Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Gjest Homofili
Skrevet

Hadde du hatt problem med å takle at et av dine barn var homofil ?

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Mrs D

9

• BMS!

9

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, ikke egentlig.

Det jeg ville ha hatt problemer med å takle var at h*n kanskje hadde hatt noen trøblete år både bak seg og foran seg. Selv i 2009, dessverre.

Skrevet

Overhodet ikke.

Men jeg ville nok lett ha kunnet bekymre meg for hvordan det ville være for han. Ungdomstida kan være strevsom nok for mange uansett, og jeg tror at selv i våre dager kan det være enda tøffere hvis man er homofil.

Skrevet

Overhodet ikke.

Men jeg ville nok lett ha kunnet bekymre meg for hvordan det ville være for han. Ungdomstida kan være strevsom nok for mange uansett, og jeg tror at selv i våre dager kan det være enda tøffere hvis man er homofil.

Vi tenker da ofte likt ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Overhodet ikke.

Enig, slik tenker jeg og.

Skrevet

Ja, det tror jeg...

Men etter å ha "sørget" ferdig, hadde jeg fint klart å leve med det. Hadde vært like glad i de.

:0)

AneM1365380603
Skrevet

Overhodet ikke.

Sånn tenker jeg også!

En i min manns familie fortalte nylig mora at han er homofil. Det hadde visst vært utrolig tøft for han å fortelle det, og han ble så lettet da hun ga han en kjempeklem.

Skrevet

Nei.. Men jeg hadde nok blitt lei meg for å ikke bli farmor da. :)

Også hadde jeg vært mer bekymra for fremtiden han, særlig ungdomstiden. Er så mange med fordommer mot homofile desverre.. hadde ikke likt det hvis han hadde blirr over-femi, det ser bare kunstig og dumt ut..

Skrevet

Nei.

Men hadde blitt litt urolig for om de ville fått et fint og stabilt samliv, og ev. barn. For det hadde jo vært hyggelig for alle parter tror jeg.

Skrevet

Nei.. Men jeg hadde nok blitt lei meg for å ikke bli farmor da. :)

Også hadde jeg vært mer bekymra for fremtiden han, særlig ungdomstiden. Er så mange med fordommer mot homofile desverre.. hadde ikke likt det hvis han hadde blirr over-femi, det ser bare kunstig og dumt ut..

''Nei.. Men jeg hadde nok blitt lei meg for å ikke bli farmor da. :) ''

Men man kan jo fortsatt bli forelder, selv om man er homofil, og det attpåtil biologisk!

Skrevet

Sånn tenker jeg også!

En i min manns familie fortalte nylig mora at han er homofil. Det hadde visst vært utrolig tøft for han å fortelle det, og han ble så lettet da hun ga han en kjempeklem.

Så bra! :-)

Det får meg til å legge til følgende: Jeg ville håpet at barnet mitt ikke hadde vært redd for å fortelle meg om slike ting.

AneM1365380603
Skrevet

Så bra! :-)

Det får meg til å legge til følgende: Jeg ville håpet at barnet mitt ikke hadde vært redd for å fortelle meg om slike ting.

Det er nok ikke den enkleste tingen å fortelle, uansett hvor godt forhold man har. Det kommer kanskje litt an på hvilke holdninger en har møtt i feks venneflokken og ellers i samfunnet. Jeg tror kanskje foreldrene i noen tilfeller kan være de verste å fortelle noe sånt til, for det betyr så utrolig mye å få aksept fra dem.

Likevel håper jeg også at mine barn vil stole på at jeg respekterer dem uansett legning.

Skrevet

Jeg regner med at jeg hadde blitt lei meg, og hadde nehøvd en runde eller fem med meg selv - men at jeg fint hadde akseptert det og støttet ham/henne etterhvert.

Skrevet

Nei, det hadde eg takla uten problemer.

Men det ville sikkert vært litt sårt å vite at eg aldri ville blitt bestefar, men det hadde nok godt helt greit det også. :)

Skrevet

Nei, det hadde eg takla uten problemer.

Men det ville sikkert vært litt sårt å vite at eg aldri ville blitt bestefar, men det hadde nok godt helt greit det også. :)

Som andre sier lenger ned her; Klart du kunne blitt farfar. På noen områder har heldigvis tiden jobbet godt.:)

Skrevet

Det hadde sikkert vært litt rart i begynnelsen. Men barna mine fortjener å elske. Så JA, eg hadde akseptert det.

Skrevet

Som andre sier lenger ned her; Klart du kunne blitt farfar. På noen områder har heldigvis tiden jobbet godt.:)

''Som andre sier lenger ned her; Klart du kunne blitt farfar. På noen områder har heldigvis tiden jobbet godt.:)''

Nei, det er en biologisk umulighet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...