morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Joda, din luring. Men alt har foregått etter naturmetoden, så vær sønn er et økologisk barn! Det er sikkert de homofile foreldrene som har gjort dette også ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 ''han vi ikkje nevner ved navn'' Hold nu Voldemort utenfor denne diskusjonen;-) :-) Du kan din Harry Potter du også.. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Joda, det er det! Så lenge du har lyst til å sette premissene for noe som er hans og hans evt partners valg gjør du nok ikke det nei. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 hva synes du om prøverørsbarn?de som blir gravide i fylla uten å vite hvem faren er? etc... mange rare måter å skaffe seg barn på.selv har jeg rett og slett ikke lyst på barn,så sånn sett er det en bonus å være lesbisk:P ''hva synes du om prøverørsbarn?'' Det har eg rett og slett ikkje nok kunnskap til å uttale meg om, så det har eg ikkje tatt stilling til. ''de som blir gravide i fylla uten å vite hvem faren er?'' Det er selvfølgelig ikkje ideellt, men verre om de er så fulle at de ikkje vet hvem mora er heller. ''etc... mange rare måter å skaffe seg barn på.'' Noen tvilsomme metoder er det ja. ''selv har jeg rett og slett ikke lyst på barn,så sånn sett er det en bonus å være lesbisk:P'' Ja du kan jo "styre på" så mye du vil uten å tenke på å bli gravid ihvertfall. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Så lenge du har lyst til å sette premissene for noe som er hans og hans evt partners valg gjør du nok ikke det nei. Det er NATUREN som setter premissene, ikkje eg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Nei, men jeg hadde vært engstelig for eventuelle dustete holdninger fra andre mennesker. Det viktigste for meg er at barna mine er lykkelige 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det er nok riktig. Men hvordan ville det vært å være i den situasjonen, tro? Jeg tipper at alle fire er like knyttet til begge barna. Homofili byr fortsatt på ekstra utfordringer. Absolutt! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det er NATUREN som setter premissene, ikkje eg. Natur er vanskelig å definere... Er prøverør natur foreksempel? Tror jeg er mer opptatt av resultatet jeg - gode ikke-biologiske - eller a-typiske foresatte i ulike varianter er bedre enn dårlige biologiske foreldre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg mener det kan være vanskeligere for homofile, for de har større utfordringer. På mange måter tror jeg det kan være lettere å være to av samme kjønn som lever sammen. Jeg synes iallefall det er lettere å forstå seg på damer enn på menn, men jeg er desverre ikke lesbisk ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 På mange måter tror jeg det kan være lettere å være to av samme kjønn som lever sammen. Jeg synes iallefall det er lettere å forstå seg på damer enn på menn, men jeg er desverre ikke lesbisk ;-) Jo, men to damer i samme hus har en tendens til å begynne å menstruere samtidig, hvilket betyr at de er like premenstruelle _samtidig_!! DA ligger det an til mye surmuling, da! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Så bra! :-) Det får meg til å legge til følgende: Jeg ville håpet at barnet mitt ikke hadde vært redd for å fortelle meg om slike ting. Ungene mine vet allerede godt at jeg har null problemer med slikt. Dessuten kjenner de en av mine homofile venner, så de vet at jeg ikke ville hatt noen problemer med å akseptere det dersom de er homofile Alle homofili-positivt-innstilte foreldre burde igrunnen la barna få vite om dette, så slapp barna å evt grue seg for å fortelle sannheten. 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Æsj... ''Æsj...'' Er ikke samleie enda mer æsj enn å r*nke i en kopp og så la en dame inseminere det selv? ;-) Denne måten å avgi sine spermier på benyttes forøvrig også i forbindelse med inseminasjon av heterofile, samt ved bruk av "prøverørsmetoden". 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ungene mine vet allerede godt at jeg har null problemer med slikt. Dessuten kjenner de en av mine homofile venner, så de vet at jeg ikke ville hatt noen problemer med å akseptere det dersom de er homofile Alle homofili-positivt-innstilte foreldre burde igrunnen la barna få vite om dette, så slapp barna å evt grue seg for å fortelle sannheten. Enig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jo, men to damer i samme hus har en tendens til å begynne å menstruere samtidig, hvilket betyr at de er like premenstruelle _samtidig_!! DA ligger det an til mye surmuling, da! ;-) Pøh, mannen min er mer premenstruell en meg og det er ikke tull engang. Har du ikke hørt om "mansen"? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Natur er vanskelig å definere... Er prøverør natur foreksempel? Tror jeg er mer opptatt av resultatet jeg - gode ikke-biologiske - eller a-typiske foresatte i ulike varianter er bedre enn dårlige biologiske foreldre. ''Er prøverør natur foreksempel? ;)'' Det er for vanskelig å definere. ''Tror jeg er mer opptatt av resultatet jeg - gode ikke-biologiske - eller a-typiske foresatte i ulike varianter er bedre enn dårlige biologiske foreldre. :)'' Jadda, men nå må eg se Hotell Cæsar. 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Pøh, mannen min er mer premenstruell en meg og det er ikke tull engang. Har du ikke hørt om "mansen"? Nei, men det gir liksom litt ny mening til uttrykket "Mansen og Lillegutt".... 0 Siter
BMS! Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ungene mine vet allerede godt at jeg har null problemer med slikt. Dessuten kjenner de en av mine homofile venner, så de vet at jeg ikke ville hatt noen problemer med å akseptere det dersom de er homofile Alle homofili-positivt-innstilte foreldre burde igrunnen la barna få vite om dette, så slapp barna å evt grue seg for å fortelle sannheten. Godt sagt. Sønn her har homofili i både familien vår og i vår vennekrets, så jeg tror neppe han ville hatt problemer med å komme hjem å fortelle dette. Ha en flott dag 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 ''Æsj...'' Er ikke samleie enda mer æsj enn å r*nke i en kopp og så la en dame inseminere det selv? ;-) Denne måten å avgi sine spermier på benyttes forøvrig også i forbindelse med inseminasjon av heterofile, samt ved bruk av "prøverørsmetoden". ''Er ikke samleie enda mer æsj enn å r*nke i en kopp og så la en dame inseminere det selv? ;-)'' Er du dement? 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 ''Er ikke samleie enda mer æsj enn å r*nke i en kopp og så la en dame inseminere det selv? ;-)'' Er du dement? Vi snakker ikke om hva du eller jeg personlig hadde foretrukket, men om det er "æsj" hva _andre_ foretar seg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Vi snakker ikke om hva du eller jeg personlig hadde foretrukket, men om det er "æsj" hva _andre_ foretar seg. Hva andre foretar seg ( i den genren) vil eg helst ikkje snakke om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.