Gjest Kayia Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ja, det har gått automatikk i det. Med unntak av tørrvmat som frokostblandinger, krydder, posesaus etc - der sjekker jeg aldri -heller ikke før jeg lager sausen faktisk.... Skal se vi spiser mye rert hjemme hos meg? 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nå kan jeg glede deg med og ønske deg en helt fortreffelig MANDAG :-D Jeg la faktisk merke til det selv, og på neste innlegg god natt isteden for. Synd det var i overkant fjollete å ønske god søndag, når søndagene allerede var over :-D *he he* God mandag og god natt og god uke nr 3! :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg ser på det meste av ferskvarer. Noen ganger så glemmer jeg det, og har kommet hjem med varer gått ut på dato eller som går ut ganske så snart. Nå sist kom jeg hjem med fetaost som var gått ut, og siden jeg har issus med datostempling ble jeg dritsur. Jeg har panikk for mat gått ut på dato, jeg vet selv at jeg er håpløs, men slik er det bare. Den ene butikken jeg handler i, er det ofte dårlig dato. Siden de har best utvalg er jeg innom der med jevne mellom. Da sjekker jeg alltid datoen på det jeg kjøper. 0 Siter
illuminatum Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Sjekker nå alltid på Rema1000. Har kun fått utgått mat derifra. Virker som om det er en grunn til at Reitan har mye penger. 0 Siter
Icora Panter Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Øl også? nja...Har gjort det, men ikke hver gang. . Holder såpass lenge og vi nordmenn drikker spåass mye, at man er vel bare heldig om man hadde funnet øl utgått på dato.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.