laban Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Niks. Datteren min (18 år) er den eneste jeg kan mistenke for å snoke her. Men egentlig tror jeg ikke hun gidder. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231712171' post='4062351] På fersken? Han vet at jeg bor her, og vi deler pc. Han vet helt sikkert nicket mitt, for han kalte meg med nicket tidligere engang. Så flira han og kikka lurt på meg. Han bor forøvrig på finn.no/båt, og alle andre forum som omhandler en vass-skvett og noe motordrevet... ''Han bor forøvrig på finn.no/båt, og alle andre forum som omhandler en vass-skvett og noe motordrevet...'' Mannen min er også der inne og myser regelmessig. Senest i dag måtte jeg komme bort og titte på en bil han vil ha. Det er så mye han vil ha. Traktor, gravemaskin, båt, beltebil, motorsykkel, ATV osv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 ''Han bor forøvrig på finn.no/båt, og alle andre forum som omhandler en vass-skvett og noe motordrevet...'' Mannen min er også der inne og myser regelmessig. Senest i dag måtte jeg komme bort og titte på en bil han vil ha. Det er så mye han vil ha. Traktor, gravemaskin, båt, beltebil, motorsykkel, ATV osv. Jepp, de har mange motordrevne, dyre ønsker, disse testosteronbombene vi lever med ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231712458' post='4062360] Jepp, de har mange motordrevne, dyre ønsker, disse testosteronbombene vi lever med ;-) Han har en av delene, og det er ikke motorsykkel Han er i garasjen hver dag og "koser" med den 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nå fikk jeg veeeldig lyst til å be deg legge ut en link.... Ok, dah. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3777639 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Han har en av delene, og det er ikke motorsykkel Han er i garasjen hver dag og "koser" med den Jaja, de har noe i garasjen - vi klarer oss med DOL ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231712338' post='4062357] *haha* Jeg ler, og ler - snart må jeg se om det finnes en annonse med gratis vareprøver for Tena Lady ;-) Ser for meg at du taster ivrig i innlegg etter innlegg, også er det parkeringsvakten som svarer ;-) *hikster* Jeg hadde hissa meg bra opp i utgangspunktet før jeg skreiv det dumme innlegget og det fremgår ganske tydelig i det jeg skriver. Tipper han lo så han grein der han satt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde hissa meg bra opp i utgangspunktet før jeg skreiv det dumme innlegget og det fremgår ganske tydelig i det jeg skriver. Tipper han lo så han grein der han satt. Hehe! Jeg husker faktisk den tråden :-) Jeg skjønner jo raskt hvem han var, det var ikke mange ukjente nick i den tråden, hehe! 0 Siter
laban Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ok, dah. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3777639 * fnis * Pussig nok har h*n som er så negativ, bare skrevet akkurat disse to innleggene på DOL... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Ho ho, han høres jo litt morsom ut da;o) Da jeg var som mest sinna på mannen min under Qatardiskusjonen, leste jeg opp noen svar jeg hadde fått. Litt barnslig å bruke det mot han, men jeg måtte vise at jeg hadde støtte i dere:-) Jeg leste ikke opp noen av de som ikke støttet meg, he he. Han bare flirte og mente at det var en gjeng med skruller, men det var et svar som gjorde litt inntrykk tror jeg og det var et svar fra Pielill. ''Han bare flirte og mente at det var en gjeng med skruller...'' Det har han helt rett i ! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 * fnis * Pussig nok har h*n som er så negativ, bare skrevet akkurat disse to innleggene på DOL... Bombe... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 ''Han bare flirte og mente at det var en gjeng med skruller...'' Det har han helt rett i ! Det har han ikke rett i, men han følte seg vel nokså angrepet og hadde intet annet og forsvare seg med:-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Han vet jeg er her, men tror ikke han gidder å bruke tid på å lese det jeg skriver, men hadde han gjort det, ville det vært greit. Jeg deler det jo med deg og ørten andre jeg ikke kjenner, så hvorfor ikke med han? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nei, men han innrømmet å ha snoka her en gang vi hadde hatt en diskusjon, og han var bombesikker på at jeg kom til å skrive om akkurat det her inne etterpå. Jaggu hadde ikke fyren oppretta et nick og argumentert imot meg. Et typisk tilfelle av vår felles barnslige humor. Hehehe LOL 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Det har han ikke rett i, men han følte seg vel nokså angrepet og hadde intet annet og forsvare seg med:-) ...og der har vi vel likheten mlm han og Geir;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Han vet jeg er her, men tror ikke han gidder å bruke tid på å lese det jeg skriver, men hadde han gjort det, ville det vært greit. Jeg deler det jo med deg og ørten andre jeg ikke kjenner, så hvorfor ikke med han? ;-) Men så har du heller ikke brukt dol til å øse ut frustrasjoner slik som meg:-) En gang lot jeg han få vite om en tråd jeg hadde skrevet og det var den dagen han ringte jobben min. Da var jeg rasende da. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 ...og der har vi vel likheten mlm han og Geir;-) ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Men så har du heller ikke brukt dol til å øse ut frustrasjoner slik som meg:-) En gang lot jeg han få vite om en tråd jeg hadde skrevet og det var den dagen han ringte jobben min. Da var jeg rasende da. Og det skjønner jeg godt:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Fersken? Han vet jeg er her, men bruker ikke Dol selv. Han vet helt sikkert også nicket mitt, dersom han husker på det, fyren legger seg sjelden på minnet slike uviktige ting. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231741759' post='4062471] Fersken? Han vet jeg er her, men bruker ikke Dol selv. Han vet helt sikkert også nicket mitt, dersom han husker på det, fyren legger seg sjelden på minnet slike uviktige ting. Sånn er det her også. Det er jo ikke akkurat noen grunn til å holde bruken av denne siden hemmelig?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.