Gå til innhold

Sykt barn

Anbefalte innlegg

Gjest Moffedille
Skrevet

Ungen min måtte hentes på skolen i går,hodepine,småkvalm,vondt i magen og slapp.

Hva kan dette tyde på?

Han har ikke feber og har ikke kastet opp,men holder han hjemme i dag også. Han er fremdeles slapp og litt vondt i magen,noe som går?

Håper det ikke er influensa,noen som vet hvordan den begynner?

Skrevet

Har hørt om en god del unger med tilsvarende symptomer for tiden. En eller annen virusvariant sannsynligvis. De hangler noen dager, og så er alt ok igjen.

Gjest Moffedille
Skrevet

Har hørt om en god del unger med tilsvarende symptomer for tiden. En eller annen virusvariant sannsynligvis. De hangler noen dager, og så er alt ok igjen.

Ok,bra det ikke er influensa da,satser på at det går fort over : )

Skrevet

Influensa starter vel gjerne med feber og kroppssmerter som kommer som "kastet på en".

Gjest Shira :o)
Skrevet

Her går det også noe virusgreier som har disse symptomene.

Skrevet

Vi har hatt samme greia her den siste uka. Først minsten, så pappa'n, og nå er jeg i gang... Tror ikke det er influensa, ingen av oss har hatt høy feber. Men ett eller annet irriterende, navnløst virus som kommer krypende med hodepine, slapphet og magevondt. *gruff*

Gjest Moffedille
Skrevet

Influensa starter vel gjerne med feber og kroppssmerter som kommer som "kastet på en".

Ok,da vet jeg det.

Gjest Moffedille
Skrevet

Vi har hatt samme greia her den siste uka. Først minsten, så pappa'n, og nå er jeg i gang... Tror ikke det er influensa, ingen av oss har hatt høy feber. Men ett eller annet irriterende, navnløst virus som kommer krypende med hodepine, slapphet og magevondt. *gruff*

Uff ja,ikke godt å ikke være i form.

God bedring : )

Gjest Moffedille
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231831269' post='4063547]

Her går det også noe virusgreier som har disse symptomene.

Ok,håper det går over etter kort tid.

Gjest Elextra
Skrevet

Våre har nylig hatt omgangssyke, som begynte med et par dager med ubestemmelig vondt i magen...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ok,håper det går over etter kort tid.

God bedring til gutten!

Gjest Moffedille
Skrevet

Våre har nylig hatt omgangssyke, som begynte med et par dager med ubestemmelig vondt i magen...

Får ikke håpe det er det,det sliter jo veldig på og tar all energi.

Men det går jo fort over.

Gjest Moffedille
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231832778' post='4063573]

God bedring til gutten!

Takk : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...