Gjest ersaa Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 En veninne av meg mener at kristne i dag slipper trengselstiden. Jesus skal komme igjen først å hente hjem alle som er frelst og at det er de som blir kristne etter dette som må gå igjennom dyrets merke og det. Selv har jeg for lite Bibelkunnskaper men vil gjerne vite om hva som egentlig står. Er det noen her med gode Bibelkunnskaper som kan si hva som stemmer? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det finnes det mange teorier og tolkninger av. Det står en del om dette i en bok som nettopp kom ut: http://www.humanistforlag.no/index.php?ID=Bok&ID2=Vis&counter=101 0 Siter
willow Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 jeg er kristen, men alt det der tør jeg ikke ta for gitt at jeg vet akkurat hvordan vil skje. litt for skummelt å være skråsikker på at alt går bra, bare fordi man er kristen. man kan kanskje havne i helvete endog, eller bli utsletta (ikke være mer i det hele tatt), for alt jeg veit. men tror hu det så gjør hu det. hva du tror...det blir noe annet. hva som skjer på dommedag er ikke opp til meg å vite. jeg bare håper på det beste. for alle egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.