Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde overhodet ikke hatt noe problem med å takle det om et av mine barn var homofil.

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Mrs D

9

• BMS!

9

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Man blir ikke ufruktbar av å være homofil,''

Det har du helt sikkert rett i.

''og man må ikke gjennomføre et samleie for å lage barn.''

Det bør en gjøre, om det er mulig.

''Ergo: Du kunne blitt farfar.''

Mulig det, men da ville eg før droppa helle farfar greia.

Enten fikk han ha sex med ei dame, eller så burde han belage seg på et (godt) liv uten egne barn!

''Enten fikk han ha sex med ei dame, eller så burde han belage seg på et (godt) liv uten egne barn!''

Enig m morsan: dette er ikke å takle homofili uten problemer.

Skrevet

''Enten fikk han ha sex med ei dame, eller så burde han belage seg på et (godt) liv uten egne barn!''

Hvorfor sier du da at du hadde taklet et homofilt barn uten problemer?

Fordi eg hadde takla det helt fint.

Men homofile kan ikkje få barn, altså...sukk...to kvinner kan IKKJE få barn sammen, to menn kan heller IKKJE få barn sammen!

Det kan vel ikkje være så forbaska vanskelig å forstå vel?

Skrevet

Fordi eg hadde takla det helt fint.

Men homofile kan ikkje få barn, altså...sukk...to kvinner kan IKKJE få barn sammen, to menn kan heller IKKJE få barn sammen!

Det kan vel ikkje være så forbaska vanskelig å forstå vel?

Men hvem har sagt at han må få barn med partneren sin, da? Du har jo selv barn uten å være sammen med den du har barn med?

Er det så vanskelig å forstå, da?

Skrevet

Eller morfar, hvis farfar er en boilogisk umulighet. :o)

Eller så kunne den homofile kanskje blitt fosterforelder? Det er muligheter, men jeg er enig med deg. Det er den første tanken som slo meg. Selvfølgelig skal mine barn være lykkelig. Og hvis en med samme kjønn gjør dem lykkelige, så er det helt greit. Men barnabarn vil jeg gjerne ha :o)

''Eller så kunne den homofile kanskje blitt fosterforelder?''

Tja, kanskje...?

Skrevet

Hehe, joda. men han var nå bare et godt eksempel på hvorfor du kan bli bestefar. Kanskje Anne Holt er bedre å tenke på? :-D

Nei, nei, nei!

Anne Holt tåler eg ikkje trynet på!

Skrevet

Jonas Gardell og hans mann har fått hvert sitt barn med hver sin lesbiske dame, og de to lesbiske damene er også et par.

Begge parene deler omsorgen for de to barna - de bor en uke hos hver famile.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article358406.ab

''Jonas Gardell og hans mann har fått hvert sitt barn med hver sin lesbiske dame, og de to lesbiske damene er også et par.

Begge parene deler omsorgen for de to barna - de bor en uke hos hver famile.''

Det synes eg er helt greit! :-)

Men lurer på om de har pult hver si dame, eller om noen har tukla med naturen?

Skrevet

Jonas Gardell og hans mann har fått hvert sitt barn med hver sin lesbiske dame, og de to lesbiske damene er også et par.

Begge parene deler omsorgen for de to barna - de bor en uke hos hver famile.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article358406.ab

''Begge parene deler omsorgen for de to barna - de bor en uke hos hver famile.''

Vi får håpe de klarer å holde sammen, så barna ikke må bo hver fjerde uke hos fire familier.

Skrevet

''Jonas Gardell og hans mann har fått hvert sitt barn med hver sin lesbiske dame, og de to lesbiske damene er også et par.

Begge parene deler omsorgen for de to barna - de bor en uke hos hver famile.''

Det synes eg er helt greit! :-)

Men lurer på om de har pult hver si dame, eller om noen har tukla med naturen?

''Men lurer på om de har pult hver si dame, eller om noen har tukla med naturen?''

Det tilhører i aller høyeste grad privatlivets fred, men jeg har hørt at lesbiske har blitt gravide ved at de selv har inseminert sæd de har fått eller kjøpt fra en velvillig donor, gjerne en homofil mann.

Det er vel ikke utenkelig at også Gardell & co har gjort dette på en måte som ikke innebærer samleie.

Skrevet

For å komme litt inn på den du ikke vil tenke på, hehe, så er datra til Arve Juritzen hans biologiske datter så vidt jeg vet.

''For å komme litt inn på den du ikke vil tenke på, hehe, så er datra til "han vi ikkje nevner ved navn" hans biologiske datter så vidt jeg vet.''

Det er bra (håper han har pult) og da håper eg barnet har delt omsorg mellom sin biologiske mor og "han vi ikkje nevner ved navn"!

Skrevet

Enig m morsan: dette er ikke å takle homofili uten problemer.

Joda, det er det!

Skrevet

''Begge parene deler omsorgen for de to barna - de bor en uke hos hver famile.''

Vi får håpe de klarer å holde sammen, så barna ikke må bo hver fjerde uke hos fire familier.

Ja, huff, det hadde vært ille.

Men: Barna er jo ikke biologiske søsken, verken hel eller halvt. Hvis det hadde blitt et parbrudd, ville vel neppe den "sosiale forelderen" som ikke også er biologisk forelder ha rett til samvær?

Gjest Kongen dy.
Skrevet

Hvorfor er diverse innlegg i denne tråden slettet?

Skrevet

''For å komme litt inn på den du ikke vil tenke på, hehe, så er datra til "han vi ikkje nevner ved navn" hans biologiske datter så vidt jeg vet.''

Det er bra (håper han har pult) og da håper eg barnet har delt omsorg mellom sin biologiske mor og "han vi ikkje nevner ved navn"!

''han vi ikkje nevner ved navn''

Hold nu Voldemort utenfor denne diskusjonen;-)

Skrevet

Men hvem har sagt at han må få barn med partneren sin, da? Du har jo selv barn uten å være sammen med den du har barn med?

Er det så vanskelig å forstå, da?

Joda, din luring.

Men alt har foregått etter naturmetoden, så vær sønn er et økologisk barn!

Gjest ei lesbe
Skrevet

hva synes du om prøverørsbarn?de som blir gravide i fylla uten å vite hvem faren er? etc... mange rare måter å skaffe seg barn på.selv har jeg rett og slett ikke lyst på barn,så sånn sett er det en bonus å være lesbisk:P

Skrevet

Hvorfor er diverse innlegg i denne tråden slettet?

antar at webbis som vanlig har slettet Jølsens innlegg, og da ryker innleggene som var svar på hans med det samme.

Skrevet

Ja, huff, det hadde vært ille.

Men: Barna er jo ikke biologiske søsken, verken hel eller halvt. Hvis det hadde blitt et parbrudd, ville vel neppe den "sosiale forelderen" som ikke også er biologisk forelder ha rett til samvær?

Det er nok riktig. Men hvordan ville det vært å være i den situasjonen, tro? Jeg tipper at alle fire er like knyttet til begge barna.

Homofili byr fortsatt på ekstra utfordringer.

Skrevet

''Men lurer på om de har pult hver si dame, eller om noen har tukla med naturen?''

Det tilhører i aller høyeste grad privatlivets fred, men jeg har hørt at lesbiske har blitt gravide ved at de selv har inseminert sæd de har fått eller kjøpt fra en velvillig donor, gjerne en homofil mann.

Det er vel ikke utenkelig at også Gardell & co har gjort dette på en måte som ikke innebærer samleie.

Æsj...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...