morsan Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 26??? Jeg var helt sikker på at du og jeg var på samme alder. Da hadde du jo helt rett, da:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Da hadde du jo helt rett, da:-) Nesten. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 26??? Jeg var helt sikker på at du og jeg var på samme alder. Jeg trodde også hun var på alder med meg, men nå vet jeg ikke din alder, he he. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 26??? Jeg var helt sikker på at du og jeg var på samme alder. Det er ikke første gangen her inne at folk tror jeg er eldre ;o) Jeg velger og se på det på den måten at alle synes jeg er så klok jeg ;o) Neida, det er nok siden jeg fikk guttungen tidlig, og ble tidlig etablert. Men du, er ikke du 25 da? ;o) By the way, her spilles det Wii for harde livet, jeg har ødelagt armen min. Jeg suger i golf, men tar revansj i bowling ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg trodde også hun var på alder med meg, men nå vet jeg ikke din alder, he he. Det var fordi jeg er så klok, ikke sant? *gliser* ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231630086' post='4061515] Det er ikke første gangen her inne at folk tror jeg er eldre ;o) Jeg velger og se på det på den måten at alle synes jeg er så klok jeg ;o) Neida, det er nok siden jeg fikk guttungen tidlig, og ble tidlig etablert. Men du, er ikke du 25 da? ;o) By the way, her spilles det Wii for harde livet, jeg har ødelagt armen min. Jeg suger i golf, men tar revansj i bowling ;o) Når var du egentlig på ferie der vi skulle? Jeg lurte på om det var du som sto atmed meg da sønnen min fant det for godt å drite mora si ut :-/ Så tenkte jeg: "Nei, sånn uflaks har jeg ikke". 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231630129' post='4061516] Det var fordi jeg er så klok, ikke sant? *gliser* ;o) Det jeg tenker på først når jeg tenker på deg er "temperament" ;o). Jeg aner ikke hvorfor, men du har sikkert fortalt noe. Kanskje om dørslamring? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231630086' post='4061515] Det er ikke første gangen her inne at folk tror jeg er eldre ;o) Jeg velger og se på det på den måten at alle synes jeg er så klok jeg ;o) Neida, det er nok siden jeg fikk guttungen tidlig, og ble tidlig etablert. Men du, er ikke du 25 da? ;o) By the way, her spilles det Wii for harde livet, jeg har ødelagt armen min. Jeg suger i golf, men tar revansj i bowling ;o) 25, du søte deg. Jeg runda 30 for noen få år sida. Jeg dro forresten på meg en senebetennelse av Wii i romjula i fjor. Jeg er grisegod i tennis. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 25, du søte deg. Jeg runda 30 for noen få år sida. Jeg dro forresten på meg en senebetennelse av Wii i romjula i fjor. Jeg er grisegod i tennis. Det er altså det Jens August spiller?-)) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 25, du søte deg. Jeg runda 30 for noen få år sida. Jeg dro forresten på meg en senebetennelse av Wii i romjula i fjor. Jeg er grisegod i tennis. Jeg og Dorthe mener at en er ikke mer gammel enn hva man føler seg, og jeg går ut i fra at du er enig med oss?! Jeg har ikke testa tennis enda, spiller Mario Galaxy også og tida strekker jo ikke til. Har en sånn racket også. Skal kjøpe Mario Kart straks, det er moro. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det er altså det Jens August spiller?-)) Jens August spiller dette så jeg på tven her om dagen, han bokset. Det er knallmoro! Jeg ble anbefalt her inne å kjøpe det for lenge siden, men jeg er notorisk treg, så det ble ikke før nå. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231630511' post='4061525] Jens August spiller dette så jeg på tven her om dagen, han bokset. Det er knallmoro! Jeg ble anbefalt her inne å kjøpe det for lenge siden, men jeg er notorisk treg, så det ble ikke før nå. Jeg så han spille tennis her en dag, men han gjør visst ikke annet enn å spille for tiden. Det er mulig jeg fikk med meg litt boksing også. