Gå til innhold

Hvor gamle er dolere?

Gjest en som lurer i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest en som lurer i kveld
Skrevet

Jeg lurer litt på hvor gamle dere er. Er de fleste i tyveårene, tredveårene, førtiårene? Går alderen oppover med årene, eller kommer det nye inn etterhvert?

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

14

• morsan

6

• trollemor;o)

4

• Faure

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nærmer meg siste halvdel av 30 årene jeg også. Har forøvrig vært på dol i 9 år tror jeg(er det mulig).De siste 5 årene under dette nicket.

Skrevet

På alder med Faure, ser det ut til. Har ni års ansiennitet hr inne.

Skrevet

Siste halvdel av 20-årene her. :) "Vært her" siden 99. (Herrgud, det er 10 år det!!??)

Skrevet

På alder med Faure, ser det ut til. Har ni års ansiennitet hr inne.

Blir gøy å nå 40 ikke sant? :)

Skrevet

Da sier jeg første halvdel av tjue årene. Har vært her i 3 (?) år...

Skrevet

Blir gøy å nå 40 ikke sant? :)

Jepp. Har opplevd ting som overbeviser meg om at det er et privilegium å få oppleve hvert år som går :) Og jeg har en magefølelse som sier at 40-åra blir en højdare!

Skrevet

Har to år igjen til jeg er 40. Har vært her i 10 år :-)

Skrevet

Jepp. Har opplevd ting som overbeviser meg om at det er et privilegium å få oppleve hvert år som går :) Og jeg har en magefølelse som sier at 40-åra blir en højdare!

''Og jeg har en magefølelse som sier at 40-åra blir en højdare!''

I min familie sier vi ikke "førti, feit og ferdig", men "førti, frisk og frodig"! Alle vi tre søstrene har funnet den store kjærligheten og har det vel bedre enn noensinne nå som vi alle har rundet 40! :o)))

Skrevet

''Og jeg har en magefølelse som sier at 40-åra blir en højdare!''

I min familie sier vi ikke "førti, feit og ferdig", men "førti, frisk og frodig"! Alle vi tre søstrene har funnet den store kjærligheten og har det vel bedre enn noensinne nå som vi alle har rundet 40! :o)))

Vittig - jeg har valgt meg "førti, frekk og frodig" som arbeidstittel ved inngangen til et nytt tiår. Men frisk passer helt klart bedre for min del enn frekk. Det er i så fall en sak jeg må jobbe med :)

Skrevet

middelaldrende, i følge min sønn;-)

Omtrent på min alder, tenker jeg?:-)

Skrevet

Omtrent på min alder, tenker jeg?:-)

Nesten så nære som det kan gå uten å ha ligget og vrælt sammen på barselavdelinga;-) (innbiller meg at du har bursdag bittelitt før meg -om sommeren, stemmer ikke det?)

Skrevet

Nesten så nære som det kan gå uten å ha ligget og vrælt sammen på barselavdelinga;-) (innbiller meg at du har bursdag bittelitt før meg -om sommeren, stemmer ikke det?)

Har jeg virkelig fortalt det også? Hmm, men ja det stemmer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...