Gå til innhold

Ser du på dato når du kjøper matvarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det har gått automatikk i det. Med unntak av tørrvmat som frokostblandinger, krydder, posesaus etc - der sjekker jeg aldri -heller ikke før jeg lager sausen faktisk.... Skal se vi spiser mye rert hjemme hos meg? ;)

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• AneM1365380603

6

• ilaria

5

• songbirdy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå kan jeg glede deg med og ønske deg en helt fortreffelig MANDAG :-D

Jeg la faktisk merke til det selv, og på neste innlegg god natt isteden for. Synd det var i overkant fjollete å ønske god søndag, når søndagene allerede var over :-D

*he he*

God mandag og god natt og god uke nr 3! :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ser på det meste av ferskvarer. Noen ganger så glemmer jeg det, og har kommet hjem med varer gått ut på dato eller som går ut ganske så snart.

Nå sist kom jeg hjem med fetaost som var gått ut, og siden jeg har issus med datostempling ble jeg dritsur. Jeg har panikk for mat gått ut på dato, jeg vet selv at jeg er håpløs, men slik er det bare.

Den ene butikken jeg handler i, er det ofte dårlig dato. Siden de har best utvalg er jeg innom der med jevne mellom. Da sjekker jeg alltid datoen på det jeg kjøper.

Skrevet

Sjekker nå alltid på Rema1000. Har kun fått utgått mat derifra. Virker som om det er en grunn til at Reitan har mye penger.

Annonse

Skrevet

Øl også? :P

nja...Har gjort det, men ikke hver gang. . Holder såpass lenge og vi nordmenn drikker spåass mye, at man er vel bare heldig om man hadde funnet øl utgått på dato.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...