Elis31 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har skandiabanken og de har nå dette på lån på henholdsvis 60 og 80%. Mener å ha hørt om flere som har rundt 4 nemmelig. Så er det dårlig? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Mener at mannen min sa at vårt lån hadde 4,8% nå (60%) 0 Siter
willia Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg ser i allefall at jeg skal kontakt banken min, jeg har faktisk en rente på 7,05% med 60% lån av boligens verdi. 0 Siter
pusi Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Vi har 4,6% på vårt lån, men da er det god sikkerhet og innenfor 60%. I tillegg er det en god bedriftsavtale med denne banken. Dette fikk vi ordnet i denne uka. Synes ikke ditt lån høres så alt for høyt ut hvis det er noen rentenedgang på det i nærmeste fremtid. 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Skrevet 11. januar 2009 Vi har 4,6% på vårt lån, men da er det god sikkerhet og innenfor 60%. I tillegg er det en god bedriftsavtale med denne banken. Dette fikk vi ordnet i denne uka. Synes ikke ditt lån høres så alt for høyt ut hvis det er noen rentenedgang på det i nærmeste fremtid. Det er etter siste rentenedgang, nå nylig. 0 Siter
pusi Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det er etter siste rentenedgang, nå nylig. Du kan jo høre litt rundt. Vi har handelsbanken. Tidligere har vi ikke hatt annet enn lånet der, men nå har gubben flyttet lønnskontoen sin dit. Han måtte det for å få den renta. I tillegg må vi spare 500 kroner/mnd i et valgfritt fond. For oss er dette greie vilkår. De andre bankene har etterhvert også blitt gebyrfrie, så scandiabanken er ikke den eneste som kan lokke med det nå. For deg vil det nok uansett lønne seg å samle lånene til ett lån. Du slipper gebyr på det ene lånet, og all sikkerheten kan samles om det lånet du har. Ta med siste lønns-slipp til banken og hør hva de har å tilby. 0 Siter
Tralla Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har 5% innen 80% på boliglånet mitt etter siste redusering. Tror det er ganske greit iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.