Gå til innhold

Kvinner i bil - igjen (annen vinkling)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av et tidligere innlegg om kvinnfolk og bilkjøring: Hva er det flaueste du har gjort i (forsetet på en) bil?

Du kan gjerne, som meg, være anonym.

Jeg har: kjørt ned trappa hjemme to ganger (jepp! To ganger). Og bommet på garasjeporten (en gang - foreløpig. Og kallen var IKKE særlig fornøyd. Han måtte tross alt reparere garasjen etter meg).

Og kjørt ned matsøpla til ukjente (DET var flaut, altså! *rødmer ennå*) Prøvde fortvilt å fjerne rotet - lyktes heller dårlig, for jeg var mest opptatt av å finne ut om noen hadde sett meg. Men - jeg prøvde, det skal jeg ha.

*den anonyme*

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde sex og ble ferska av polititet ved Ekebergrestauranten i Oslo. Det var faktisk flauere enn jeg hadde forestilt meg :)

Gjest Anonym skolerygger
Skrevet

Da jeg gikk på videregående, klarte jeg å rygge på den ENESTE andre bilden som stod på parkeringsplassen. Jeg mente selv at jeg hadde så innmari god plass, så jeg så meg nok ikke godt nok for:-)

Problemet var at jeg ikke visste hvem som eide bilden, så jeg måtte melde fra på kontoret og be de om å oppspore eieren for meg, noe som da resulterte i at de aller fleste klassene fikk vite om hva som hadde skjedd... FLOTT:-)

Veldig gjenkjennelig historie, så dette blir hilsen

Skrevet

Jeg var blitt parkert inne av en nisse, og i all den forsiktighet jeg skulle lirke bilen ut av luka (det var FÅ centimeter å gå på, og jeg stod i en ganske bratt bakke), klinka jeg bilen inni en som stod parkert på andre sida av den smale gata. Man kan liksom ikke skylde så veldig på andre enn seg sjøl, når man snakker i mobil (uten handsfree) og rota i veska etter en lebepommade samtidig.

La selvfølgelig igjen kortet mitt på bilen til han jeg bulka, men siden det snødde og blåste som f***, var jeg usikker på om det ville bli liggende der, så jeg fikk oppgitt navnet på fyren som eide bilen av politiet. Han var innmari hyggelig, og veldig glad for at jeg tok kontakt. Og det blei jævla dyrt. :( Bilen min hadde ikke en eneste skramme, heldigvis.

Men det er visst den eneste gangen jeg har vært borti noe. Jeg har aldri fått fartsbot, men er en jævel på parkeringsbøter.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har sklidd inn i muren her hjemme. Jeg burde jo ha skjønt at jeg ikke skulle kjøre bilen ut på isen, og der sklei hele bilen. Stoppa i muren, og heldigvis ble det bare riper på bilen.

En gang bomma jeg litt på oppkjøringen fra parkeringshuset, og tok speglen og ei list, på svigermor sin bil *rødme* (jeg var så stressa, møtte hele barselgruppa i parkeringshuset, der kom jeg med store polposer. Hadde handla inn til en eller annen begivenhet.)

Jo, så slapp jeg bilen bakover i krysset (det eneste krysset som finnes i hjembygda mi...) og der var det plutselig en bil gitt. Den hadde ikke jeg sett, og la heller ikke merke til tutinga pga høy musikk. Gikk heldigvis bra, men jeg nektet og kjøre på dagesvis etterpå. ;o)

Ellers har jeg ikke hatt det store blemmene, men småblemmer har det vært. Jeg velger og se på det på den måten at jeg lærer, og dermed ikke gjør det flere ganger ;o)

Jeg har problemer med å tørre å kjøre bil, jeg trener mye på den dørstokkmila slik at jeg kommer meg ut i bilen. Jeg vet jo hva jeg skal gjøre, og må lære og stole på meg selv.

Skrevet

Hadde sex og ble ferska av polititet ved Ekebergrestauranten i Oslo. Det var faktisk flauere enn jeg hadde forestilt meg :)

Ble det en blowjob?...hehe, ikke så veldig mye annet man kan få gjort hvis bilen er i gang.

Skrevet

Hjelpe meg - var du så nøden? ;-p

Skrevet

Jeg var blitt parkert inne av en nisse, og i all den forsiktighet jeg skulle lirke bilen ut av luka (det var FÅ centimeter å gå på, og jeg stod i en ganske bratt bakke), klinka jeg bilen inni en som stod parkert på andre sida av den smale gata. Man kan liksom ikke skylde så veldig på andre enn seg sjøl, når man snakker i mobil (uten handsfree) og rota i veska etter en lebepommade samtidig.

