Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er NATUREN som setter premissene, ikkje eg. :)

Så om du hadde hatt ett barn som var homofilt, og dette barnet hadde tatt ett valg som for deg er HELT utelukket, nemlig det å få barn. Ville du da blitt bestefar for det barnet, eller ville du ikke?

Både med adopsjon, og biologisk er dette mulig. Vi tvangsteriliserer ikke homofile her til lands.....

(bms, pust med magen, pust med magen.....)

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Mrs D

9

• BMS!

9

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kongen dy.
Skrevet

antar at webbis som vanlig har slettet Jølsens innlegg, og da ryker innleggene som var svar på hans med det samme.

Hva er det denne Jølsen har sagt nå da?

Skrevet

Så om du hadde hatt ett barn som var homofilt, og dette barnet hadde tatt ett valg som for deg er HELT utelukket, nemlig det å få barn. Ville du da blitt bestefar for det barnet, eller ville du ikke?

Både med adopsjon, og biologisk er dette mulig. Vi tvangsteriliserer ikke homofile her til lands.....

(bms, pust med magen, pust med magen.....)

''Ville du da blitt bestefar for det barnet, eller ville du ikke?''

Om det skjedde i henhold til naturmetoden, så ville eg vært bestefar.

Når det gjelder alt det andre så ville eg blitt Geir.

Skrevet

Hva andre foretar seg ( i den genren) vil eg helst ikkje snakke om.

Hvorfor sier du at det er æsj, da?

Skrevet

Hva er det denne Jølsen har sagt nå da?

Ikkje noe spesielt anna enn at h*n svarte at h*n ville takla ett homofilt barn dårlig, og det er en ærlig sak synes eg.

Mulig eg gikk glipp av noen "groviser", vet ikkje.

Skrevet

Det hadde overhodet ikke vært noe problem. Vi har mange homofile venner og slektninger, så jeg har heldigvis ingen vrangforestillinger eller fobier på det området.

Skrevet

Det har jeg tenkt litt på - og svaret er nei, overhodet ikke. :-)

Skrevet

Hvorfor sier du at det er æsj, da?

De bildene der vil eg helst ikkje ha på netthinnen!

Skrevet

''Om det skjedde i henhold til naturmetoden, så ville eg vært bestefar.''

Jeg leste en gang om en farskapssak hvor en mann ble dømt som far til tross for at han ikke hadde hatt samleie med barnets mor. Det kom frem av dommen at de hadde drevet med gjensidig onanering, og da hun senere tok på seg selv, fant hans spermier veien inn til egget og befruktet det.

Så derfor spørger jeg dig, Geir:

Hvis denne mannen hadde vært din sønn, hadde du blitt farfar eller "bare Geir"? ;-)

Skrevet

''Om det skjedde i henhold til naturmetoden, så ville eg vært bestefar.''

Jeg leste en gang om en farskapssak hvor en mann ble dømt som far til tross for at han ikke hadde hatt samleie med barnets mor. Det kom frem av dommen at de hadde drevet med gjensidig onanering, og da hun senere tok på seg selv, fant hans spermier veien inn til egget og befruktet det.

Så derfor spørger jeg dig, Geir:

Hvis denne mannen hadde vært din sønn, hadde du blitt farfar eller "bare Geir"? ;-)

Er det Stortingets spørretime her no? :-)

Vet ikkje, det hørtes litt "kinky" ut, men eg hadde nok blitt bestefar og kryssa fingrene for at han holdt ut i gode og dårlige sammen med ho "pervoJennyen" der.

Skrevet

Er det Stortingets spørretime her no? :-)

Vet ikkje, det hørtes litt "kinky" ut, men eg hadde nok blitt bestefar og kryssa fingrene for at han holdt ut i gode og dårlige sammen med ho "pervoJennyen" der.

;-) Du har nok flere fordommer enn du vil innrømme!

Hadde han ikke holdt sammen med pervojenny men heller hatt et livlangt forhold til en annen mann, hadde du fortsatt vært farfar;-)

Så slutt med alt snakket om naturmetoden!

Skrevet

Ok, jeg har alltid trodd anderledes om deg, men nå vet jeg det

*lover meg selv og ikke gidde å hissemeg opp for utrolig fordomsfulle menn*

Gjest det hadde vært ok...
Skrevet

Det hadde jeg tatt på strak arm, Som foreldre er det vår plikt å støtte våre barn uannsett hva eller hvem De er. mine barn fortjener å bli lykkelige og viss det er med et menneske av samme kjønn så er det helt ok.

Ps. jeg synest Anne B. Ragde`s homofile par i berlinerpoplene varmer mitt hjerte utrolig.

Skrevet

Nei, det hadde virkelig ikke vært noe problem for meg. Så lenge de trives og er lykkelige spiller det ingen rolle for meg om partneren er av samme eller motsatt kjønn.

Skrevet

Skal innrømme at jeg håper de fortsetter med å være hetrofile (De er veldig hetro nå;o) men jeg ville nok taklet det greit.

Gjest ViViola
Skrevet

Det _vet_ jeg jo ikke, men jeg tviler på det. Vi har mange homofile venner, jeg omgås derfor homofile i det daglig - så det ville overraske meg om jeg skulle gå helt amokk om et av mine barn skulle vise seg å være det.

Skrevet

Hvis jeg var i et stabilt og godt forhold til barnets mor så hadde jeg lurt på hva jeg hadde gjort galt ja. Kommer ikke de fleste homofile fra dysfunksjonelle hjem, eller hjem med bare en forsørger?

Skrevet

Hvis jeg var i et stabilt og godt forhold til barnets mor så hadde jeg lurt på hva jeg hadde gjort galt ja. Kommer ikke de fleste homofile fra dysfunksjonelle hjem, eller hjem med bare en forsørger?

Men jeg hadde respektert legning fullt ut.

Gjest ViViola
Skrevet

''Kommer ikke de fleste homofile fra dysfunksjonelle hjem, eller hjem med bare en forsørger?''

Åjo. Selvfølgelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...