Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vel minst 20 ulike par her=)

forskjellige typer, både fluffye og vanlige, og tjukkere og tynnere! geniale :)

Wow!! Jeg trodde slike sokker bare ble kjøpt & brukt som en litt morsom "gag", akkurat som slike "dyretøfler", som jo er omtrent umulige å bruke...;-)

Skrevet

Hehe nice! Du er en skikkelig tåsokk-fan ser jeg :)

hehe.. har bare blitt slik.. fikk d første paret for ca 5 år siden.. i en grusom blåbatikk stil.. men etterhvert har d kommet veldig mange stilige og morsomme.. og de er faktisk både varme, og gode og bruke :)

Og så er d jo artig å more folk litt av og til da..

Var fks på en konferanse i oslo litt tilbake der endel hadde d veldi morro me å se på føttene mine :P

Skrevet

Jeg har bare to par jeg da, men herlige er dem :)

Hehe lurer på om dette er en dame ting, eller om menn også har slike. Jeg har ingen, men kanskje jeg skal bestille et par. :)

Skrevet

Hehe lurer på om dette er en dame ting, eller om menn også har slike. Jeg har ingen, men kanskje jeg skal bestille et par. :)

Her finner du varianter for golf, fjellturer og businessmen hehe. Løp og kjøp eller klikk og kjøp :)

Skrevet

hehe.. typen t søs har 2 par faktisk (han er i 40åra :P)

Skrevet

Jeg antar du har prøvd dem? I motsetning til deg liker jeg ting mellom tærne, så tåsokker er midt i blinken :)

Hadde vel neppe svart på den måten hvis jeg ikke hadde prøvd dem? Ja, jeg har prøvd, og liker det ikke:-)

Skrevet

hehe.. typen t søs har 2 par faktisk (han er i 40åra :P)

LOL vet du hvorfor han liker slike?

AneM1365380603
Skrevet

De ser jo kjempemorsomme ut ;o) Jeg lurer på om jeg ville fått de minste til å gå med noe sånt. Finner jeg slike sokker må jeg bare kjøpe.

Lillesøster nektet å bruke hårklemmer som ser ut som rosa museører ;) Mellomsøster lo godt over de latterlige ørene.

Skrevet

hehe.. har bare blitt slik.. fikk d første paret for ca 5 år siden.. i en grusom blåbatikk stil.. men etterhvert har d kommet veldig mange stilige og morsomme.. og de er faktisk både varme, og gode og bruke :)

Og så er d jo artig å more folk litt av og til da..

Var fks på en konferanse i oslo litt tilbake der endel hadde d veldi morro me å se på føttene mine :P

Hehe har aldri forsøkt slike, men nå fikk jeg lyst. De er ganske uvanlige i Norge ja, så jeg skjønner at folk viste sin interesse. :)

Skrevet

Tåsokker er geniale og bruke, og veldig morsomme=)

Men de fleste trenger litt tilvenning ja ;)

Og noen blir livredde når de plutslig ser tærne sine :P

LOL skjønner det. Tær er ikke akkurat noe man fremhever. :)

Skrevet

Hadde vel neppe svart på den måten hvis jeg ikke hadde prøvd dem? Ja, jeg har prøvd, og liker det ikke:-)

Vel jeg sa ofte når jeg var lita at jeg ikke likte ditt og datt å spise uten at jeg hadde smakt det, så jeg ville bare forsikre meg om at du ikke var av den typen ;)

Skrevet

LOL vet du hvorfor han liker slike?

Nei, og vet ikke om jeg vil vite :P

men for min del da..

Ja.. første3-4 gangene var de rare og ha på..

men etterhvert.. ble de behaglige..

og en slipper unna mye svette under føttene ikke minst

Skrevet

Vel jeg sa ofte når jeg var lita at jeg ikke likte ditt og datt å spise uten at jeg hadde smakt det, så jeg ville bare forsikre meg om at du ikke var av den typen ;)

Hehe, jeg gjorde vel det ofte når jeg var liten jeg også, men jeg har blitt tross alt 30 år, så de fleste barnslige taktene har jeg lagt fra meg:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har noen slike par, men de er ikke så behagelige. Kald på tærne blir man og ettersom tærne blir adskilt.

Skrevet

Hehe, jeg gjorde vel det ofte når jeg var liten jeg også, men jeg har blitt tross alt 30 år, så de fleste barnslige taktene har jeg lagt fra meg:-)

Jeg er glad du skrev de fleste og ikke alle ;) Jeg er eldre enn deg og akk så barnslig til tider hehe

Skrevet

Jeg er glad du skrev de fleste og ikke alle ;) Jeg er eldre enn deg og akk så barnslig til tider hehe

Håhå, laaaang fra alle hos meg heller nei:-)

Skrevet

Haha, så grusomt!! Må jo være vondt å gå med?

:0)

Skrevet

Haha, så grusomt!! Må jo være vondt å gå med?

:0)

LOL, ikke ifølge andre her inne. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...