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det jeg tenker på først når jeg tenker på deg er "temperament" ;o). Jeg aner ikke hvorfor, men du har sikkert fortalt noe. Kanskje om dørslamring? Jeg har temprament ja! Sta som et esel. Jeg slamrer med dører og det som måtte komme i min vei. Heldigvis blir jeg fort blid igjen, og mesteparten av tiden grei og snill. Her inne på Dol, er jeg litt mer rundere i kantene nå enn før, da var jeg en meget ivrig doler som hadde en mening om mangt og mye ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Når var du egentlig på ferie der vi skulle? Jeg lurte på om det var du som sto atmed meg da sønnen min fant det for godt å drite mora si ut :-/ Så tenkte jeg: "Nei, sånn uflaks har jeg ikke". Jeg kom aldri dit jeg, jeg kjørte forbi, men vi hadde ikke tid til å stoppe. Så du kan puste ut, det var ikke meg ) Bare si ifra neste gang du er der, så kan jeg svippe innom og få med meg evnt flere slike episoder ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg så han spille tennis her en dag, men han gjør visst ikke annet enn å spille for tiden. Det er mulig jeg fikk med meg litt boksing også. Jeg ser ikke på så jeg vet ikke, tven stod tilfeldigvis på da han bokset. Tennis er på samme spillet, så det er nok Wii den godeste Anker Hansen tilbringer dagene sine med. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231630645' post='4061528] Jeg har temprament ja! Sta som et esel. Jeg slamrer med dører og det som måtte komme i min vei. Heldigvis blir jeg fort blid igjen, og mesteparten av tiden grei og snill. Her inne på Dol, er jeg litt mer rundere i kantene nå enn før, da var jeg en meget ivrig doler som hadde en mening om mangt og mye ;o) Jeg kan ikke huske at du har vært ufin, og litt temperament er jo bare bra Jeg hørte alltid at jeg hadde temperament tidligere, så ble stjernetegnet mitt dratt fram som en unnskyldning, he he. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231630716' post='4061529] Jeg kom aldri dit jeg, jeg kjørte forbi, men vi hadde ikke tid til å stoppe. Så du kan puste ut, det var ikke meg ) Bare si ifra neste gang du er der, så kan jeg svippe innom og få med meg evnt flere slike episoder ;o) Vi har veldig lyst å dra tit til sommeren igjen Både store og små trives så godt der. Ta med deg guttungen, så kan de lære hverandre opp, he he. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg kan ikke huske at du har vært ufin, og litt temperament er jo bare bra Jeg hørte alltid at jeg hadde temperament tidligere, så ble stjernetegnet mitt dratt fram som en unnskyldning, he he. Ufin tror jeg sjelden at jeg er, men jeg kan bli veldig sint. Ikke så mye her inne, men spør du sambo så har nok han noen meninger om temaet ;o) Jeg sier at det er mamma og pappa sin feil jeg, de er så sta begge to, at egentlig så har jeg kommet ganske så bra ut av det hele. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Vi har veldig lyst å dra tit til sommeren igjen Både store og små trives så godt der. Ta med deg guttungen, så kan de lære hverandre opp, he he. Guttungen lærer nok villig vekk, og tar til seg lærdom ;o) Ja, vi må få tatt turen i sommer, vi er jo uansett på ferie ikke langt unna, så det er en kjapp biltur. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231631057' post='4061539] Ufin tror jeg sjelden at jeg er, men jeg kan bli veldig sint. Ikke så mye her inne, men spør du sambo så har nok han noen meninger om temaet ;o) Jeg sier at det er mamma og pappa sin feil jeg, de er så sta begge to, at egentlig så har jeg kommet ganske så bra ut av det hele. Det gjelder å være sint med stil Jeg tok et karatespark på en dør for noen år siden, men ingen så det, he he. Da var jeg helt ute av kontroll 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.