Gå til innhold

Sjokk - Google forurenser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan du ta med knusende ro - eller du kan finne deg en hule å gå 10.000 år tilbake i tid. Uansett hvordan du vrir og vender på det vil en levestandard som vi har påføre miljøet diverse gifter. Å søke mindre på Google er ikke en hensiktsmessig måte å redusere utslipp på.

Skrevet

Uæææ... Tenk det! Og jeg som trodde at når jeg hadde på PC-en så forurenset den like mye uansett om jeg googlet eller var på http://www.gronnhverdag.no/ Og så en hel _tekopp_ da! _Så_ mye?!!

Makan.

;-)

Skrevet

Jammen bra jeg ikke drikker så mye te, så kan jeg heller bruke opp te-kvoten min på googling! ;-)

Skrevet

Tåpelig "nyhet" spør du meg.

http://www.dagbladet.no/2009/01/12/nyheter/miljo/tekno/internett/google/4343528/

Dessuten står det i artikkelen du linket til at maskinene står på døgnet rundt og bruker strøm uansett. Dermed burde man vel strengt tatt google enda _mer_ for å få mest mulig ut av ressursene som ellers ville gått til spille. ;-)

''Dermed burde man vel strengt tatt google enda _mer_ for å få mest mulig ut av ressursene som ellers ville gått til spille. ;-)''

He he, sant nok! Og hvis vi alle googler enda mer, burde google snart utkonkurrere alle de andre søkemotorene, slik at DE kan skru av strømmen på alle sine maskiner! *hurra*

Gjest lilatu_28
Skrevet

''Dermed burde man vel strengt tatt google enda _mer_ for å få mest mulig ut av ressursene som ellers ville gått til spille. ;-)''

He he, sant nok! Og hvis vi alle googler enda mer, burde google snart utkonkurrere alle de andre søkemotorene, slik at DE kan skru av strømmen på alle sine maskiner! *hurra*

Et enda bedre poeng! xD

*løper for å google 20 tilfeldige ting*

Skrevet

Jammen bra jeg ikke drikker så mye te, så kan jeg heller bruke opp te-kvoten min på googling! ;-)

LOL du drikker ikke kaffe heller?

Skrevet

Tåpelig "nyhet" spør du meg.

http://www.dagbladet.no/2009/01/12/nyheter/miljo/tekno/internett/google/4343528/

Dessuten står det i artikkelen du linket til at maskinene står på døgnet rundt og bruker strøm uansett. Dermed burde man vel strengt tatt google enda _mer_ for å få mest mulig ut av ressursene som ellers ville gått til spille. ;-)

''

Dessuten står det i artikkelen du linket til at maskinene står på døgnet rundt og bruker strøm uansett. Dermed burde man vel strengt tatt google enda _mer_ for å få mest mulig ut av ressursene som ellers ville gått til spille. ;-)''

Er vel først når man utfører et søk at treskeverket begynner å arbeide for fullt?

Skrevet

LOL du drikker ikke kaffe heller?

Det _sto_ te, sådetså! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...