Faure Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Tar dere noengang mannen deres på fersken her på DOL? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ha ha, nei mannen min er overhodet ikke typen til å befinne seg på et forum som dette og heller ingen andre forum. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ha ha, nei mannen min er overhodet ikke typen til å befinne seg på et forum som dette og heller ingen andre forum. Ikke min heller. 0 Siter
AAA Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ha ha, nei mannen min er overhodet ikke typen til å befinne seg på et forum som dette og heller ingen andre forum. Ikke min heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Han frekventerer nok ikke DOL. ) Men sjansen for å treffe ham på forum for snøscootere er nok stor for tiden. ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nei, men han innrømmet å ha snoka her en gang vi hadde hatt en diskusjon, og han var bombesikker på at jeg kom til å skrive om akkurat det her inne etterpå. Jaggu hadde ikke fyren oppretta et nick og argumentert imot meg. Et typisk tilfelle av vår felles barnslige humor. Hehehe 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nei, men han innrømmet å ha snoka her en gang vi hadde hatt en diskusjon, og han var bombesikker på at jeg kom til å skrive om akkurat det her inne etterpå. Jaggu hadde ikke fyren oppretta et nick og argumentert imot meg. Et typisk tilfelle av vår felles barnslige humor. Hehehe Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) Jeg lurer på hvordan det hadde sett ut om mannen min hadde blandet seg inn i Qatar-trådene? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nei, men han innrømmet å ha snoka her en gang vi hadde hatt en diskusjon, og han var bombesikker på at jeg kom til å skrive om akkurat det her inne etterpå. Jaggu hadde ikke fyren oppretta et nick og argumentert imot meg. Et typisk tilfelle av vår felles barnslige humor. Hehehe *flirer* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) Jeg lurer på hvordan det hadde sett ut om mannen min hadde blandet seg inn i Qatar-trådene? ''Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) '' Visst pokker gjorde han det! Har argumenterte ikke en gang skikkelig, han utga seg for å være en jævla besserwisser. Makan! Også jeg som ikke lukta lunta en gang, men tenkte ikke over det før han fortalte det nå, halvannet år etterpå eller noe sånt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) Jeg lurer på hvordan det hadde sett ut om mannen min hadde blandet seg inn i Qatar-trådene? *gapskratter* Det hadde blitt tidenes tråd, det vedder jeg på! ;D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 ''Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) '' Visst pokker gjorde han det! Har argumenterte ikke en gang skikkelig, han utga seg for å være en jævla besserwisser. Makan! Også jeg som ikke lukta lunta en gang, men tenkte ikke over det før han fortalte det nå, halvannet år etterpå eller noe sånt. *hehe* Luring, han der! Lurer på hvor han kommer i fra...? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231711679' post='4062340] *hehe* Luring, han der! Lurer på hvor han kommer i fra...? ;-) Det var sleipt gjort! Han hadde i utgangspunktet parkert meg i en teit diskusjon, og jeg var sur for det. Og så visste han at jeg kom til å skrive her for å få hjelp til å finne noen linker til noe som kunne bevise det jeg mente rett etterpå. Og det hadde han for så vidt rett i... 0 Siter
laban Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 ''Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) '' Visst pokker gjorde han det! Har argumenterte ikke en gang skikkelig, han utga seg for å være en jævla besserwisser. Makan! Også jeg som ikke lukta lunta en gang, men tenkte ikke over det før han fortalte det nå, halvannet år etterpå eller noe sånt. Nå fikk jeg veeeldig lyst til å be deg legge ut en link.... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 ''Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) '' Visst pokker gjorde han det! Har argumenterte ikke en gang skikkelig, han utga seg for å være en jævla besserwisser. Makan! Også jeg som ikke lukta lunta en gang, men tenkte ikke over det før han fortalte det nå, halvannet år etterpå eller noe sånt. Ho ho, han høres jo litt morsom ut da;o) Da jeg var som mest sinna på mannen min under Qatardiskusjonen, leste jeg opp noen svar jeg hadde fått. Litt barnslig å bruke det mot han, men jeg måtte vise at jeg hadde støtte i dere:-) Jeg leste ikke opp noen av de som ikke støttet meg, he he. Han bare flirte og mente at det var en gjeng med skruller, men det var et svar som gjorde litt inntrykk tror jeg og det var et svar fra Pielill. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231711616' post='4062338] *gapskratter* Det hadde blitt tidenes tråd, det vedder jeg på! ;D Ikke sant:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 ''Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) '' Visst pokker gjorde han det! Har argumenterte ikke en gang skikkelig, han utga seg for å være en jævla besserwisser. Makan! Også jeg som ikke lukta lunta en gang, men tenkte ikke over det før han fortalte det nå, halvannet år etterpå eller noe sånt. Smarting, he he. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 På fersken? Han vet at jeg bor her, og vi deler pc. Han vet helt sikkert nicket mitt, for han kalte meg med nicket tidligere engang. Så flira han og kikka lurt på meg. Han bor forøvrig på finn.no/båt, og alle andre forum som omhandler en vass-skvett og noe motordrevet... 0 Siter
Faure Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Skrevet 11. januar 2009 ''Argumenterte han i tråden din og lot som han var en fremmed?;o) '' Visst pokker gjorde han det! Har argumenterte ikke en gang skikkelig, han utga seg for å være en jævla besserwisser. Makan! Også jeg som ikke lukta lunta en gang, men tenkte ikke over det før han fortalte det nå, halvannet år etterpå eller noe sånt. Hehe du er heldig som har en som ikke er voksen hele tiden 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Det var sleipt gjort! Han hadde i utgangspunktet parkert meg i en teit diskusjon, og jeg var sur for det. Og så visste han at jeg kom til å skrive her for å få hjelp til å finne noen linker til noe som kunne bevise det jeg mente rett etterpå. Og det hadde han for så vidt rett i... *haha* Jeg ler, og ler - snart må jeg se om det finnes en annonse med gratis vareprøver for Tena Lady ;-) Ser for meg at du taster ivrig i innlegg etter innlegg, også er det parkeringsvakten som svarer ;-) *hikster* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.