Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilpass for ham hvis han blir dømt eller til pass for ham fordi du ikke liker ham?

Skrevet

Tilpass for ham hvis han blir dømt eller til pass for ham fordi du ikke liker ham?

Jeg trodde han var tvers igjennom ærlig etter han gikk ut med grunnen til at han måtte sykemelde seg. Jeg likte han svært godt før dette, men nå vet jeg ikke mer. Har egentlig vanskelig for å fatte at han kan med overlegg ha mottatt penger han ikke hadde krav på.

Skrevet

Jeg trodde han var tvers igjennom ærlig etter han gikk ut med grunnen til at han måtte sykemelde seg. Jeg likte han svært godt før dette, men nå vet jeg ikke mer. Har egentlig vanskelig for å fatte at han kan med overlegg ha mottatt penger han ikke hadde krav på.

''Har egentlig vanskelig for å fatte at han kan med overlegg ha mottatt penger han ikke hadde krav på.''

Det er bare fordi han har så stort ego det, han tror (på fullt alvor) at han er større enn Jesus!

Skrevet

Vanlige folk ville havnet i fengsel

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=538187

Gro Harlem Bruntland hadde heller ikkje hatt vondt av noen måneder på brød og vatn, og litt melkesjokolade med Toska.

Jeg mener å huske fra den gangen dette kom opp (orker ikke å søke meg fram til det) at blant annet Bondevik betalte det tilbake med en gang han forsto at noe galt hadde skjedd? Og at dette ikke var så lenge etter at han fikk de første lønningene...

Skrevet

Har aldri hatt noe særlig til overs for ham jeg. Hvis han skulle bli dømt ville det vært på sin plass med fengsel; det hadde nesten vært litt moro :-D

Jeg tviler ikke et sekund på at denne mannen med viten og viljen kan ha mottatt penger han ikke er berettiget til.

Skrevet

Jeg mener å huske fra den gangen dette kom opp (orker ikke å søke meg fram til det) at blant annet Bondevik betalte det tilbake med en gang han forsto at noe galt hadde skjedd? Og at dette ikke var så lenge etter at han fikk de første lønningene...

Men hvis det er OK nok at Kjell Magne Bondevik betaler tilbake, hvorfor er ikke det greit nok at Hvermansen gjør det samme? Hvermansen skal straffeforfølges, få bøter og store kutt i trygden pga noen hundrelappe for mye + eventuelt fengsel, mens de som liksom skal forvalte regelverket vårt skal slippe unna med å betale tilbake? Syns det er utrolig at vi eventuelt må godta en så stor forskjellsbehandling av Jørgen Hattemaker og Kong Salomon. Nei, stapp både Bondevik og Brundtland i fengsel sånn at vi får se at samme regler gjelder for alle.

Skrevet

Men hvis det er OK nok at Kjell Magne Bondevik betaler tilbake, hvorfor er ikke det greit nok at Hvermansen gjør det samme? Hvermansen skal straffeforfølges, få bøter og store kutt i trygden pga noen hundrelappe for mye + eventuelt fengsel, mens de som liksom skal forvalte regelverket vårt skal slippe unna med å betale tilbake? Syns det er utrolig at vi eventuelt må godta en så stor forskjellsbehandling av Jørgen Hattemaker og Kong Salomon. Nei, stapp både Bondevik og Brundtland i fengsel sånn at vi får se at samme regler gjelder for alle.

Gjør de det med Hvermansen altså,- hvis de sier fra med en gang de oppdager at de får for mye - og betaler det tilbake?

Jeg vet ikke,- men jeg har vanskelig for å tro at det er såpass drastisk hvis man ikke har prøvd å snyte.

Jeg vet at en i familien ved en feiltagelse fikk dobbelt pensjon en måned,- han sa ifra,- og det var det. Ingenting skjedde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...