ilaria Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Og mens vi fortsetter å diskutere livets trivialiteter her på DOL, vil jeg meddele min begeistring for at Maarud endelig har begynt å produsere salt og eddik-potetgull! Det var jammen på tide:) 0 Siter
Faure Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Så synd de ikke lager en-manns porsjonspakninger. Unngår store poser med chips som pesten fordi har man det i hus er det vanskelig å begrense seg. 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det var på tide den kom _tilbake_, heter det:-) *husker godt den korte perioden på 90-tallet da de hadde det sist* 0 Siter
ilaria Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Det var på tide den kom _tilbake_, heter det:-) *husker godt den korte perioden på 90-tallet da de hadde det sist* Ok da, men på den tiden var jeg ikke oppegående nok til å like eddikpotetgull, så det teller ikke helt:) 0 Siter
ilaria Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Så synd de ikke lager en-manns porsjonspakninger. Unngår store poser med chips som pesten fordi har man det i hus er det vanskelig å begrense seg. Ultra selger porsjonspakninger med eddiksmak:) 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ok da, men på den tiden var jeg ikke oppegående nok til å like eddikpotetgull, så det teller ikke helt:) ''men på den tiden var jeg ikke oppegående nok til å like eddikpotetgull,'' men det var jeg!! :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Så synd de ikke lager en-manns porsjonspakninger. Unngår store poser med chips som pesten fordi har man det i hus er det vanskelig å begrense seg. '' Unngår store poser med chips som pesten fordi har man det i hus er det vanskelig å begrense seg.'' Jo, potetgull kan jeg godt ha i hus uten å spise det. ) De fleste typene i alle fall. Sliter litt når det gjelder de grønne rørene med pringles, de med løk og rømme, derfor kjøper jeg de aldri. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Er eddikpotetgullet tilbake? Hurra!!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Salt & eddik? Det neste blir vel pepper & curacit-potetgull. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 '' Unngår store poser med chips som pesten fordi har man det i hus er det vanskelig å begrense seg.'' Jo, potetgull kan jeg godt ha i hus uten å spise det. ) De fleste typene i alle fall. Sliter litt når det gjelder de grønne rørene med pringles, de med løk og rømme, derfor kjøper jeg de aldri. ) Det går endel grønne rør her også. Det er jo så godt! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Heter det virkelig det? Jeg har aldri hørt om det potetgullet. 0 Siter
ilaria Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Heter det virkelig det? Jeg har aldri hørt om det potetgullet. Grønnturkis pose. Salt & Vinegar heter den:) 0 Siter
ilaria Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Salt & eddik? Det neste blir vel pepper & curacit-potetgull. Det er en av de vanligste chips-smakene i utlandet hvertfall... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det er en av de vanligste chips-smakene i utlandet hvertfall... I utlandet ja, der er de ikkje helt i lodd, så det teller ikkje! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 I utlandet ja, der er de ikkje helt i lodd, så det teller ikkje! :-) Jeg tror faktisk du slår min temmelig konservative kjæreste ned i støvlene når det gjelder å være konservativ... 0 Siter
henrikke71 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Salt & eddik? Det neste blir vel pepper & curacit-potetgull. Har observert rifla popetgull med svart peppersmak her i Danmarken! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg tror faktisk du slår min temmelig konservative kjæreste ned i støvlene når det gjelder å være konservativ... Det stemmer sikkert! Ps! Eg har nå slutta med treski, og vadmelsnikkers. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det stemmer sikkert! Ps! Eg har nå slutta med treski, og vadmelsnikkers. Treski er in. ;o) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Heldigvis er det for sent å gå ut og kjøpe potetgull nå, fikk vann i munnen her. Vet ikke om de har den eddiksmaken her nede i sør, men det må jeg få sjekket i morgen. Jeg for min del er på mikropopcorn for tida. Mmmm. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det stemmer sikkert! Ps! Eg har nå slutta med treski, og vadmelsnikkers. Vadmelsnickers? Åååh, hå hå, ja, nå begynner det å bli sent på kvelden. Leser bare snavvelnavn over alt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.