Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niks, fordi jølsen er den største idioten her inne. Det meste han skriver er bare piss, og får han ikke svar så svarer han seg selv under et annet navn. Kongen dy?

Det der er en myte.

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Mrs D

9

• BMS!

9

• Faure

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at det er medfødt nei. Jeg har stor tro på at homofili er miljøskapt.

Jeg velger å tro på forskerne ;)

Jeg hadde neppe blitt lesbisk selv om dette var "normalt", til det er jeg altfor hetero ;-)

Når det gjelder seksuell legning, så er det vanligvis ikke sort/hvitt. Noen av oss er 100 % hetero, mens andre er 100 % homofil. Så har du gruppen bifile, som sikkert også er ganske stor. Jeg vil tro at de som ligger i "grenseland" der kan "påvirkes" til å velge en av samme kjønn (miljøbetinget).

Uansett er det bevist at homofili generelt sett er medfødt.

Skrevet

''Ville du da blitt bestefar for det barnet, eller ville du ikke?''

Om det skjedde i henhold til naturmetoden, så ville eg vært bestefar.

Når det gjelder alt det andre så ville eg blitt Geir.

Hva!? Mener du virkelig at dersom din sønn/datter var homofile og fant en livsledsager av samme kjønn, så kunne de ikke regne med å få bruke begrepet "bestefar" om deg til barnet sitt??

Jeg trodde du var opptatt av barns ve og vel? Hvordan tror du dette barnet ville følt å bli avvist av sin egen bestefar?! Barnet hadde følt at det ikke var godt nok for deg, kun fordi det hadde blitt unnfanget på utradisjonelt vis!

Nå synes jeg du skal tenke deg godt om tre ganger, Geir....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ho spurte om det ikkje var mer "æsj" å stå og r^?=() oppi en kopp, enn å ha et saØØÅPKLOP**?

Eg _liker_ ikkje å ha bildet av fremmede menn som står og R^*

^=? oppi en kopp på netthinnen.

Tydelig at du aldri har måttet ta sædprøve. Det er ikke noe ekkelt med det, helt naturlig ting.

candyqueen_83
Skrevet

Det tror jeg ikke. Jeg vil gjerne ha en gutt og en jente, og sier til kjæresten min at gutten skal bli homo, for da slipper jeg svigerdøtre. Han fyrer på ALLE pluggene :o) Så han hadde nok hatt litt problemer med en homofil sønn. Men han har ikke problemer med andre homofile egentlig da.

Skrevet

Tydelig at du aldri har måttet ta sædprøve. Det er ikke noe ekkelt med det, helt naturlig ting.

''Tydelig at du aldri har måttet ta sædprøve.''

Jeg tror Geir er opplært til at man kan bli blind av den slags - "henda over dyna, Geir!"

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det hadde jeg, men så lenge det ikke er mitt valg, så ville jeg godtatt det.

Skrevet

Nei, jeg ville selvfølgelig akseptert det. Skulle bare mangle.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Tydelig at du aldri har måttet ta sædprøve.''

Jeg tror Geir er opplært til at man kan bli blind av den slags - "henda over dyna, Geir!"

He he, det forklarer mye!

Skrevet

Det der er en myte.

Det tror jeg også. Webmaster kan se om man bruker to nick, og hvis Jølsen hadde fyrt opp under seg selv hadde de nok slettet litt :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det der er en myte.

Jeg synes også det er ualminnelig smakløst at du svarer jølsen.

Hadde h*n forbedret seg, så ja ok, men h*n forbedrer seg ikke en plass.....

Du er fremdeles like hyggelig, tenk på hva vedkommende som blir trakassert føler!!!!

For meg er du like ille som jølsen, dessverre:(

Skrevet

''han vi ikkje nevner ved navn''

Hold nu Voldemort utenfor denne diskusjonen;-)

Haha, samme tenkte jeg!

Skrevet

Det der er en myte.

Hva da, at han er en idiot, at han skriver piss, eller at han svarer seg selv?

Skrevet

Det tror jeg også. Webmaster kan se om man bruker to nick, og hvis Jølsen hadde fyrt opp under seg selv hadde de nok slettet litt :)

Jølsen blir slettet left, right og center. Forøvrig er det ikke noe problem å poste "God morgen" hjemmefra, dra på jobb og så svare seg selv som pølsenjølsen, fisefjotten, Faure, eller et annet navn.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jølsen blir slettet left, right og center. Forøvrig er det ikke noe problem å poste "God morgen" hjemmefra, dra på jobb og så svare seg selv som pølsenjølsen, fisefjotten, Faure, eller et annet navn.

Han trenger ikke å bytte pc en gang, det er nok å logge seg på med en annen bruker.

Jeg er ikke i tvil om hvilke to andre nick Jølsen bruker aktivt her inne.

Skrevet

Jeg synes også det er ualminnelig smakløst at du svarer jølsen.

Hadde h*n forbedret seg, så ja ok, men h*n forbedrer seg ikke en plass.....

Du er fremdeles like hyggelig, tenk på hva vedkommende som blir trakassert føler!!!!

For meg er du like ille som jølsen, dessverre:(

''For meg er du like ille som jølsen, dessverre:(''

Det er helt greit. :)

Skrevet

Hva da, at han er en idiot, at han skriver piss, eller at han svarer seg selv?

Om Jølsen svarer seg sjøl så hadde nok webmaster gitt beskjed, det har eg sett mange ganger at webmaster påpeker til enkelte brukere at det ikkje er akseptabelt å bruke flere nick i samme tråd.

Å kalle enkelte brukere her inne for idioter, syns eg ikkje noe om!

Skrevet

Det tror jeg ikke. Jeg vil gjerne ha en gutt og en jente, og sier til kjæresten min at gutten skal bli homo, for da slipper jeg svigerdøtre. Han fyrer på ALLE pluggene :o) Så han hadde nok hatt litt problemer med en homofil sønn. Men han har ikke problemer med andre homofile egentlig da.

''Jeg vil gjerne ha en gutt og en jente, og sier til kjæresten min at gutten skal bli homo, for da slipper jeg svigerdøtre.''

*hehe*

Skrevet

Om Jølsen svarer seg sjøl så hadde nok webmaster gitt beskjed, det har eg sett mange ganger at webmaster påpeker til enkelte brukere at det ikkje er akseptabelt å bruke flere nick i samme tråd.

Å kalle enkelte brukere her inne for idioter, syns eg ikkje noe om!

Det er da ikke noe problem å svare seg selv med foraskjellige nick i én tråd uten å få reaksjoner fra webmaster. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere to brukerprofiler. Tipper både den ene og den andre har fått med seg det.

Webmaster reagerer når samme profil opererer med to signaturer, men tviler på at de gidder å gå inn og sjekke IP-adresser for de forskjellige nickene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...