mrxx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Nei dét ville overrasket meg! Hehe....... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 *Flirer* Ble nok ikke billig nei. Frydet meg litt for han er en type som gjerne belærer andre veldig.... Skulle nesten ønske at en slik hendelse hadde inntruffet med gatas "verdensmester" i hovedrollen, hehe! :-) 0 Siter
flowy Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det var lille julaften og jeg sto i en saktegående kø inn mot et kjøpesenter. Tenkte at jeg kunne skrive noen sms mens jeg kjørte sakte fremover. Uheldigvis oppdaget jeg ikke at resten av køen stoppet, så jeg kjørte rett inn i bilen foran meg. :-) Det ble ingen skader på den andre bilen, men min bil eller rettere sagt pappas bil, fikk en kraftig bulk. Jeg turte ikke å fortelle det til pappa, så jeg sa at noen hadde rygget inn i meg og at vedkommende hadde stukket av. Det resulterte i at pappa ville ha meg med rundt i byen for å lete etter synderen. Etter en to-timers leterunde måtte vi gi opp. Til mitt forsvar var dette like etter at jeg hadde fått lappen. Har kjørt feilfritt i flere år nå. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det var lille julaften og jeg sto i en saktegående kø inn mot et kjøpesenter. Tenkte at jeg kunne skrive noen sms mens jeg kjørte sakte fremover. Uheldigvis oppdaget jeg ikke at resten av køen stoppet, så jeg kjørte rett inn i bilen foran meg. :-) Det ble ingen skader på den andre bilen, men min bil eller rettere sagt pappas bil, fikk en kraftig bulk. Jeg turte ikke å fortelle det til pappa, så jeg sa at noen hadde rygget inn i meg og at vedkommende hadde stukket av. Det resulterte i at pappa ville ha meg med rundt i byen for å lete etter synderen. Etter en to-timers leterunde måtte vi gi opp. Til mitt forsvar var dette like etter at jeg hadde fått lappen. Har kjørt feilfritt i flere år nå. ''Jeg turte ikke å fortelle det til pappa, så jeg sa at noen hadde rygget inn i meg og at vedkommende hadde stukket av. Det resulterte i at pappa ville ha meg med rundt i byen for å lete etter synderen. Etter en to-timers leterunde måtte vi gi opp. :('' Hehe.... 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Apropos blow job i bil i fart: Var det ikke en film der det inngikk noe slik, og så krøsjet de og dama bet litt for hardt til?? Tror ikke jeg har sett det, men har kanskje blitt fortalt om noe slikt... Ellers burde man ikke flire av folk som har sex når de kjører bil, da det er minst like ille som fyllekjøring. http://www.imdb.com/title/tt0084917/ Det var nok enda verre enn det. Den unge konen ga sin elsker en "avskjedsblowjob" i en bil parkert i oppkjørselen og ble påkjørt bakfra av ektemannen som kom kjørende med deres barn i baksetet. Sønnen omkom og elskeren mistet lillemann. En scene man definitivt ikke glemmer hvis man har sett den. Det blir vel ikke stort mer "pinlig" enn dette hva bilulykker angår. 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 http://www.imdb.com/title/tt0084917/ Det var nok enda verre enn det. Den unge konen ga sin elsker en "avskjedsblowjob" i en bil parkert i oppkjørselen og ble påkjørt bakfra av ektemannen som kom kjørende med deres barn i baksetet. Sønnen omkom og elskeren mistet lillemann. En scene man definitivt ikke glemmer hvis man har sett den. Det blir vel ikke stort mer "pinlig" enn dette hva bilulykker angår. Sånn var det ja! Da ble historien mer gjenkjennelig, og filmen likeså. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det var lille julaften og jeg sto i en saktegående kø inn mot et kjøpesenter. Tenkte at jeg kunne skrive noen sms mens jeg kjørte sakte fremover. Uheldigvis oppdaget jeg ikke at resten av køen stoppet, så jeg kjørte rett inn i bilen foran meg. :-) Det ble ingen skader på den andre bilen, men min bil eller rettere sagt pappas bil, fikk en kraftig bulk. Jeg turte ikke å fortelle det til pappa, så jeg sa at noen hadde rygget inn i meg og at vedkommende hadde stukket av. Det resulterte i at pappa ville ha meg med rundt i byen for å lete etter synderen. Etter en to-timers leterunde måtte vi gi opp. Til mitt forsvar var dette like etter at jeg hadde fått lappen. Har kjørt feilfritt i flere år nå. Feilfritt du liksom, men skadefritt ja:-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Feilfritt du liksom, men skadefritt ja:-) *he he* viktig forskjell! Finnes vel neppe den person som alltid har kjørt fullstendig feilfritt! