Gå til innhold

Kvinner i bil - igjen (annen vinkling)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min har også kjørt inn i garasjen med spark på taket....;-)

Det sa vel knas der også.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Det dummeste jeg har gjort var vel ikke det flaueste - hva som er flauest har jo mye med hvem som er vitner å gjøre :).

En gang jeg parkerte i en trang garasje nær jobben klarte jeg på merkelig vis å kline bilen inn i et hjørne og klarte ikke å manøvrere den ut igjen. Måtte be en av mine mannlige kolleger om hjelp til å komme ut *GRRRR*. Superirriterende og flaut; jeg liker jo å se på meg selv som en selvstendig, praktisk og kjøredyktig dame.

Ellers har jeg klart å rive av en støtfanger da jeg skulle rygge ut i hastverk en gang. Men da var det ingen vitner og flausen var mest økonomisk.

Skrevet

Ånei, så trist!!

Ja, det var ikke mye moro, kan du tro. Det verste var at den led en stund før den døde også... Kjørte den rett til dyrlegen - tok vel kanskje ca 15 min. fra jeg kjørte på den til dyrlegen satte sprøyta... :o(

Heldigvis var jenta mi, som var med i bilen da det skjedde, bare 1 1/2 år, og skjønte ikke bæret av det...

Skrevet

Det sa vel knas der også.

Ja, det gjorde det. Husker ikke nå om det var sparken eller biltaket det gikk mest utover. Mener å huske at takgrinda fikk hard medfart ihvertfall;-)

Skrevet

Det dummeste jeg har gjort var vel ikke det flaueste - hva som er flauest har jo mye med hvem som er vitner å gjøre :).

En gang jeg parkerte i en trang garasje nær jobben klarte jeg på merkelig vis å kline bilen inn i et hjørne og klarte ikke å manøvrere den ut igjen. Måtte be en av mine mannlige kolleger om hjelp til å komme ut *GRRRR*. Superirriterende og flaut; jeg liker jo å se på meg selv som en selvstendig, praktisk og kjøredyktig dame.

Ellers har jeg klart å rive av en støtfanger da jeg skulle rygge ut i hastverk en gang. Men da var det ingen vitner og flausen var mest økonomisk.

''Det dummeste jeg har gjort var vel ikke det flaueste - hva som er flauest har jo mye med hvem som er vitner å gjøre :).''

HELT enig!! :-)

Jeg ville også vært dødsflau om jeg måtte ha hjelp fra en mann til å takle noe slikt! *he he* Jeg liker best å se på meg selv som en som behersker bilkjøring bra:-)

Skrevet

Svogeren min kjørte inn i garasjen med to helt nye sparker på taket av bilen. Barna hadde fått nye sparker til jul og de sparket bort til min mor 1. juledag. Svogeren hentet dem og glemte at sparkene sto på taket. Ute av syne, ut av sinn:-)

Han sto ikke høyt i kurs den dag...!? Pappaer som ødelegger julegaver, må være upopulære ;-)

Skrevet

Da må jeg ile til å fortelle at jeg vet om en mann som glemte å sette på brekket på bilen før han begynte å lukke den elektriske garasjeporten og det var litt helling på bakken... Knaaaas! Ganske ny bil og.

Det hørtes ut som en dyr tabbe...!

Skrevet

*he he*

Jeg kan ikke egentlig huske noe som har vært veldig flaut, men det aller mest ergerlige, er min eneste fartsbot! Den fikk jeg etter å ha passert en fotoboks som jeg meget godt visste sto der, og hvor jeg alltid ellers har bremset godt ned (for boksen står bare 150 meter etter 50-skiltet). Men så en dag satt jeg litt for mye i mine egne tanker, og det røde lyset flashet klart og tydelig.... :-(

Bota var vel på drøy 4000 kroner, og dertil fikk jeg vel en prikk, tenker jeg... *grrrr*

Sure penger.

Skrevet

Ble det en blowjob?...hehe, ikke så veldig mye annet man kan få gjort hvis bilen er i gang.

