Gå til innhold

Innflytningsgave til ung mann

Anbefalte innlegg

Gjest Johenna
Skrevet

Han er i midten av 20-årene og er en litt sånn "Rockabilly" type.

Noen forslag til hva vi kan gi til ham i innflytningsgave?

Har ikke vært hos ham før og vet derfor ikke helt hvilken stil han kjører, men regner med det er litt retro.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Pris?

Enslig?

Gavekort et sted? Så får han kjøpt akkurat det han trenger og liker selv...IKEA feks..

Ellers synes jeg de har masse fint på Black Design Shop... men jeg er jente da ;-)

Skrevet

Blender? Brødrister? Begge deler kan fås i retro design til en grei pris. Evt annet kjøkkenutstyr. Unge menn har ofte smått med kjøkkenstæsj.

Skrevet

Ei svær veggklokke laget med bildekk rundt. Husker ikke hvor jeg så den dessverre.

Gjest Johenna
Skrevet

Her finner du garantert noe kult:

http://ruth66.no/index.php

Takk for fantastisk gaveside! Var midt i blinken til det jeg så for meg:-)

Desverre rekker nok ikke bestillingene fram før innflytningsfesten, men jeg har allikevel allerede bestilt et par ting som jeg kan ha klart til evt andre anledninger;-)

Gjest Johenna
Skrevet

Blender? Brødrister? Begge deler kan fås i retro design til en grei pris. Evt annet kjøkkenutstyr. Unge menn har ofte smått med kjøkkenstæsj.

En litt retro blender var kanskje ikke så dumt nei;-)

Gjest @krøll
Skrevet

Sønnen min kjøpte sammenleggbart tørkestativ og strykejern til kameraten sin etter tips fra meg. I følge kameraten var det den smarteste presangen han fikk og som han visste han fikk bruk for. Og aldri hadde kjøpt selv.

Skrevet

Da jeg flyttet fikk jeg en kurv med all verdens oppi.

Salo, oppvaskfiller, oppvaskbørste, skurebørste,feiebrett & kost, ovs ovs. Lå masse nyttig greit oppi. Slike ting er en ikke tenker over at man må kjøpe, og som det er kjipt å bruke penger på....

:0)

Gjest Johenna
Skrevet

Da jeg flyttet fikk jeg en kurv med all verdens oppi.

Salo, oppvaskfiller, oppvaskbørste, skurebørste,feiebrett & kost, ovs ovs. Lå masse nyttig greit oppi. Slike ting er en ikke tenker over at man må kjøpe, og som det er kjipt å bruke penger på....

:0)

Kjempetips:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...