Gjest Rotekopp de lux Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ville du ha tatt tilbake en som var utro ei helg,fant seg ny dame en uke før forholdet var slutt,og nå lyger og sier "Vi er ikke sammen men bare venner" om forholdet han er i nå? Det er litt av et rot han har stellt i stand!!! Han klarer ikke glemme eksen men reiser likevel på besøk til ei an dame i helgene,alt han vil nå er bare å få tilbake eksen,han elsker henne og ingen andre sier han. Hva med den nye dama? For meg høres det ut som han er totalt forvirret og ikke til å stole på,så sier han til meg jeg må snakke med eksen for nå kan hun stole på han. Ikke søren om jeg gjør det for jeg stoler ikke på han selv. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde holdt meg langt unna, og latt de styre selv.. 0 Siter
Gjest Rotekopp de lux Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde holdt meg langt unna, og latt de styre selv.. Akkurat det skal jeg gjøre,han har fått grei beskjed nå om at det der vil jeg ikke ha noe med å gjøre. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Akkurat det skal jeg gjøre,han har fått grei beskjed nå om at det der vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Bra! :0) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Her er det bare å komme seg langt vekk. Så fort som mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.