Gå til innhold

Hva vasker dere dusjveggene med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har glassvegger. Har prøvd med Jif vindusvask, men det fungerer heller dårlig. Hva fungerer best?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg bruker Jif bad. Den lar jeg virke litt før jeg skrubber og spyler. Til slutt naler jeg alle sidene.

Noen ganger må jeg bruke svamp helt nede, for det er der gørra samler seg.

Skrevet

Jeg bruker Jif bad. Den lar jeg virke litt før jeg skrubber og spyler. Til slutt naler jeg alle sidene.

''Jeg bruker Jif bad. Den lar jeg virke litt før jeg skrubber og spyler. Til slutt naler jeg alle sidene.''

Er det sånn spray? Hvis så håper jeg du passer på å bruke gassmaske også ;)

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg bruker Jif bad. Den lar jeg virke litt før jeg skrubber og spyler. Til slutt naler jeg alle sidene.''

Er det sånn spray? Hvis så håper jeg du passer på å bruke gassmaske også ;)

''Er det sånn spray? Hvis så håper jeg du passer på å bruke gassmaske også ;)''

Det kunne jeg trengt, for det er ikke godt å stå i eimen når jeg dusjer veggene.

Skrevet

Ok, den bruker jeg i badekaret, men jeg visste ikke at jeg også kan bruke den på glassvegger. Da skal jeg forsøke det:-)

Skrevet

Ah! Mitt favoritt-husmorsspørsmål blant de få jeg kan svare på. Swiffer Magic Eraser. Det blir fint og blankt, og medfører ikke kols eller annen luftveisproblematikk på sikt.

Skrevet

Ah! Mitt favoritt-husmorsspørsmål blant de få jeg kan svare på. Swiffer Magic Eraser. Det blir fint og blankt, og medfører ikke kols eller annen luftveisproblematikk på sikt.

Takk for svar. Det hørtes veldig bra ut:-)

Skrevet

''Er det sånn spray? Hvis så håper jeg du passer på å bruke gassmaske også ;)''

Det kunne jeg trengt, for det er ikke godt å stå i eimen når jeg dusjer veggene.

Ja, ellers får du forsøke å holde pusten ;p

Skrevet

mr muscle magic scrubs. fungerer vanvittig bra her i gården

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har også glassvegger. Jeg har litt zalo i vaskevannet og vasker med microklut. Zalo løser opp det fettbelegget som legger seg på veggene.

Tror faktisk jeg fikk det tipset her inne.

Skrevet

Jeg sprayer dusjveggene når jeg skal dusje faktisk.. lar det virke noen minutter, så tar jeg en svak "skrubb" og "skurer" det av med den for deretter å skylle det av. Så dusjer jeg selv ;o)

Skrevet

Jeg bruker Nylonvask, og det er virkelig et helt fantastisk middel.

Vasker over glassveggene med en svamp fuktet i en balje med varmt vann og Nylonvask, og tørker så over med et rent og tørt kjøkkenhåndkle. Det blir stripefritt og helt rent.

Skrevet

Fant en sån såpe på et handelstevne.. Var en grønn boks med sån "stein" såpe. Den var bare helt totalt RÅ på dusjer, komfyrer med fastbrente matrester osv.. Skittten bare rant av og etterlot seg et vanvittig rent dusj kabinett!!

Husker desverre ikke navnet :( Men er produsert i Svrige og er veldig miljøvennlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...