Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil ut å gå en tur og kombinere det med et kaffebesøk.

Vi kjenner nærområdet her ut og inn og vil ha litt forandring i dag.

Noen som har noen gode forslag? Vi bor i Oslo

Skrevet

Nedover langs Nydalen syns jeg er kjempekoselig og flere fine cafeer, iallefall lenger nede.

Skrevet

Jeg gikk mye opp til Sinsenkollen, (hm, ble usikker på om det er det riktige navnet), da jeg bodde i Oslo. Deilig når det river i leggmusklene i motbakkene;) Også ligger det en kafé på toppen hvor man kan få en velfortjent hvil.

Skrevet

Jeg gikk mye opp til Sinsenkollen, (hm, ble usikker på om det er det riktige navnet), da jeg bodde i Oslo. Deilig når det river i leggmusklene i motbakkene;) Også ligger det en kafé på toppen hvor man kan få en velfortjent hvil.

Jeg er sikker på at det IKKE er riktig navn.

Grefsenkollen?

Skrevet

Grefsenkollen kanskje ?

Skrevet

Grefsenkollen kanskje ?

He he, fullstendig riktig, lenge siden denne dama bodde i Oslo gitt:-)

Persille1365381127
Skrevet

Oslo er stort da...

Det er pannekakehuset ved Bærumsverk, det er Grefsenkollen, Skullerud, langt Akerselven, nedover Grünerløkka... Masse å ta av, du må spesifisere litt mer ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Litt sent, men Bygdøy og Rodeløkka kafe, kanskje?

Gjest ollymor
Skrevet

Langs Akerselva..fra Stilla og nedover:0)

Der ligger alt tilrette med cafeer..sist jeg gikk der.

Skrevet

Svarene kom litt i seneste laget, men det ble bytur i dag. Parkerte i Vika. Gikk til Tjuvholmen, langs Aker brygge, bort til Akershus festning, tok en tur inn på hurtigruta (åpen dag) og spiste lunsj og drakk kaffe, deretter tuslet vi rundt i byen, innom et museum og til slutt innom en kafe og drakk enda mer kaffe før vi dro hjem.

Skrevet

Litt sent, men Bygdøy og Rodeløkka kafe, kanskje?

Nei :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Svarene kom litt i seneste laget, men det ble bytur i dag. Parkerte i Vika. Gikk til Tjuvholmen, langs Aker brygge, bort til Akershus festning, tok en tur inn på hurtigruta (åpen dag) og spiste lunsj og drakk kaffe, deretter tuslet vi rundt i byen, innom et museum og til slutt innom en kafe og drakk enda mer kaffe før vi dro hjem.

Høres koselig ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...