Gå til innhold

Hvor kjøpe fine kasser med BATH på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, tror ikke jeg har brukt pulver på over 10 år, jeg :). Men kan godt hende det er like bra.

;-) Jeg har overhodet ikke tenkt på at jeg kunne bruke andre vaskemidler! ;-) Vet ikke om jeg har sett flytende vaskemiddel i butikkene engang *he he* Selektivt syn...

Hva heter det du bruker, da?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• morsan

11

• Lotte :o)

9

• Orio

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

;-) Jeg har overhodet ikke tenkt på at jeg kunne bruke andre vaskemidler! ;-) Vet ikke om jeg har sett flytende vaskemiddel i butikkene engang *he he* Selektivt syn...

Hva heter det du bruker, da?

Bruker stort sett Omo Color og Blenda, tror jeg.

Og Milo, da.

Skrevet

Bruker stort sett Omo Color og Blenda, tror jeg.

Og Milo, da.

OK. Jeg irriterer meg egentlig over slike digre plastflasker, så jeg trives godt med pulver i en liten pose;-)

Gjest Elextra
Skrevet

OK. Jeg irriterer meg egentlig over slike digre plastflasker, så jeg trives godt med pulver i en liten pose;-)

Hehe. Har vaskemidlene i et skap på vaskerommet, så utseendet betyr ikke så mye. Men mener å erindre at det blir mer søl med pulver.

Skrevet

Hehe. Har vaskemidlene i et skap på vaskerommet, så utseendet betyr ikke så mye. Men mener å erindre at det blir mer søl med pulver.

Jeg er ikke lei dem pga utseendet, men pga alt styret det er med å kaste/resirkulere dette.

Skrevet

Jeg skal ikke klage i forhold til deg, det er bare en drøy uke siden sist... ;o)

*sukk*................

Skrevet

Da hadde jeg faktisk valgt å kjøpe små refillposer som jeg hadde tømt oppi boksene og vært ferdig med det, fremfor å ha to digre pappesker stående fremme på badet! :-)

Men du skjønner at Biotex er så vanskelig å få tak i (i alle fall rundt her jeg bor og der kjæresten bor), finnes ikke småpakninger, bare disse store.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er ikke lei dem pga utseendet, men pga alt styret det er med å kaste/resirkulere dette.

Aha, sånn ja :). Det kan jeg forstå, men en kan jo kjøpe refill også, selv om de dessverre ikke finnes overalt.

Skrevet

Aha, sånn ja :). Det kan jeg forstå, men en kan jo kjøpe refill også, selv om de dessverre ikke finnes overalt.

Akkurat dette med manglende refill i en del butikker irriterer meg! Merker det på slikt som Jif bad og kjøkken. Min nærmeste butikk har ikke refill - dra må jeg passe på å handle dette på en annen butikk.

candyqueen_83
Skrevet

Trodde omtrent alle brukte flytende såpe nå, jeg..?

Det trodde jeg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...