Gå til innhold

Privat vaskejobb ol, hvor finne?

Anbefalte innlegg

Gjest xtra hjelpen
Skrevet

Jeg fant tidligere noen slike jobber på FINN, men etter at de la om sidene finner jeg ikke dette igjen.

Noen som vet om hvor jeg kan leite fram slike annonser?

Jeg MÅ tjene meg noen ekstra penger, og tenkte jeg kunne vaske ned hus ved flytting eller en liten vaskejobb på en bedrift eller noe...

Hvor finner jeg slike jobber?

Gjest Elextra
Skrevet

Folk higer jo etter vaskehjelper for tiden, og mange savner vaskehjelper som snakker godt norsk. Det bør ikke være vanskelig å finne noe :).

Hva med å kontakte de større renholdsbyråene? Evt. sette opp oppslag på portstolper rundt der du bor (særlig om du ønsker å jobbe svart)? Søke her: https://www.nav.no/sbl/stillingssok/enkelt.do

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...