Gjest anna k Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kanskje noen synes det er en kjedelig tråd, men jeg skal på møte med nav i morgen. Hovedsaken er at jeg skal ta datakortet, eller de fleste delene av dem i løpet av våren. Jeg er ikke flink til dette, men dette tiltaket er altså et steg på veien tilbake til jobb, forhåpentligvis. Men det er jo ingen som vil si meg noe om vanskelighetsgrad og arbeidsmengde, og jeg skulle visst litt om slikt så jeg kunne snekret det best sammen rundt de andre gjøremålene jeg har i uka. Jeg ser jo timetall og slikt, men hvor mye egetarbeid som kommer på i tillegg hadde vært greit å vite litt om. Glad om noen kunne si noe om dette. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har tatt datakortet. Jeg synes ikke det var vanskelig, men jeg har et program på jobben hvor jeg kunne teste meg selv om igjen og om igjen, før prøvene skulle taes. Du greier det. Du konsenterer deg om en og en modul og ikke gap over for mye på en gang. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har tatt datakortet. Jeg synes ikke det var vanskelig, men jeg har et program på jobben hvor jeg kunne teste meg selv om igjen og om igjen, før prøvene skulle taes. Du greier det. Du konsenterer deg om en og en modul og ikke gap over for mye på en gang. I forhold til andre studier, i den grad en kan sammelikne, hvor mye arbeid var det da? Man får ikke studiepoeng så klart, men er det et kvart års arbeid i omfang? Mindre? Går det an å si noe om det? Takk for svar. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 I forhold til andre studier, i den grad en kan sammelikne, hvor mye arbeid var det da? Man får ikke studiepoeng så klart, men er det et kvart års arbeid i omfang? Mindre? Går det an å si noe om det? Takk for svar. Om du kan noe fra før, så er det langt mindre enn 3 mnd. Den beste måten å bli flink på er å bruke det mye. Så jeg ville ha regna kurstimer pluss tilsvarende antall brukstimer som en tommelfingerregel for tidsbruk. Kan du noe fra før, så er det mindre behov for praksis. Men om du bruker samme mengde, så vil du jo bli enda flinkere Min erfaring er at de som tar DK ikke nødvendigvis har så mye bruk for akkurat den kunnskapen modulene innebærer, men har mye igjen for å være mer fortrolige med bruk av PC. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 I forhold til andre studier, i den grad en kan sammelikne, hvor mye arbeid var det da? Man får ikke studiepoeng så klart, men er det et kvart års arbeid i omfang? Mindre? Går det an å si noe om det? Takk for svar. Jeg husker ikke hvor lang tid jeg brukte. Jeg kunne melde meg opp til prøvene når jeg selv ønsket og følte meg klar for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.