Gå til innhold

Hvor gamle er dolere?

Gjest en som lurer i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg virkelig fortalt det også? Hmm, men ja det stemmer:-)

Jeg har vel lagt merke til det ettersom vi er samme årgang, og så har jeg vel lagt merke til at du skiftet fra å si f eks "jeg er snart 40" til å si "nå som jeg har fylt 40" osv et par mnd før min dag kom;-)

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

14

• morsan

6

• trollemor;o)

4

• Faure

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er i 40 årene, nøyaktig 20 dager til..*Host*

Når skal du ha festen?

Husk å fortelle oss om hvordan det gikk med de kresne venninnen og tapasen:-)

Gjest med forskjellige nick år for år
Skrevet

Jeg er 29 på det n`te året :)

Vært på DOL siden 1999.

Skrevet

Jeg har vel lagt merke til det ettersom vi er samme årgang, og så har jeg vel lagt merke til at du skiftet fra å si f eks "jeg er snart 40" til å si "nå som jeg har fylt 40" osv et par mnd før min dag kom;-)

Imponerende;-)

Skrevet

Er helt i begynnelsen av 30-åra. Synes stadig det kommer nye til, usikker på hvor lenge de blir, men. Jeg har vært her siden 97 eller 98. Helt utrolig egentlig..

Skrevet

Når skal du ha festen?

Husk å fortelle oss om hvordan det gikk med de kresne venninnen og tapasen:-)

Festen avholdes om tyve dager i dag. Planlegginga er i full gang, det er jo nesten det morsomste.

Jeg har bestemt meg for at det blir tapas åkke som jeg da:-)

Kanskje de skeptiske har med matpakke?

Da ler jeg meg skakk!

Alle har takket ja i hvertfall, det er jo positivt:-)

Skrevet

Jeg har vært her siden 2001, faktisk. Har hatt laaaaaaaange pauser, og har også en lang periode hatt ett annet nick, men så ville jeg tilbake til det gamle trauste igjen. Før skrev jeg masse, nå skriver jeg bare litt sånn dann og vann....

Jeg er blitt 33år, men ikke si det til noen ;-D

Skrevet

Festen avholdes om tyve dager i dag. Planlegginga er i full gang, det er jo nesten det morsomste.

Jeg har bestemt meg for at det blir tapas åkke som jeg da:-)

Kanskje de skeptiske har med matpakke?

Da ler jeg meg skakk!

Alle har takket ja i hvertfall, det er jo positivt:-)

''Kanskje de skeptiske har med matpakke? Da ler jeg meg skakk!''

LOL!!! Matpakke og termos! Juhuuu!!

sort som natta
Skrevet

25...har vel vært her et par-tre år...fersk ift en del andre:P

Skrevet

37 år, og har vært her et par måneder bare, bortsett fra at jeg var innom for noen år siden. Da sluttet jeg fordi jeg syns det ble for "internt" her;-)

Skrevet

Har blitt 34... Fant dette stedet i 98, og var avhengig i noen år. Fraværende i enda flere år, men tittet innom en dag, og siden har avhengigheten kommet tilbake :)

Skriver ikke så mye, så jeg er nok _veldig_ anonym! Litt skummelt å komme inn i gjengen ;) Men mange her jeg synes jeg "kjenner" etter mange år...

TorneROSA1365380904
Skrevet

Siste halvdel av 30-årene som man pleier å si :)

Jeg er i slutten av 20-årene jeg.. Jeg har ikke vært kjempe aktiv her, og heller ikke så ofte..Men de siste ukene har jeg kikket innom her en god del :-) (hatt mye fri)

Kanskje 4-5 år siden jeg begynte å kikke innom(?) Er litt usikker på akkurat det der..

Mange som har vært her lenge ser jeg :) Og merker at en god del av dere kjenner til hverandre når jeg leser div innlegg..

Har dere blitt kjent gjennom DOL eller kjenner noen av dere hverandre utenom? :-)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg er i slutten av 20-årene jeg.. Jeg har ikke vært kjempe aktiv her, og heller ikke så ofte..Men de siste ukene har jeg kikket innom her en god del :-) (hatt mye fri)

Kanskje 4-5 år siden jeg begynte å kikke innom(?) Er litt usikker på akkurat det der..

Mange som har vært her lenge ser jeg :) Og merker at en god del av dere kjenner til hverandre når jeg leser div innlegg..

Har dere blitt kjent gjennom DOL eller kjenner noen av dere hverandre utenom? :-)

Svarte visst Faure jeg, i stedet for trådstarter :-)

Skrevet

Svarte visst Faure jeg, i stedet for trådstarter :-)

Det er en ære :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kom hit i 2002 tror jeg, eller så var det 03, litt usikker.

Nå har jeg blitt 26 år gammel :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231628466' post='4061493]

26 er en nice alder ;)))

Gjest Shira :o)
Skrevet

26 er en nice alder ;)))

Ja, jeg klager ikke jeg ;o)

Akkurat nå "terger" jeg sambo siden han straks blir 30. Godmodig terging da :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231628466' post='4061493]

26??? Jeg var helt sikker på at du og jeg var på samme alder. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...