Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Kommer ikke de fleste homofile fra dysfunksjonelle hjem, eller hjem med bare en forsørger?''

Åjo. Selvfølgelig.

Det jeg trodde ja.

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Mrs D

9

• BMS!

9

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kongen dy.
Skrevet

Ikkje noe spesielt anna enn at h*n svarte at h*n ville takla ett homofilt barn dårlig, og det er en ærlig sak synes eg.

Mulig eg gikk glipp av noen "groviser", vet ikkje.

Nuvel, ikke værre? Skjønner ikke hvorfor det ikke ble godtatt.

Skrevet

Nei, men det gir liksom litt ny mening til uttrykket "Mansen og Lillegutt"....

*fnis*

Skrevet

Hvis jeg var i et stabilt og godt forhold til barnets mor så hadde jeg lurt på hva jeg hadde gjort galt ja. Kommer ikke de fleste homofile fra dysfunksjonelle hjem, eller hjem med bare en forsørger?

Tuller du?

Har du ikke fått med deg at forskning viser at homofili kommer av fysiske tilstander i hjernen?

Jeg kjenner flere homofile og langt over halvparten kommer fra stabile hjem.

Skrevet

Tuller du?

Har du ikke fått med deg at forskning viser at homofili kommer av fysiske tilstander i hjernen?

Jeg kjenner flere homofile og langt over halvparten kommer fra stabile hjem.

Jeg har ikke fått med meg at det er medfødt nei. Jeg har stor tro på at homofili er miljøskapt.

Skrevet

Må først komme gjennom de tre første månedene av svangerskapet, og så kan jeg begynne å "bekymre" meg for den slags:-D

Skrevet

Nuvel, ikke værre? Skjønner ikke hvorfor det ikke ble godtatt.

''Skjønner ikke hvorfor det ikke ble godtatt.''

Fordi det var Jølsen som skreiv det.

Skrevet

;-) Du har nok flere fordommer enn du vil innrømme!

Hadde han ikke holdt sammen med pervojenny men heller hatt et livlangt forhold til en annen mann, hadde du fortsatt vært farfar;-)

Så slutt med alt snakket om naturmetoden!

''Hadde han ikke holdt sammen med pervojenny men heller hatt et livlangt forhold til en annen mann, hadde du fortsatt vært farfar;-)''

Ok da, masebrok!

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg ville jo fått mer å bekymre meg om da! At 'barnet' mitt ville fått problemer her i livet, pga folk som ikke godtar homofili, og problemer med å finne en livsledsager. Men rent personlig ville jeg ikke hatt problemer med det.

Skrevet

Ok, jeg har alltid trodd anderledes om deg, men nå vet jeg det

*lover meg selv og ikke gidde å hissemeg opp for utrolig fordomsfulle menn*

Sukk...Om eg hadde et barn som var homofil/lesbisk og "barnet" valgte å adoptere barn, så ville ikkje eg vært farfar, slik eg definerer det.

Altså i et biologisk perspektiv, men Geir (altså meg) ville selvfølgelig om eg fikk anledning vært en så god "farfar" som mulig!

Bedre no?

Skrevet

Sukk...Om eg hadde et barn som var homofil/lesbisk og "barnet" valgte å adoptere barn, så ville ikkje eg vært farfar, slik eg definerer det.

Altså i et biologisk perspektiv, men Geir (altså meg) ville selvfølgelig om eg fikk anledning vært en så god "farfar" som mulig!

Bedre no?

Hva om din sønn blir sammen med en kvinne som ikke kan få barn selv og de adopterer. Vil du ikke godta dette barnet som ditt barnebarn heller?

Skrevet

Hva om din sønn blir sammen med en kvinne som ikke kan få barn selv og de adopterer. Vil du ikke godta dette barnet som ditt barnebarn heller?

''Hva om din sønn blir sammen med en kvinne som ikke kan få barn selv og de adopterer. Vil du ikke godta dette barnet som ditt barnebarn heller?''

Det barnet hadde ikkje vært mitt biologiske/genetiske barnebarn.

Men, eg ville stillt opp som "farfar" på best mulig måte, selvfølgelig!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Er ikke samleie enda mer æsj enn å r*nke i en kopp og så la en dame inseminere det selv? ;-)''

Er du dement? :)

''Er du dement? :)''

Det er sikkert opplagt for deg hva du mener, men jeg skjønner det ikke. Hva var galt med spørsmålet til morsan?

Skrevet

''Hva om din sønn blir sammen med en kvinne som ikke kan få barn selv og de adopterer. Vil du ikke godta dette barnet som ditt barnebarn heller?''

Det barnet hadde ikkje vært mitt biologiske/genetiske barnebarn.

Men, eg ville stillt opp som "farfar" på best mulig måte, selvfølgelig!

Om di måtte gjennom kunstigbefrukting da, som du syns var så æsjete i sted. Ett hetrofilt par, biologisk vært ditt barnebarn, men kunne du godtatt det, som ditt barn, til tross for ikke laget på "gamlemåten".

I så fall om ja, er du fordomsfull om ditt barn blir homofil og gjør det sammen, og du ikke godtar det.

Skrevet

Bedre no?

Tja, du kommer deg ;-) Men jeg er glad for at mine foreldre ikke har samme syn som deg.

De er nok glad jeg ikke har det også...

Skrevet

Bedre no?

Bare for å ha det på det tørre. JO, du ville vært farfaren juridisk sett om ikke annet. Om du så ville eller ikke :-p

Skrevet

Bare for å ha det på det tørre. JO, du ville vært farfaren juridisk sett om ikke annet. Om du så ville eller ikke :-p

Far min var far min, far hans var min farfar og det var han som befrukta mi farmor (slik at min far blei født), uavhengig av hvem mi farmor var gift med, og hvem som sosialt, juridisk o.l. var min farfar.

Nb! Keep it simple. :-)

Skrevet

''Skjønner ikke hvorfor det ikke ble godtatt.''

Fordi det var Jølsen som skreiv det.

Niks, fordi jølsen er den største idioten her inne. Det meste han skriver er bare piss, og får han ikke svar så svarer han seg selv under et annet navn. Kongen dy?

Skrevet

''Er du dement? :)''

Det er sikkert opplagt for deg hva du mener, men jeg skjønner det ikke. Hva var galt med spørsmålet til morsan?

Ho spurte om det ikkje var mer "æsj" å stå og r^?=() oppi en kopp, enn å ha et saØØÅPKLOP**?

Eg _liker_ ikkje å ha bildet av fremmede menn som står og R^*

^=? oppi en kopp på netthinnen.

Skrevet

Far min var far min, far hans var min farfar og det var han som befrukta mi farmor (slik at min far blei født), uavhengig av hvem mi farmor var gift med, og hvem som sosialt, juridisk o.l. var min farfar.

Nb! Keep it simple. :-)

Sønn din er sønn din, og hans sønn er hans sønn, og din sønnesønn om han er laget i reagensrør eller ikke.

Sånn er det bare ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...