Gå til innhold

Nettside for slalåm-/telemarkinteresserte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen av dere om en nettside for spesielt interesserte i alpint - evt om turer til Alpene?

Har prøvd å google, men finner ikke noe som passer.

Skrevet

Satt bare og ventet på et sånt spørsmål, hehe. ;)

Du kjenner ikke tilfeldigvis noen hyggelige mennesker som har lyst til å reise til Alpene en uke i vinter også da - sammen med min kjære?

Vi kjenner ingen som vil prioritere det (altså renning, ikke heisatur eller familietur) her på Sørlandet...

Skrevet

Du kjenner ikke tilfeldigvis noen hyggelige mennesker som har lyst til å reise til Alpene en uke i vinter også da - sammen med min kjære?

Vi kjenner ingen som vil prioritere det (altså renning, ikke heisatur eller familietur) her på Sørlandet...

Ikke i år desverre.. Men hva med å be han registrere seg på Mine sider på Fri Flyt og chatte med andre som skal reise? HELT SIKKERT mulig å finne reisefølge der. :)

Skrevet

Ikke i år desverre.. Men hva med å be han registrere seg på Mine sider på Fri Flyt og chatte med andre som skal reise? HELT SIKKERT mulig å finne reisefølge der. :)

Ja, det skal jeg gjøre :-)

Regner med at han sjekker ut den siden i kveld!

Skrevet

http://www.alpereiser.no/skireise/temaveckor.asp Her har de vel også fellesturer tror jeg.

http://www.breogfjell.no/ de arrangerer turer til alpene

http://www.alpene.no/privat/ usikker på om disse arrangerer turer for deg som gruppe, eller om en kan melde seg på turer.

http://www.hoytoglavt.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=58&lang=nb ikke sett så mye på disse sidene.

Kjæresten reiser snart på tur med "gutta" til alpene, der er det fokus på skikjøring. Blir et par øl på afterski, men de er kommet over rølpefestestadiet, og tror det er mange som de. Neste år skal jeg bli med igjen også håper jeg. Utrolig kjekt med ei uke på ski!

Gjest ViViola
Skrevet

''Du kjenner ikke tilfeldigvis noen hyggelige mennesker som har lyst til å reise til Alpene en uke i vinter også da - sammen med min kjære?''

Å boy, nå må jeg sørge for at gubben IKKE LESER PÅ DOL! Ser han dette, er gubben din garantert reisefølge. Garantert.

*Slukker-maskina-og-lukker-døra-til-kontoret*

Skrevet

''Du kjenner ikke tilfeldigvis noen hyggelige mennesker som har lyst til å reise til Alpene en uke i vinter også da - sammen med min kjære?''

Å boy, nå må jeg sørge for at gubben IKKE LESER PÅ DOL! Ser han dette, er gubben din garantert reisefølge. Garantert.

*Slukker-maskina-og-lukker-døra-til-kontoret*

Sikker på at ikke du har lyst til å sende mannen din på tur i vinter da? Mannen min har hatt lyst lenge, men kameratene vil bare på kort-tur i Norge....

Jeg har hatt to sydenturer med venninner de siste 6 årene, og nå unner jeg ham så veldig en slik tur!

Gjest ViViola
Skrevet

Sikker på at ikke du har lyst til å sende mannen din på tur i vinter da? Mannen min har hatt lyst lenge, men kameratene vil bare på kort-tur i Norge....

Jeg har hatt to sydenturer med venninner de siste 6 årene, og nå unner jeg ham så veldig en slik tur!

Jeg sender'n på tur både titt og ofte, jeg, mot slutten av denne uka reiser han til et naboland for å stå på ski med kompiser.

"Problemet" er at vi da søren ikke har tid å ta av, det er tett program framover. Men jeg vet at om det kom opp et slik spørsmål, så ville han lete _godt_ etter en mulighet å få det til på. :-)

Så nei, ikke i år. Ikke i år. Nei, ikke i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...