Lillemus Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Du har en løsning på alt, du. *imponert* Kunne tenkt meg et par stykker selv jeg, akkurat nå har jeg to 5 kgs esker (svææære) med vaskepulver stående på badet og det er svært lite pent for å si det mildt! 0 Siter
Orio Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kunne tenkt meg et par stykker selv jeg, akkurat nå har jeg to 5 kgs esker (svææære) med vaskepulver stående på badet og det er svært lite pent for å si det mildt! Hvor får du tak i så digre esker med vaskepulver? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kunne tenkt meg et par stykker selv jeg, akkurat nå har jeg to 5 kgs esker (svææære) med vaskepulver stående på badet og det er svært lite pent for å si det mildt! Å gurimalla - handler du vaskepuler på FK-butikken, også??! ;-p 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231711148' post='4062320] Å gurimalla - handler du vaskepuler på FK-butikken, også??! ;-p LOL 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hvor får du tak i så digre esker med vaskepulver? Europris. ) Felleskjøpet har vel også, men ikke det merket jeg ville ha mener jeg å huske. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231711148' post='4062320] Å gurimalla - handler du vaskepuler på FK-butikken, også??! ;-p Niks, for de hadde ikke Biotex som jeg ville ha, så disse er fra Europris. Men hva er forskjellen på å kjøpe Omo i små pakker på Rimi og å kjøpe Omo i større og mer økonomiske pakker på FK-butikken? Nå er du jålete og fjollete! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Niks, for de hadde ikke Biotex som jeg ville ha, så disse er fra Europris. Men hva er forskjellen på å kjøpe Omo i små pakker på Rimi og å kjøpe Omo i større og mer økonomiske pakker på FK-butikken? Nå er du jålete og fjollete! Jeg har da aldri vært jålete og fjollete! Jeg er tvert om ganske så økonomisk av meg. Det er ikke en krone å spare på 5-kg-pk (OMO bruker jeg) ift mindre pakker_på tilbud_ vel og merke. Jeg kjøper vaskepulver annenhver mnd ca. Kjøper mye når det er billig. Jeg hadde _aldri_ hatt to 5-kg-katonger stående framme. Ha med å fylle over i to plastbeholdere for vaskepulver, og sette disse i et skap? ;D 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231744627' post='4062487] Jeg har da aldri vært jålete og fjollete! Jeg er tvert om ganske så økonomisk av meg. Det er ikke en krone å spare på 5-kg-pk (OMO bruker jeg) ift mindre pakker_på tilbud_ vel og merke. Jeg kjøper vaskepulver annenhver mnd ca. Kjøper mye når det er billig. Jeg hadde _aldri_ hatt to 5-kg-katonger stående framme. Ha med å fylle over i to plastbeholdere for vaskepulver, og sette disse i et skap? ;D Jo, det er fjollete å le av å handle storpakninger om de tilfeldigvis er kjøpt på FK-butikken. Jeg vet kilosprisen blir omtrent det samme, men det blir mye mindre emballasje-søppel f.eks. og man trenger ikke handle så ofte. Men de tar for mye plass ja og jeg har lite plass å sette dem unna på også, dessverre. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jo, det er fjollete å le av å handle storpakninger om de tilfeldigvis er kjøpt på FK-butikken. Jeg vet kilosprisen blir omtrent det samme, men det blir mye mindre emballasje-søppel f.eks. og man trenger ikke handle så ofte. Men de tar for mye plass ja og jeg har lite plass å sette dem unna på også, dessverre. Jeg lo ikke, jeg blunket sånn ;-p. Det faktisk mer søppel i en diger tykk kartong, enn 4 tynne refill-Omo-poser på 1,3 kg innhold... Men sikkert praktisk å kjøpe 1 stk, istedet for 4 mindre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231748903' post='4062530] Jeg lo ikke, jeg blunket sånn ;-p. Det faktisk mer søppel i en diger tykk kartong, enn 4 tynne refill-Omo-poser på 1,3 kg innhold... Men sikkert praktisk å kjøpe 1 stk, istedet for 4 mindre. Både kartongen og posene går til gjenvinning. ) Sorry - jeg er ikke helt i superhumør i dag, på tide at jeg treffer gubben igjen snart. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Både kartongen og posene går til gjenvinning. ) Sorry - jeg er ikke helt i superhumør i dag, på tide at jeg treffer gubben igjen snart. ;o) Hmmm, uten pikk blir man sur. *kikker på kalender'n* 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231749614' post='4062536] Hmmm, uten pikk blir man sur. *kikker på kalender'n* Jeg skal ikke klage i forhold til deg, det er bare en drøy uke siden sist... ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Europris. ) Felleskjøpet har vel også, men ikke det merket jeg ville ha mener jeg å huske. Hmmm men er dette slik "konsentrert" variant, altså? Jeg forbinder de kjempeeskene med den gangen da man måtte fylle opp _hele_ pulverdispenseren i maskina - med det pulveret som er i småpakkene er det jo bare en liten dæsj. Ellers støtter jeg forslaget om å helle det over i to bokser. Hvis boksene ikke skal stå fremme, holder det jo i massevis med slike gjennomsiktige plastbokser med lokk som man av og til kan få med på kjøpet når man kjøper småpakker med pulver i vanlig dagligvare. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hmmm men er dette slik "konsentrert" variant, altså? Jeg forbinder de kjempeeskene med den gangen da man måtte fylle opp _hele_ pulverdispenseren i maskina - med det pulveret som er i småpakkene er det jo bare en liten dæsj. Ellers støtter jeg forslaget om å helle det over i to bokser. Hvis boksene ikke skal stå fremme, holder det jo i massevis med slike gjennomsiktige plastbokser med lokk som man av og til kan få med på kjøpet når man kjøper småpakker med pulver i vanlig dagligvare. Jeg har to sånne plastbokser, men de er jo ikke noen fryd for øyet de heller. 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har to sånne plastbokser, men de er jo ikke noen fryd for øyet de heller. Nei, men letter å få plass inni f eks benkeskapet, så kan de store eskene stå et annet sted? (Hvis du har et annet sted, da) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Nei, men letter å få plass inni f eks benkeskapet, så kan de store eskene stå et annet sted? (Hvis du har et annet sted, da) Det var dette "et annet sted" som var problemet... | 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det var dette "et annet sted" som var problemet... | Da hadde jeg faktisk valgt å kjøpe små refillposer som jeg hadde tømt oppi boksene og vært ferdig med det, fremfor å ha to digre pappesker stående fremme på badet! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Da hadde jeg faktisk valgt å kjøpe små refillposer som jeg hadde tømt oppi boksene og vært ferdig med det, fremfor å ha to digre pappesker stående fremme på badet! :-) Trodde omtrent alle brukte flytende såpe nå, jeg..? 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Trodde omtrent alle brukte flytende såpe nå, jeg..? Å? Jeg bruker pulver ihvertfall, unntatt Milo. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Å? Jeg bruker pulver ihvertfall, unntatt Milo. Ok, tror ikke jeg har brukt pulver på over 10 år, jeg . Men kan godt hende det er like bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.