Gå til innhold

Jippi! Endelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

'' Unngår store poser med chips som pesten fordi har man det i hus er det vanskelig å begrense seg.''

Jo, potetgull kan jeg godt ha i hus uten å spise det. :o) De fleste typene i alle fall. Sliter litt når det gjelder de grønne rørene med pringles, de med løk og rømme, derfor kjøper jeg de aldri. :o)

Hehe har bare forsøkt de røde rørene jeg. Spiser de opp åkke som. Veldig lett å hive i seg chips om man er sulten fremfor å bruke 5 minutter lengre på et noe mer sunt måltid :)

Skrevet

Heldigvis er det for sent å gå ut og kjøpe potetgull nå, fikk vann i munnen her. Vet ikke om de har den eddiksmaken her nede i sør, men det må jeg få sjekket i morgen. Jeg for min del er på mikropopcorn for tida. Mmmm.

Eddiktypen er foreløpig bare observert på 7 Eleven...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...