Gå til innhold

Hvor kjøpe fine kasser med BATH på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har en løsning på alt, du.

*imponert*

Kunne tenkt meg et par stykker selv jeg, akkurat nå har jeg to 5 kgs esker (svææære) med vaskepulver stående på badet og det er svært lite pent for å si det mildt!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• morsan

11

• Lotte :o)

9

• Orio

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kunne tenkt meg et par stykker selv jeg, akkurat nå har jeg to 5 kgs esker (svææære) med vaskepulver stående på badet og det er svært lite pent for å si det mildt!

Hvor får du tak i så digre esker med vaskepulver?

Skrevet

Å gurimalla - handler du vaskepuler på FK-butikken, også??! ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231711148' post='4062320]

LOL

Skrevet

Hvor får du tak i så digre esker med vaskepulver?

Europris. :o) Felleskjøpet har vel også, men ikke det merket jeg ville ha mener jeg å huske.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231711148' post='4062320]

Niks, for de hadde ikke Biotex som jeg ville ha, så disse er fra Europris. Men hva er forskjellen på å kjøpe Omo i små pakker på Rimi og å kjøpe Omo i større og mer økonomiske pakker på FK-butikken? Nå er du jålete og fjollete!

Skrevet

Niks, for de hadde ikke Biotex som jeg ville ha, så disse er fra Europris. Men hva er forskjellen på å kjøpe Omo i små pakker på Rimi og å kjøpe Omo i større og mer økonomiske pakker på FK-butikken? Nå er du jålete og fjollete!

Jeg har da aldri vært jålete og fjollete! Jeg er tvert om ganske så økonomisk av meg. Det er ikke en krone å spare på 5-kg-pk (OMO bruker jeg) ift mindre pakker_på tilbud_ vel og merke. Jeg kjøper vaskepulver annenhver mnd ca. Kjøper mye når det er billig. Jeg hadde _aldri_ hatt to 5-kg-katonger stående framme. Ha med å fylle over i to plastbeholdere for vaskepulver, og sette disse i et skap? ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231744627' post='4062487]

Jeg har da aldri vært jålete og fjollete! Jeg er tvert om ganske så økonomisk av meg. Det er ikke en krone å spare på 5-kg-pk (OMO bruker jeg) ift mindre pakker_på tilbud_ vel og merke. Jeg kjøper vaskepulver annenhver mnd ca. Kjøper mye når det er billig. Jeg hadde _aldri_ hatt to 5-kg-katonger stående framme. Ha med å fylle over i to plastbeholdere for vaskepulver, og sette disse i et skap? ;D

Jo, det er fjollete å le av å handle storpakninger om de tilfeldigvis er kjøpt på FK-butikken. Jeg vet kilosprisen blir omtrent det samme, men det blir mye mindre emballasje-søppel f.eks. og man trenger ikke handle så ofte.

Men de tar for mye plass ja og jeg har lite plass å sette dem unna på også, dessverre.

Skrevet

Jo, det er fjollete å le av å handle storpakninger om de tilfeldigvis er kjøpt på FK-butikken. Jeg vet kilosprisen blir omtrent det samme, men det blir mye mindre emballasje-søppel f.eks. og man trenger ikke handle så ofte.

Men de tar for mye plass ja og jeg har lite plass å sette dem unna på også, dessverre.

Jeg lo ikke, jeg blunket sånn ;-p. Det faktisk mer søppel i en diger tykk kartong, enn 4 tynne refill-Omo-poser på 1,3 kg innhold... Men sikkert praktisk å kjøpe 1 stk, istedet for 4 mindre.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231748903' post='4062530]

Jeg lo ikke, jeg blunket sånn ;-p. Det faktisk mer søppel i en diger tykk kartong, enn 4 tynne refill-Omo-poser på 1,3 kg innhold... Men sikkert praktisk å kjøpe 1 stk, istedet for 4 mindre.

Både kartongen og posene går til gjenvinning. :o)

Sorry - jeg er ikke helt i superhumør i dag, på tide at jeg treffer gubben igjen snart. ;o)

Skrevet

Både kartongen og posene går til gjenvinning. :o)

Sorry - jeg er ikke helt i superhumør i dag, på tide at jeg treffer gubben igjen snart. ;o)

Hmmm, uten pikk blir man sur. *kikker på kalender'n*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231749614' post='4062536]

Hmmm, uten pikk blir man sur. *kikker på kalender'n*

Jeg skal ikke klage i forhold til deg, det er bare en drøy uke siden sist... ;o)

Skrevet

Europris. :o) Felleskjøpet har vel også, men ikke det merket jeg ville ha mener jeg å huske.

Hmmm men er dette slik "konsentrert" variant, altså?

Jeg forbinder de kjempeeskene med den gangen da man måtte fylle opp _hele_ pulverdispenseren i maskina - med det pulveret som er i småpakkene er det jo bare en liten dæsj.

Ellers støtter jeg forslaget om å helle det over i to bokser. Hvis boksene ikke skal stå fremme, holder det jo i massevis med slike gjennomsiktige plastbokser med lokk som man av og til kan få med på kjøpet når man kjøper småpakker med pulver i vanlig dagligvare.

Skrevet

Hmmm men er dette slik "konsentrert" variant, altså?

Jeg forbinder de kjempeeskene med den gangen da man måtte fylle opp _hele_ pulverdispenseren i maskina - med det pulveret som er i småpakkene er det jo bare en liten dæsj.

Ellers støtter jeg forslaget om å helle det over i to bokser. Hvis boksene ikke skal stå fremme, holder det jo i massevis med slike gjennomsiktige plastbokser med lokk som man av og til kan få med på kjøpet når man kjøper småpakker med pulver i vanlig dagligvare.

Jeg har to sånne plastbokser, men de er jo ikke noen fryd for øyet de heller.

Skrevet

Jeg har to sånne plastbokser, men de er jo ikke noen fryd for øyet de heller.

Nei, men letter å få plass inni f eks benkeskapet, så kan de store eskene stå et annet sted?

(Hvis du har et annet sted, da)

Skrevet

Nei, men letter å få plass inni f eks benkeskapet, så kan de store eskene stå et annet sted?

(Hvis du har et annet sted, da)

Det var dette "et annet sted" som var problemet... :o|

Skrevet

Det var dette "et annet sted" som var problemet... :o|

Da hadde jeg faktisk valgt å kjøpe små refillposer som jeg hadde tømt oppi boksene og vært ferdig med det, fremfor å ha to digre pappesker stående fremme på badet! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Da hadde jeg faktisk valgt å kjøpe små refillposer som jeg hadde tømt oppi boksene og vært ferdig med det, fremfor å ha to digre pappesker stående fremme på badet! :-)

Trodde omtrent alle brukte flytende såpe nå, jeg..?

Skrevet

Trodde omtrent alle brukte flytende såpe nå, jeg..?

Å? Jeg bruker pulver ihvertfall, unntatt Milo.

Gjest Elextra
Skrevet

Å? Jeg bruker pulver ihvertfall, unntatt Milo.

Ok, tror ikke jeg har brukt pulver på over 10 år, jeg :). Men kan godt hende det er like bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...