Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Vi vil ut å gå en tur og kombinere det med et kaffebesøk. Vi kjenner nærområdet her ut og inn og vil ha litt forandring i dag. Noen som har noen gode forslag? Vi bor i Oslo 0 Siter
songbirdy Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nedover langs Nydalen syns jeg er kjempekoselig og flere fine cafeer, iallefall lenger nede. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg gikk mye opp til Sinsenkollen, (hm, ble usikker på om det er det riktige navnet), da jeg bodde i Oslo. Deilig når det river i leggmusklene i motbakkene;) Også ligger det en kafé på toppen hvor man kan få en velfortjent hvil. 0 Siter
laban Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg gikk mye opp til Sinsenkollen, (hm, ble usikker på om det er det riktige navnet), da jeg bodde i Oslo. Deilig når det river i leggmusklene i motbakkene;) Også ligger det en kafé på toppen hvor man kan få en velfortjent hvil. Jeg er sikker på at det IKKE er riktig navn. Grefsenkollen? 0 Siter
McLoud Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg gikk mye opp til Sinsenkollen, (hm, ble usikker på om det er det riktige navnet), da jeg bodde i Oslo. Deilig når det river i leggmusklene i motbakkene;) Også ligger det en kafé på toppen hvor man kan få en velfortjent hvil. Grefsenkollen kanskje ? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Grefsenkollen kanskje ? He he, fullstendig riktig, lenge siden denne dama bodde i Oslo gitt:-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Oslo er stort da... Det er pannekakehuset ved Bærumsverk, det er Grefsenkollen, Skullerud, langt Akerselven, nedover Grünerløkka... Masse å ta av, du må spesifisere litt mer 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Litt sent, men Bygdøy og Rodeløkka kafe, kanskje? 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Langs Akerselva..fra Stilla og nedover:0) Der ligger alt tilrette med cafeer..sist jeg gikk der. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Svarene kom litt i seneste laget, men det ble bytur i dag. Parkerte i Vika. Gikk til Tjuvholmen, langs Aker brygge, bort til Akershus festning, tok en tur inn på hurtigruta (åpen dag) og spiste lunsj og drakk kaffe, deretter tuslet vi rundt i byen, innom et museum og til slutt innom en kafe og drakk enda mer kaffe før vi dro hjem. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Litt sent, men Bygdøy og Rodeløkka kafe, kanskje? Nei :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Svarene kom litt i seneste laget, men det ble bytur i dag. Parkerte i Vika. Gikk til Tjuvholmen, langs Aker brygge, bort til Akershus festning, tok en tur inn på hurtigruta (åpen dag) og spiste lunsj og drakk kaffe, deretter tuslet vi rundt i byen, innom et museum og til slutt innom en kafe og drakk enda mer kaffe før vi dro hjem. Høres koselig ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.