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Kjenner en som tyvlånte farens bil midt på natta, en helt ny bil, bare noen dager gammel. Denne kjørte han ned på et stort torg og viste den frem til kameratene. Da han skulle dra så rygget han i full fart og midt på torget sto det ei lysmast med en betongring rundt. Den eneste lysmasta på hele det store torget. Denne traff han og klatret over den en meter høyre ringen og traff stolpen, som gikk langt inn i bagasjerommet. Han rygget bilen inn i garasjen igjen om natten, den så jo veldig fin ut der den sto:-) Dette er snart 30 år siden, men jeg vet ikke om han fortsatt er arveløs eller ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 *he he* viktig forskjell! Finnes vel neppe den person som alltid har kjørt fullstendig feilfritt! :-) Den personen skulle jeg gjerne ha møtt ja:-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Kjenner en som tyvlånte farens bil midt på natta, en helt ny bil, bare noen dager gammel. Denne kjørte han ned på et stort torg og viste den frem til kameratene. Da han skulle dra så rygget han i full fart og midt på torget sto det ei lysmast med en betongring rundt. Den eneste lysmasta på hele det store torget. Denne traff han og klatret over den en meter høyre ringen og traff stolpen, som gikk langt inn i bagasjerommet. Han rygget bilen inn i garasjen igjen om natten, den så jo veldig fin ut der den sto:-) Dette er snart 30 år siden, men jeg vet ikke om han fortsatt er arveløs eller ikke. Apropos låning av fars bil (dog ikke tyvlåning): Leste du den saken for et par år siden eller noe slik, om en ungdom som skulle få låne pappas bil og dra til hytta på Sørlandet en helg med venner? Gutten hadde skrudd av skiltet foran, og guttene i bilene gasset på før hver eneste fotoboks nedover E18 mens de smilte og vinket til det røde lysglimtet (sikkert med solbriller på nesa og klut på huet...) Nuvel... det gutten ikke visste, var at faren like før avreise så det avskrudde bilskiltet i garasjen, og tenkte som så at dette måtte han da få skrudd på igjen før guttene skulle avgårde. Gutten(e) på sin side sjekket ikke om skiltet fortsatt manglet, og kjørte av gårde på sin ville ferd.... 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Den personen skulle jeg gjerne ha møtt ja:-) Tror slike personer kalles fotgjengere. ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Apropos låning av fars bil (dog ikke tyvlåning): Leste du den saken for et par år siden eller noe slik, om en ungdom som skulle få låne pappas bil og dra til hytta på Sørlandet en helg med venner? Gutten hadde skrudd av skiltet foran, og guttene i bilene gasset på før hver eneste fotoboks nedover E18 mens de smilte og vinket til det røde lysglimtet (sikkert med solbriller på nesa og klut på huet...) Nuvel... det gutten ikke visste, var at faren like før avreise så det avskrudde bilskiltet i garasjen, og tenkte som så at dette måtte han da få skrudd på igjen før guttene skulle avgårde. Gutten(e) på sin side sjekket ikke om skiltet fortsatt manglet, og kjørte av gårde på sin ville ferd.... *hehe* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Kjenner en som tyvlånte farens bil midt på natta, en helt ny bil, bare noen dager gammel. Denne kjørte han ned på et stort torg og viste den frem til kameratene. Da han skulle dra så rygget han i full fart og midt på torget sto det ei lysmast med en betongring rundt. Den eneste lysmasta på hele det store torget. Denne traff han og klatret over den en meter høyre ringen og traff stolpen, som gikk langt inn i bagasjerommet. Han rygget bilen inn i garasjen igjen om natten, den så jo veldig fin ut der den sto:-) Dette er snart 30 år siden, men jeg vet ikke om han fortsatt er arveløs eller ikke. *s* Forteller du om deg selv i 3.person, nå? ;-p 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231776050' post='4063022] *s* Forteller du om deg selv i 3.person, nå? ;-p Å nei du Lotte potte. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Apropos låning av fars bil (dog ikke tyvlåning): Leste du den saken for et par år siden eller noe slik, om en ungdom som skulle få låne pappas bil og dra til hytta på Sørlandet en helg med venner? Gutten hadde skrudd av skiltet foran, og guttene i bilene gasset på før hver eneste fotoboks nedover E18 mens de smilte og vinket til det røde lysglimtet (sikkert med solbriller på nesa og klut på huet...) Nuvel... det gutten ikke visste, var at faren like før avreise så det avskrudde bilskiltet i garasjen, og tenkte som så at dette måtte han da få skrudd på igjen før guttene skulle avgårde. Gutten(e) på sin side sjekket ikke om skiltet fortsatt manglet, og kjørte av gårde på sin ville ferd.... *lol* det samme hadde nok jeg tenkt hvis jeg så bilen min stå der uten skilt og barna skulle ut og kjøre. De fikk seg nok en lei overraskelse der, hehe. 0 Siter
flowy Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Feilfritt du liksom, men skadefritt ja:-) Hehe.. Du har så rett, så rett! 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231749709' post='4062539] Hjelpe meg - var du så nøden? ;-p Jeg var heftig forelsket med det det innebærer av lyster til alle døgnets tider og på (u)passende steder hehe. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ble det en blowjob?...hehe, ikke så veldig mye annet man kan få gjort hvis bilen er i gang. Hehe jeg var midt i en nytbar ridetur jeg når disse uniformkledde menneskene dukket opp. Flaut som fy, men en opplevelse man garantert aldri glemmer 0 Siter
kaffepiken Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Kjørt tom for bensin midt på natta uten en krone i lommeboka og med gjenglemt bankkort.. Strategisk plassert rett utenfor en større politistasjon. Det positive var at det ikke tok lange tida før jeg fikk hjelp ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.