henrikke71 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Åh herlighet, skal jeg virkelig fortelle dette da... Jo, jeg har kjørt inn i en garasje med varevogn uten å tenke over at varevognen var NOE høyere enn garasjeåpningen. Det skal sies i mitt forsvar at det var sent på kvelden og jeg var trøtt (eh). Anyways. Jeg satte bilen i revers og med klampen i bånn fikk jeg bilen ut igjen med et PLOPP! Heldigvis var dette langt vekk fra der hvor jeg bor, og jeg skal heller aldri tilbake dit. De andre tabbene jeg gjorde med varebilen samme dag, er for sterk kost i samme innlegg som dette. Mulig det kommer en annen god gang:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har faktisk ikke vært borti noe flaut. Holder meg på veien 0 Siter
tonie Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det flaueste jeg har gjort er å kjøre et godt stykke med brekket på. Det var haugevis med snø overalt, og jeg trodde det var derfor jeg knapt kom av flekken. Jeg skjønte det ikke før det begynte å lukte ganske rart. Det kostet meg noen tusen. Stønn....*s* 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hehe jeg var midt i en nytbar ridetur jeg når disse uniformkledde menneskene dukket opp. Flaut som fy, men en opplevelse man garantert aldri glemmer Ridetur også?... da var det ikke mye han fikk med seg av hva som skjedde på veien. Hva ble bota? Så du klarte ikke å vente på godsaken?...:-) 0 Siter
org Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 Jeg har rygget ihjel katten min. Sad but true... Uffda. Det var trist å høre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.