Gå til innhold

Hvor gamle er dolere?

Gjest en som lurer i kveld

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231631129' post='4061540]

Guttungen lærer nok villig vekk, og tar til seg lærdom ;o)

Ja, vi må få tatt turen i sommer, vi er jo uansett på ferie ikke langt unna, så det er en kjapp biltur.

Vi var der i begynnelsen av august sist, og da var det begynt å bli kaldt. Nå tipper jeg vi drar et par uker tidligere. Vi skal ikke bestille et halvt år i forveien som før. Nå reiser vi når det er fint vær.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

14

• morsan

6

• trollemor;o)

4

• Faure

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi var der i begynnelsen av august sist, og da var det begynt å bli kaldt. Nå tipper jeg vi drar et par uker tidligere. Vi skal ikke bestille et halvt år i forveien som før. Nå reiser vi når det er fint vær.

Fint vær og varme er jo en fordel. Jeg har ikke vært der på mange år, så jeg er spent på hvordan det nå er.

Jeg har vært på festival på plassen ganske mange ganger, det har vært knallmoro. Minifestival, men jøje meg så vi festet.

Det var før, nå blir det heller på tur dit med guttungen ;o)

Skrevet

Det gjelder å være sint med stil ;)

Jeg tok et karatespark på en dør for noen år siden, men ingen så det, he he. Da var jeg helt ute av kontroll ;)

Stilen har jeg!

Jeg har også hatt slikt spark, og noen andre ting. Fyrverkeri sier sambo, det er PANG, så er det over.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231631470' post='4061546]

Fint vær og varme er jo en fordel. Jeg har ikke vært der på mange år, så jeg er spent på hvordan det nå er.

Jeg har vært på festival på plassen ganske mange ganger, det har vært knallmoro. Minifestival, men jøje meg så vi festet.

Det var før, nå blir det heller på tur dit med guttungen ;o)

Vi fester ikke så mye i og med at vi har fire unger med oss, men litt blir det ;) Hvor gammel er guttungen?

Skrevet

Vi fester ikke så mye i og med at vi har fire unger med oss, men litt blir det ;) Hvor gammel er guttungen?

Han er 7 år, fyller 8 i mai.

Det begrenser seg jo litt med barn med. Jeg har ikke hatt guttungen med de gangene jeg har vært på festival for å si det slik ;o) Jeg har vel faktisk ikke vært på den festivalen etter at han kom til verden, er ikke sikkert den eksisterer lengre heller.

Var mange slike festivaler i området før, men det har blitt mindre og mindre.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231631712' post='4061550]

Det begrenser seg jo litt med barn med. Jeg har ikke hatt guttungen med de gangene jeg har vært på festival for å si det slik ;o) Jeg har vel faktisk ikke vært på den festivalen etter at han kom til verden, er ikke sikkert den eksisterer lengre heller.

Ok, så da er han på alder med min datter som da er nesten 6,5 år :) Hun blir 6 år denne mnd.

Vi har aldri vært med på noe festiaval der. Det har stort sett dreid seg om park og bading til sene kvelden. Det er et boblebad og badebasseng på campingen som også testes når vi er der.

Om kvelden koser vi voksne oss :) Nå er de eldste så store, at de ikke legger seg før sene kvelden...

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231631712' post='4061550]

Jeg leste feil. Trodde han ble 7 år 8. mai ;)

Vi er en maifamilie. Det er mange av oss som er født da, men ingen av ungene mine.

Skrevet

Ok, så da er han på alder med min datter som da er nesten 6,5 år :) Hun blir 6 år denne mnd.

Vi har aldri vært med på noe festiaval der. Det har stort sett dreid seg om park og bading til sene kvelden. Det er et boblebad og badebasseng på campingen som også testes når vi er der.

Om kvelden koser vi voksne oss :) Nå er de eldste så store, at de ikke legger seg før sene kvelden...

Den var i mai mener jeg det var, så det er litt for tidlig til badesesongen. Jeg tror kanskje ikke parken var åpen heller.

Er fint der. Lillesøsteren min har vært der sammen med faren og venner noen somre, og da har både store og små kost seg til sene kvelden.

Skrevet

Jeg leste feil. Trodde han ble 7 år 8. mai ;)

Vi er en maifamilie. Det er mange av oss som er født da, men ingen av ungene mine.

Han er blir 8 den 23.mai :o)

Har skolejente du da til høsten? Ungene blir med ett så store da. Du har vel også eldre som har vært igjen det før. Vi kom aldri lengre enn til guttungen vi, så det ser ut til at han blir evig enebarn. Vi synes det er fine greier, men han er ikke helt enig ;o)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231632459' post='4061562]

Han er blir 8 den 23.mai :o)

Har skolejente du da til høsten? Ungene blir med ett så store da. Du har vel også eldre som har vært igjen det før. Vi kom aldri lengre enn til guttungen vi, så det ser ut til at han blir evig enebarn. Vi synes det er fine greier, men han er ikke helt enig ;o)

Ja, hun er alldeles klar for å begynne på skolen. Hun har to eldre søsken, men vi synes det er like stas som med de eldste. Jeg tror hun er litt lei av bhg nå.

Det må da være deilig å ha en unge. Det hender jeg tenker slik ;) Det er ingen å krangle med, og når han er i seng er det helt stilt i huset. De store er jo utrolig seig om kveldene. Det blir ikke mye alenetid.

Denne kvelden har vært rolig, for den ene er hos en venninne og den andre er hos bestemor.

Skrevet

Jeg nærmer meg 40.....Himmel, det er veldig rart å skrive det.

Skrevet

Ja, hun er alldeles klar for å begynne på skolen. Hun har to eldre søsken, men vi synes det er like stas som med de eldste. Jeg tror hun er litt lei av bhg nå.

Det må da være deilig å ha en unge. Det hender jeg tenker slik ;) Det er ingen å krangle med, og når han er i seng er det helt stilt i huset. De store er jo utrolig seig om kveldene. Det blir ikke mye alenetid.

Denne kvelden har vært rolig, for den ene er hos en venninne og den andre er hos bestemor.

Jeg tror det er både fordeler og bakdeler med begge deler. Dessuten er gutten B-menneske, så han legger seg ikke tidlig frivillig *sukk* Positive er jo at han sover lenge om morgenen da.

Jeg er også B-menneske, men nå spør det om jeg ikke må krype under dyna. Vi fikk badestamp i dag, så jeg har plasket ute lenge, og ble plutselig fryktelig trøtt her jeg satt.

Skrevet

Vittig - jeg har valgt meg "førti, frekk og frodig" som arbeidstittel ved inngangen til et nytt tiår. Men frisk passer helt klart bedre for min del enn frekk. Det er i så fall en sak jeg må jobbe med :)

mitt blir;førti, frekk og freidig;o)

Gjest ViViola
Skrevet

mitt blir;førti, frekk og freidig;o)

''førti, frekk og freidig''

For et supert "ordtak"! Det adopterer jeg glatt - 40, feit og ferdig passer liksom ikke lenger! :-)

Skrevet

Ehhh. Ja, jeg tror at alderen går oppover med årene. Eller forresten, jeg er sikker på at alderen går oppover med årene. Da jeg var innom DOL for første gang, ca 10 år siden, var jeg ca 10 år yngre.

Skrevet

Vært her siden høsten 1999... av og på.. det høres lenge ut..

Er 30 år..

Skrevet

''førti, frekk og freidig''

For et supert "ordtak"! Det adopterer jeg glatt - 40, feit og ferdig passer liksom ikke lenger! :-)

Jepp, fornøyd med det:o) Kom på det i går/natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...