Gå til innhold

Før i tiden.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før i tiden, i riktig gamle dager, ansatte Kongehuset en hoffnarr.

Nå for tiden er han inngiftet som svigersønn :-(

Skrevet

Jeg er enig med deg i første setning, og ser da fpor meg Grinmstad på 90-tallet.

Siste setninge er jeg derimot ikke enig i.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er enig med deg i første setning, og ser da fpor meg Grinmstad på 90-tallet.

Om ikke Grimstad var en hoffnarr på den tiden (det vet jeg ikke noe om), så har han ettertrykkelig klart å være narr i ettertid.

Den mannen er veldig usmakelig, og jeg skjønner godt at Ari nå går ut mot ham.

Skrevet

Om ikke Grimstad var en hoffnarr på den tiden (det vet jeg ikke noe om), så har han ettertrykkelig klart å være narr i ettertid.

Enig!

Skrevet

Men hva er det Grimstad har gjort som er så ille, da? Jeg har ikke klart å finne noen konkrete eksempler på hva han skal ha gjort, og den såkalte "teppebombingen" som Ari viser til forstår jeg bare ikke.

Skrevet

Men hva er det Grimstad har gjort som er så ille, da? Jeg har ikke klart å finne noen konkrete eksempler på hva han skal ha gjort, og den såkalte "teppebombingen" som Ari viser til forstår jeg bare ikke.

Nei,- jeg har heller ikke fått med meg hva han har skrevet... Men - det er mulig man trenger å være spesielt interessert i kongehus og kjendisstoff for å ha lagt merke til det.

Skrevet

''Vi er småbarnsforeldre til tre barn, og i dag var jeg på legevakten med lillejenta mi som har feber. I går var vi på skøyter og midt opp i dette skal jeg skrive en roman og så alt dette i dag, skisserer Ari.''

Du verden, han har et hardt liv.... Og så skøyter, da...

Romanen - det er vel yrket hans, og "alt dette i dag" var det jo ham selv som initierte...?

Skrevet

''Vi er småbarnsforeldre til tre barn, og i dag var jeg på legevakten med lillejenta mi som har feber. I går var vi på skøyter og midt opp i dette skal jeg skrive en roman og så alt dette i dag, skisserer Ari.''

Romanen - det er vel yrket hans, og "alt dette i dag" var det jo ham selv som initierte...?

Og hvis det virkelig skulle toppe seg, med både mediautspill, jobb og sykt barn på én og samme dag, så kan det jo hende de har et aldri så lite støtteapparat de kan kalle inn, eller hva?

Eksempelvis observerer jeg at han ikke virker så vanvittig opptatt med å forberede barnedåpen de skal ha om en uke. Har de full kontroll på meny, antrekk og gjesteliste, tro? Eller har de leid inn hjelp?

Normale småbarnsforeldre meg midt i ryggen...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Grimstad har vært fremme og kritisert kongehuset ved enhver tenkelig og ikke tenkelig anledning. Det er ham pressen går til når de skal ha uttalelser fra en "kongeekspert".

Han har kritisert Märtha hver gang hun har gjort noe, som utgivelse av bøker, de jobbene hun har tatt, osv.

Han har hatt en rolle som ligner på Kikki Sørums. Der hun skal være ekspert på moter, skal Grimstad være ekspert på de kongelige.

Og han vinkler det alltid negativt, samme hva.

Skrevet

Grimstad har vært fremme og kritisert kongehuset ved enhver tenkelig og ikke tenkelig anledning. Det er ham pressen går til når de skal ha uttalelser fra en "kongeekspert".

Han har kritisert Märtha hver gang hun har gjort noe, som utgivelse av bøker, de jobbene hun har tatt, osv.

Han har hatt en rolle som ligner på Kikki Sørums. Der hun skal være ekspert på moter, skal Grimstad være ekspert på de kongelige.

Hmm. Jeg har søkt litt, og funnet lite av det negative han har sagt.

Ett treff fikk jeg hvor han _støttet_ Ari&Märtha ang en sak de hadde mot Se og Hør ang. noen bilder,og et annet utsagn om at den synkende støtten til kongehuset hadde med tiden å gjøre og ikke personene som befolket kongehuset for tiden.

En artikkel fant jeg hvor han kritiserte Märthas engleskole-forklaring på NRK, - men den kritikken fikk hun av mange medie-vitere...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hmm. Jeg har søkt litt, og funnet lite av det negative han har sagt.

Ett treff fikk jeg hvor han _støttet_ Ari&Märtha ang en sak de hadde mot Se og Hør ang. noen bilder,og et annet utsagn om at den synkende støtten til kongehuset hadde med tiden å gjøre og ikke personene som befolket kongehuset for tiden.

En artikkel fant jeg hvor han kritiserte Märthas engleskole-forklaring på NRK, - men den kritikken fikk hun av mange medie-vitere...

Jeg har ingen linker å vise til, har bare lagt merke til Grimstads uttalelser gjennom flere år. Det er vel sånn at når man først begynner å irritere seg over en person, så får man det med seg hver gang han uttaler seg.

Skrevet

Jeg har ingen linker å vise til, har bare lagt merke til Grimstads uttalelser gjennom flere år. Det er vel sånn at når man først begynner å irritere seg over en person, så får man det med seg hver gang han uttaler seg.

Sant nok ;-)

Gjest fokus og slikt
Skrevet

Jeg skjønner ikke at en gidder. Skal en ha det bra bør en lære seg til å la slikt prelle mest mulig av. Ellers skal det bli tungt å leve i en slik form for lampelys.

Å fokusere på slikt som bare driver negativ energi inn i livet sitt er så unødvendig.

Skrevet

Jeg er helt enig i at Grimstad er en narr, men det er jammen meg Ari også...

Skrevet

Mulig det. Jeg må innrømme at jeg hopper glatt over kongestoff, så jeg har ikke så stort grunnlag for å uttale meg. Men i fhd til Märthas mer alternative side, så er han langt i fra den eneste kritikeren, da.

Jeg syns bare det var så rart at det kom et heftig utbrudd fra Ari, når jeg, som oppfatter meg som over middels oppdatert i nyhetsbildet, ikke har fått med meg at denne Grimstad har gått ut mot kongehuset i det siste.

Skrevet

Det har jeg tenkt lenge, har ikke noe til overs for herr Behn...

Skrevet

Enig med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...