Gå til innhold

Makan til frekkhet

Anbefalte innlegg

Gjest Rotekopp de lux
Skrevet

Ville du ha tatt tilbake en som var utro ei helg,fant seg ny dame en uke før forholdet var slutt,og nå lyger og sier "Vi er ikke sammen men bare venner" om forholdet han er i nå?

Det er litt av et rot han har stellt i stand!!!

Han klarer ikke glemme eksen men reiser likevel på besøk til ei an dame i helgene,alt han vil nå er bare å få tilbake eksen,han elsker henne og ingen andre sier han. Hva med den nye dama?

For meg høres det ut som han er totalt forvirret og ikke til å stole på,så sier han til meg jeg må snakke med eksen for nå kan hun stole på han.

Ikke søren om jeg gjør det for jeg stoler ikke på han selv.

Skrevet

Jeg hadde holdt meg langt unna, og latt de styre selv..

Gjest Rotekopp de lux
Skrevet

Jeg hadde holdt meg langt unna, og latt de styre selv..

Akkurat det skal jeg gjøre,han har fått grei beskjed nå om at det der vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Skrevet

Akkurat det skal jeg gjøre,han har fått grei beskjed nå om at det der vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Bra! :0)

Skrevet

Her er det bare å komme seg langt vekk. Så fort som mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...