Å jo da. ;)

Skrevet

Jeg hadde nylig kjørt opp, og jeg og kjæresten skulle besøke en kompis. Det var fullt på parkeringsplassen, og jeg måtte rygge ned en sving. Et stykke nedi svingen, sto et rødmalt søppekskur. Jeg var uerfaren, og presterte å rubbe hele sida på bilen borti skuret. OMG. Hell i uhell, kun hjulkapslene hadde rødmaling, og speilet vrengte seg. Omtrent ingen skade på mammas lille Polo *lettet men flau 18-åring*

Et års tid senere skulle jeg kjøre hjem en ny flamme. Da var det vinter, og jeg krasjet i en parkert Saab i en snøfylt bakke. Saaben var feilparkert, og hadde ingen skade (kraftig støtfanger heldigvis), så eierens nabo ba meg drite i det, og kjøre videre. Pappa ble dritsur, fordi han måtte rette ut forskjermen på mammas bil. (petimeter - hva gjør vel en liten bulk, hehe??!)

Men min mann har et par verre - og langt dyrere tabber på samvittigheten.

Skrevet

Husker ikke noen særlig flaue episoder.. (selektiv hukommelse?)

Men det mest irriterende: Punktering på E18 i 100 km/t, sølete vinter/vår-vær - på vei til jobb (ikke i direkte pen-klær, men de var jo rene...).

Fy **** som jeg så ut etterpå.

Skrevet

Ja, det gjorde det. Husker ikke nå om det var sparken eller biltaket det gikk mest utover. Mener å huske at takgrinda fikk hard medfart ihvertfall;-)

Det slo nok ned som ei bombe i hode på han, da han hørte knaset, at sparken sto på taket:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231764182' post='4062828]

Han sto ikke høyt i kurs den dag...!? Pappaer som ødelegger julegaver, må være upopulære ;-)

Hehe, sikkert ikke. Akkurat det vet jeg ikke stort om, bare at vi har ledd mye av det i ettertid.

Skrevet

Å jo da. ;)

Hehe, tja, under fart så blir det litt vanskelig. Men jenta kan jo ri, selv om det ikke er så lett verken for jenta eller han som kjører.

Utover det kan du gjerne utdype litt, skjønner at du har erfaring:-)

Skrevet

Hehe, tja, under fart så blir det litt vanskelig. Men jenta kan jo ri, selv om det ikke er så lett verken for jenta eller han som kjører.

Apropos blow job i bil i fart: Var det ikke en film der det inngikk noe slik, og så krøsjet de og dama bet litt for hardt til??

Tror ikke jeg har sett det, men har kanskje blitt fortalt om noe slikt...

Ellers burde man ikke flire av folk som har sex når de kjører bil, da det er minst like ille som fyllekjøring.

Skrevet

Du, må nok desverre skuffe ;) Leste bare "i forsetet", og ikke "i gang"...

Variant nr 1 har jeg imidlertid god erfaring med! :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231764240' post='4062830]

Det hørtes ut som en dyr tabbe...!

*Flirer* Ble nok ikke billig nei. Frydet meg litt for han er en type som gjerne belærer andre veldig....

Skrevet

Apropos blow job i bil i fart: Var det ikke en film der det inngikk noe slik, og så krøsjet de og dama bet litt for hardt til??

Tror ikke jeg har sett det, men har kanskje blitt fortalt om noe slikt...

Ellers burde man ikke flire av folk som har sex når de kjører bil, da det er minst like ille som fyllekjøring.

Jo, jeg mener også at det skal være en film om dette, fordi dette har jo jeg hørt også.

Mulig det er like farlig som å kjøre i fylla, men du verden så mye bedre det er:-)

Skrevet

Du, må nok desverre skuffe ;) Leste bare "i forsetet", og ikke "i gang"...

Variant nr 1 har jeg imidlertid god erfaring med! :)

Så dårlig fantasi har jeg ikke at jeg ikke vet at det er mulig med andre aktivietet enn blowjob i en bil som står rolig:-)

Skrevet

Så dårlig fantasi har jeg ikke at jeg ikke vet at det er mulig med andre aktivietet enn blowjob i en bil som står rolig:-)

Nei dét ville overrasket meg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...