Gjest Moffedille Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Sluttet på p.sprøyten i juni i fjord og har siden blødd mer eller mindre,i julen var det heller mer enn mindre og nå er jeg slapp. Det prikker i hele meg,vondt i magen,hodepine og småkvalm,er dette normalt? Mangler sikkert jern,får kjøpe det i dag. Skal til legen på fredag. Har lest at det kan ta opp til et år før man får normal mens,noen her som vet noe om det,stemmer det? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Normal og normal, den skal nok bli tilnærmet det du hadde før du begynte på p-piller. Du er lur om du tar jern ja! Vi er ikke ment å blø så mye, så da blir jernmangelen større. Søk på mat som inneholder jern og spis det. Ta en tlf til legekontoret og hør om du skal vente til fredag.... 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Normal og normal, den skal nok bli tilnærmet det du hadde før du begynte på p-piller. Du er lur om du tar jern ja! Vi er ikke ment å blø så mye, så da blir jernmangelen større. Søk på mat som inneholder jern og spis det. Ta en tlf til legekontoret og hør om du skal vente til fredag.... P.sprøyte var det jeg fikk. Får kjøpe jern i dag og se om det hjelper,takk : ) 0 Siter
matildes mor Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 P.sprøyte var det jeg fikk. Får kjøpe jern i dag og se om det hjelper,takk : ) Vil nok råde deg til å gå til legen å få målt jernlageret ditt før du starter på jern. Og om du har lavt jernnivå vil det ta mange månder å fylle opp om det virkelig er lavt. Lavt jerninnhold får deg til å føle deg slapp, trøtt og tiltaksløs, i tillegg kan du miste hår etc. For mye jerninnhold i kroppen er farlig så snakk med legen din først. Lykke til:-) 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Vil nok råde deg til å gå til legen å få målt jernlageret ditt før du starter på jern. Og om du har lavt jernnivå vil det ta mange månder å fylle opp om det virkelig er lavt. Lavt jerninnhold får deg til å føle deg slapp, trøtt og tiltaksløs, i tillegg kan du miste hår etc. For mye jerninnhold i kroppen er farlig så snakk med legen din først. Lykke til:-) Takk : ) Har begynt på noe flytende greier nå,måtte bare for jeg er jo ikke i form og er ganske sikker på det er pga lite jern. Skal til lege på fredag,så da bli det blodprøve! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.