Gå til innhold

DVD/CD-hylle eller skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må gjøre noe med oppbevaring av dvd'er og cd'er, det ser ikke ut sånn som det er nå. Plassen jeg har til rådighet er max. 90 cm bredde og 17 cm dybde, helst ikke høyere enn 120 cm.

Vil ikke ha den lange Benno cd-søyla fra Ikea da jeg prøver å få ned høyden på møblene mine. :o) Vil helst ha noe i hvitt og det må gjerne matche Liatorp-møblene mine ( http://www.ikea.com/PIAimages/76196_PE195675_S4.jpg ), har denne tv-benken som står i samme synsfelt som dvd/cd-oppbevaring og det er fint om det ikke skjærer fullstendig i stil. :o) Jeg ser Benno har en lavere reol som jeg jo kunne hatt 2 stk av ved siden av hverandre, men den ser temmelig simpel og billig ut på bildet i alle fall... http://www.ikea.com/PIAimages/80837_PE205285_S4.JPG

Jeg har ikke råd til å bruke _mange_ tusen på dette akkurat, men jeg får vurdere det om dere klarer å komme opp med noen tips til meg. :o)

Skrevet

Hva med en lav Billy bokhylle? De kan du jo også sette dører på. Ikke sikker på mål, men vet at de finnes både dype og grunnere.

Skrevet

Hva med en lav Billy bokhylle? De kan du jo også sette dører på. Ikke sikker på mål, men vet at de finnes både dype og grunnere.

Benno-hylla er i grunnen bare en grunn Billy og jeg har nettopp satt dører på den Billy-hylla jeg alt har for å få den til å se litt bedre ut. Da ble den veldig fin faktisk, men jeg vet ikke om de passer på Benno-hylla og jeg tror den vil stikke for langt ut da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...