Gå til innhold

Kvinner i bil - igjen (annen vinkling)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh herlighet, skal jeg virkelig fortelle dette da... Jo, jeg har kjørt inn i en garasje med varevogn uten å tenke over at varevognen var NOE høyere enn garasjeåpningen. Det skal sies i mitt forsvar at det var sent på kvelden og jeg var trøtt (eh).

Anyways. Jeg satte bilen i revers og med klampen i bånn fikk jeg bilen ut igjen med et PLOPP!

Heldigvis var dette langt vekk fra der hvor jeg bor, og jeg skal heller aldri tilbake dit.

De andre tabbene jeg gjorde med varebilen samme dag, er for sterk kost i samme innlegg som dette. Mulig det kommer en annen god gang:-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• org

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har faktisk ikke vært borti noe flaut. Holder meg på veien :P

Skrevet

Det flaueste jeg har gjort er å kjøre et godt stykke med brekket på. Det var haugevis med snø overalt, og jeg trodde det var derfor jeg knapt kom av flekken. Jeg skjønte det ikke før det begynte å lukte ganske rart. Det kostet meg noen tusen. Stønn....*s*

Skrevet

Hehe jeg var midt i en nytbar ridetur jeg når disse uniformkledde menneskene dukket opp. Flaut som fy, men en opplevelse man garantert aldri glemmer ;)

Ridetur også?... da var det ikke mye han fikk med seg av hva som skjedde på veien. Hva ble bota?

Så du klarte ikke å vente på godsaken?...:-)

Skrevet

Jeg har rygget ihjel katten min. Sad but true...

Uffda. Det var trist å høre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...