Gå til innhold

Hvor kjøpe fine kasser med BATH på ?

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• morsan

11

• Lotte :o)

9

• Orio

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest forslag rundt det
Skrevet

Mal selv og skriv den teksten du vil. Dette så veldig hjemmesnekret og "liksomrustikt" ut, og det er greit nok det, men ikke til en slik pris nei.

Gjest pusser opp badet
Skrevet

Mal selv og skriv den teksten du vil. Dette så veldig hjemmesnekret og "liksomrustikt" ut, og det er greit nok det, men ikke til en slik pris nei.

Hmmm...god ide.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231703214' post='4062116]

Nå er du i ferd med å overgå morsan! ;-)

Moi? Var ikke innom Finn en gang, jo *S*

Skrevet

Moi? Var ikke innom Finn en gang, jo *S*

Hehe, du er flink til å finn(e) gode linker lell, du :-)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231703322' post='4062118]

Hehe, du er flink til å finn(e) gode linker lell, du :-)

Nå kom dog ideene først, og linkene ble bare funnet for å illustrere.

Skrevet

Nå kom dog ideene først, og linkene ble bare funnet for å illustrere.

Ok, du har en bedre hjerne enn google ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231703511' post='4062120]

Ok, du har en bedre hjerne enn google ;-)

Seffer'n, min er mer kreativ og for ikke å snakke om presis ;)

Skrevet

Seffer'n, min er mer kreativ og for ikke å snakke om presis ;)

*s*

Skrevet

Kjøpe 3 trehvite esker på en hobbybutikk (de så ganske små ut?), mal dem hvite og mal på tekst. Koster antagelig mye mindre.

Persille1365381127
Skrevet

Kjøpe trekasser på IKEA, og male? Kan jo umulig koste mer enn 29,-...

Skrevet

Du har fått flere tips om å gjøre det selv, og det er vel og bra dersom du finner esker med akkurat den fasongen og størrelsen du vil ha

Panduros treesker (intet treff på trekasse eller treboks) - neppe det du hadde tenkt deg?:

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?QRY=treeske&p=IXS750

Jeg søkte også litt på Ikea, uten å finne så mange trekasser - det er mest plast, papp eller flettekurver. Denne har ihvertfall fasongen som de andre, men er i metall, og prisen er kr 79 per stk.:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/56690800

Jeg er enig i at 369 kr for et sett med de tre kassene med BATH er dyrere enn enkelte andre bokser, men med en gjennomsnittspris per stykk på kr 123 er det ikke sikkert det blir så veldig mye billigere å gjøre det selv, spesielt dersom det er akkurat _dette_ du vil ha, og du ikke finner noe som passer.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231703214' post='4062116]

Nå er du i ferd med å overgå morsan! ;-)

;-)

Skrevet

Har sett noe lignende på kremmerhuset. Hvitt metall med lokk, "baderomsrelatert" skrift i svart, bl.a vaskepulver.

Skrevet

Har sett noe lignende på kremmerhuset. Hvitt metall med lokk, "baderomsrelatert" skrift i svart, bl.a vaskepulver.

''Har sett noe lignende på kremmerhuset. Hvitt metall med lokk, "baderomsrelatert" skrift i svart, bl.a vaskepulver.''

De er knallfine! Jeg kjøpte den med Vaskepulver på til kjæresten og så fikk jeg bøtta med Klyper av en tante til jul for et par år siden - den er så tøff! :o)

Skrevet

''Har sett noe lignende på kremmerhuset. Hvitt metall med lokk, "baderomsrelatert" skrift i svart, bl.a vaskepulver.''

De er knallfine! Jeg kjøpte den med Vaskepulver på til kjæresten og så fikk jeg bøtta med Klyper av en tante til jul for et par år siden - den er så tøff! :o)

Har sett på dem, har hatt litt lyst på sånne selv, men de passet liksom ikke helt inn. Og så er det så vanskelig med vaskepulver for tiden, det finnes jo forskjellige typer for farget og lyst, for ull og silke, sikkert for klær med og uten strikk, knapper og glidelås også for alt jeg vet.

Skrevet

Har sett på dem, har hatt litt lyst på sånne selv, men de passet liksom ikke helt inn. Og så er det så vanskelig med vaskepulver for tiden, det finnes jo forskjellige typer for farget og lyst, for ull og silke, sikkert for klær med og uten strikk, knapper og glidelås også for alt jeg vet.

''Og så er det så vanskelig med vaskepulver for tiden, det finnes jo forskjellige typer for farget og lyst, for ull og silke, sikkert for klær med og uten strikk, knapper og glidelås også for alt jeg vet.''

*Ler* Da får man kjøpe to bokser og fargemerke dem diskret på innsiden eller på lokket eller noe. :o)

Skrevet

''Og så er det så vanskelig med vaskepulver for tiden, det finnes jo forskjellige typer for farget og lyst, for ull og silke, sikkert for klær med og uten strikk, knapper og glidelås også for alt jeg vet.''

*Ler* Da får man kjøpe to bokser og fargemerke dem diskret på innsiden eller på lokket eller noe. :o)

Du har en løsning på alt, du.

*imponert*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...