La selvfølgelig igjen kortet mitt på bilen til han jeg bulka, men siden det snødde og blåste som f***, var jeg usikker på om det ville bli liggende der, så jeg fikk oppgitt navnet på fyren som eide bilen av politiet. Han var innmari hyggelig, og veldig glad for at jeg tok kontakt. Og det blei jævla dyrt. :( Bilen min hadde ikke en eneste skramme, heldigvis.

Men det er visst den eneste gangen jeg har vært borti noe. Jeg har aldri fått fartsbot, men er en jævel på parkeringsbøter.

Hehe, parkeringsbøter, ja...

En gang fikk jeg bot, fordi jeg ble heftet bort av en veldig kjekk fyr ...*host*

En annen gang fikk jeg bot for å ha parkert i et lite veikryss i sentrum. Kunne ikke skjønne det???! Jeg var gravid og veeeldig hormonell, og dreit i alle regler. ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231749915' post='4062549]

Hehe, parkeringsbøter, ja...

En gang fikk jeg bot, fordi jeg ble heftet bort av en veldig kjekk fyr ...*host*

En annen gang fikk jeg bot for å ha parkert i et lite veikryss i sentrum. Kunne ikke skjønne det???! Jeg var gravid og veeeldig hormonell, og dreit i alle regler. ;-)

Jeg hadde 8 parkeringsbøter i 2005, det var et dårlig år. :(

2008 var et bra år, jeg hadde vel bare en eneste, men den var til gjengjeld på 700... :(((

Skrevet

Jeg hadde 8 parkeringsbøter i 2005, det var et dårlig år. :(

2008 var et bra år, jeg hadde vel bare en eneste, men den var til gjengjeld på 700... :(((

Oi! Det var mye!

Jeg har bare fått parkeringsbot én gang, og da var det en j*vel av en parkeringsvakt som hadde skrevet ut bota før tida gikk ut! Jeg klagde til Europark, men jeg tror de har lagt opp hele klagesystemet med vilje for å få folk til å gi opp, så det endte med at jeg bestemte meg for å betale bota lell, bare for å slippe å ha noe mer med dem å gjøre.

Skrevet

*he he*

Jeg kan ikke egentlig huske noe som har vært veldig flaut, men det aller mest ergerlige, er min eneste fartsbot! Den fikk jeg etter å ha passert en fotoboks som jeg meget godt visste sto der, og hvor jeg alltid ellers har bremset godt ned (for boksen står bare 150 meter etter 50-skiltet). Men så en dag satt jeg litt for mye i mine egne tanker, og det røde lyset flashet klart og tydelig.... :-(

Bota var vel på drøy 4000 kroner, og dertil fikk jeg vel en prikk, tenker jeg... *grrrr*

Skrevet

Det virker som jenter/damer gjør flere feil av teknisk karakter enn oss menn. Når vi gjør feil er det mest på grunn av for stor tro på egne evner samt for høy fart i forhold til forholdene.

Skrevet

Det virker som jenter/damer gjør flere feil av teknisk karakter enn oss menn. Når vi gjør feil er det mest på grunn av for stor tro på egne evner samt for høy fart i forhold til forholdene.

Jeg tror du har veldig rett i det du skriver.

Skrevet

Jeg har rygget ut av garasjen når porten ikke var kommet helt opp! Vi hadde takboks på....

Skrevet

Jeg har rygget ut av garasjen når porten ikke var kommet helt opp! Vi hadde takboks på....

Da må jeg ile til å fortelle at jeg vet om en mann som glemte å sette på brekket på bilen før han begynte å lukke den elektriske garasjeporten og det var litt helling på bakken... Knaaaas! Ganske ny bil og.

Skrevet

Da må jeg ile til å fortelle at jeg vet om en mann som glemte å sette på brekket på bilen før han begynte å lukke den elektriske garasjeporten og det var litt helling på bakken... Knaaaas! Ganske ny bil og.

Huff da!

Det var et sabla smell av splintret treverk da jeg kjørte - forholdsvis forsiktig - ut av garasjen vår.... Takboksen flyttet seg 5 cm på stativet, men gikk heldigvis ikke i stykker. Vi måtte skifte nedre del av garasjeporten....

*flaut*

Skrevet

Svogeren min kjørte inn i garasjen med to helt nye sparker på taket av bilen. Barna hadde fått nye sparker til jul og de sparket bort til min mor 1. juledag. Svogeren hentet dem og glemte at sparkene sto på taket. Ute av syne, ut av sinn:-)

Skrevet

Svogeren min kjørte inn i garasjen med to helt nye sparker på taket av bilen. Barna hadde fått nye sparker til jul og de sparket bort til min mor 1. juledag. Svogeren hentet dem og glemte at sparkene sto på taket. Ute av syne, ut av sinn:-)

Faren min har også kjørt inn i garasjen med spark på taket....;-)

Skrevet

Jeg har rygget ihjel katten min. Sad but true...

Ånei, så trist!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...