ruskesnusk Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Nei Jeg skrev at håndarbeid er en hobby. Bare for å illustrere at det er en forskjell på fritidsaktivitet og hobby. OG jeg synes faktisk det er bedre å strikke enn å spille tv spill. Du får hvertfall noe igjen for tiden du bruker. Det er heller ingen vits å diskutere. Vi har lov å være uenige. Men husk å les replikken skikkelig neste gang før du svarer. Beklager at jeg blingset da jeg leste. Selvfølgelig blir vi ikke enige, det var heller ikke målet mitt. Målet mitt var å få frem at man godt kan ha litt mer respekt for folk med andre interesser enn en selv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Så bare overskriften og trodde tråden skulle handle om DOL, jeg 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jeg mener ikke å frata deg retten til å mene hva du vil, men jeg synes ikke man trenger å rakke ned på andre og deres valg av fritidsaktiviteter selv om man selv ikke har de samme interessene. Så enig, så enig! 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 He, he den dagen tv spill og super mario kan regnes som fritidsaktiviteter, så har man tapt *Ler* Håndball, speideren, fotball, taekwondoe, fritidsklubb er en fritidsaktivitet. Håndarbeid er en hobby. Tv spill kan sammenlignes med å sitte å se på tv. Tidsfordriv heter det. Du får ingenting nyttig ut av det. ( Ser bort fra Wii Fit eller lignende spill som faktisk kan være helsefremmende i moderate mengder) Selvfølgelig er begge deler ok i moderate mengder. Men at voksne folk er hekta og bruker timesvis hver dag på det, mener jeg er helt på trynet rett og slett. Da har man lite å gjøre, og bør skaffe seg et liv. - Eller en fritidsaktivitet kanskje? "fritidsaktivitet"?? he he he. Alt man gjør trenger ikke nødvendigvis å være så nyttig... At man har ting å gjøre som man finner lystbetont og morsomt er like viktig. Så hvis noen spiller SuperMario, så synes jeg ikke at du har rett til å være nedlatende overfor dem. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jeg litt for kjapt, så et øyeblikk tenkte jeg at den kjente rørleggeren er Kurt Nilsen Gjorde jeg også, hehe! ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.