vel det det er. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor er det ingen pårørende eller venner som tar affære i slike tilfeller? 0 Siter
Gjest rotehuet Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor er det ingen pårørende eller venner som tar affære i slike tilfeller? ikke alle som har det.jeg ble funnet tilfeldig av en brannmann sist jeg var i livsfare...men siden dette varte over tid,ser jeg jo poenget ditt.mitt var mer akutt.går ofte måneder mellom hver gang pårørende er her 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor er det ingen pårørende eller venner som tar affære i slike tilfeller? Kanskje hun ikke hadde noen 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kanskje hun ikke hadde noen Hun hadde jo en venn hun pleide å ligge over hos ganske ofte, vedkommende som etterlyste henne. 0 Siter
Nikki Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor er det ingen pårørende eller venner som tar affære i slike tilfeller? Det er ikek alle som har desverre. Vet av et tilfelle her også, hvor det fikk pågå over flere år selv om hjemmehjelpetjenesten egentlig hadde kontakt med personen. Når personen ikke ville slippe de inn, så gikk bare hjemmehjelpen. Ingen som tok seg bryet med å sjekke hvordan det egentlig sto til. Gikk så langt at det var halvannen meter søppel i hele leiligheten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det er ikek alle som har desverre. Vet av et tilfelle her også, hvor det fikk pågå over flere år selv om hjemmehjelpetjenesten egentlig hadde kontakt med personen. Når personen ikke ville slippe de inn, så gikk bare hjemmehjelpen. Ingen som tok seg bryet med å sjekke hvordan det egentlig sto til. Gikk så langt at det var halvannen meter søppel i hele leiligheten. Men vedkommende her hadde jo en nær venn hun pleide å ligge over hos ganske ofte fordi det ikke var plass i hennes eget hjem - denne måtte da vite hvordan det sto til? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hun hadde jo en venn hun pleide å ligge over hos ganske ofte, vedkommende som etterlyste henne. Men hun hadde sikkert ikke plass til at noen kunne komme på besøk og det var jo han som ante uråd. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Utrolig! Jeg så et program om dette fenomenet for en tid tilbake. Veldig spesielt. 0 Siter
Gjest som min svigermor Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sånn er min svigermor også. Nå har hun solgt huset og jeg og min mann har ryddet det hele. Det har tatt uhorvelig lang tid, men vi ble til slutt ferdig. Nå besylder hun oss for å kun være ute etter pengene hennes, og vi har ikke fått så mye som en liten takk for hjelpen. Tror vi hadde 7 kontainere, og da var det ikke av de minste... Huset var kun på 80 kvadrat + kryploft, så da kan man tenke seg hvor fullt det var... 0 Siter
Gjest som min svigermor Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor er det ingen pårørende eller venner som tar affære i slike tilfeller? Dette er spesielle mennesker. VI har i mange år prøvd å rydde og kaste hos svigermor, men blir omtrent kastet ut. Nå har vi endelig fått ryddet opp og hun har solgt huset. Så får vi se hvor lenge det går før hun fyller opp der hun nå bor.. 0 Siter
Gjest ripsnips Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 minner meg om innlegg som ble sendt her i går eller forleden dag,om en fyr som døde i sitt eget søppel,huset var fyllt med søppel,det var eneste smale ganger i huset en kunne komme seg frem i.. ekstreme folk finns det alltid 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Dette er spesielle mennesker. VI har i mange år prøvd å rydde og kaste hos svigermor, men blir omtrent kastet ut. Nå har vi endelig fått ryddet opp og hun har solgt huset. Så får vi se hvor lenge det går før hun fyller opp der hun nå bor.. Min far var av samme typen han også, men ikke fullt så ille. Men de som ryddet i huset hans da han skulle selge gjorde en formidabel jobb! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.