Gå til innhold

Oh my god! Folk har jammen lite å gjøre i hverda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei

Jeg skrev at håndarbeid er en hobby. Bare for å illustrere at det er en forskjell på fritidsaktivitet og hobby. OG jeg synes faktisk det er bedre å strikke enn å spille tv spill. Du får hvertfall noe igjen for tiden du bruker.

Det er heller ingen vits å diskutere. Vi har lov å være uenige. Men husk å les replikken skikkelig neste gang før du svarer.

Beklager at jeg blingset da jeg leste.

Selvfølgelig blir vi ikke enige, det var heller ikke målet mitt. Målet mitt var å få frem at man godt kan ha litt mer respekt for folk med andre interesser enn en selv.

Gjest Elextra
Skrevet

Så bare overskriften og trodde tråden skulle handle om DOL, jeg ;)

Skrevet

Jeg mener ikke å frata deg retten til å mene hva du vil, men jeg synes ikke man trenger å rakke ned på andre og deres valg av fritidsaktiviteter selv om man selv ikke har de samme interessene.

Så enig, så enig!

Skrevet

He, he den dagen tv spill og super mario kan regnes som fritidsaktiviteter, så har man tapt *Ler*

Håndball, speideren, fotball, taekwondoe, fritidsklubb er en fritidsaktivitet. Håndarbeid er en hobby. Tv spill kan sammenlignes med å sitte å se på tv. Tidsfordriv heter det. Du får ingenting nyttig ut av det. ( Ser bort fra Wii Fit eller lignende spill som faktisk kan være helsefremmende i moderate mengder)

Selvfølgelig er begge deler ok i moderate mengder. Men at voksne folk er hekta og bruker timesvis hver dag på det, mener jeg er helt på trynet rett og slett. Da har man lite å gjøre, og bør skaffe seg et liv. - Eller en fritidsaktivitet kanskje?

"fritidsaktivitet"?? he he he.

Alt man gjør trenger ikke nødvendigvis å være så nyttig... At man har ting å gjøre som man finner lystbetont og morsomt er like viktig. Så hvis noen spiller SuperMario, så synes jeg ikke at du har rett til å være nedlatende overfor dem.

Skrevet

Jeg litt for kjapt, så et øyeblikk tenkte jeg at den kjente rørleggeren er Kurt Nilsen ;)

Gjorde jeg også, hehe! ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...