Gå til innhold

Disney On Ice, vært der??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått noen billetter dit kl 18.30, men er det noen som vet hvor lenge det varer??

Skrevet

Har vært der omtrent hvert år, men husker ikke hvor lenge det varer. Rundt 2 -2.5 time inkl. pause må du nok regne med.

Skrevet

Har vært der omtrent hvert år, men husker ikke hvor lenge det varer. Rundt 2 -2.5 time inkl. pause må du nok regne med.

Ok, takker...

Når vi er inne på det og du har jo laaaang erfaring ser jeg:o)

Er det slik som med Kino at man tar med seg en brus og litt godis? Det er lov det vel?

Selges vel en masse der og regner jeg med? Som sikkert er svinedyrt!!!

Når vi drar på Kino pleier jeg og kjøpe godis og brus på prix før vi drar jeg, mye billigere:o)

Skrevet

Ok, takker...

Når vi er inne på det og du har jo laaaang erfaring ser jeg:o)

Er det slik som med Kino at man tar med seg en brus og litt godis? Det er lov det vel?

Selges vel en masse der og regner jeg med? Som sikkert er svinedyrt!!!

Når vi drar på Kino pleier jeg og kjøpe godis og brus på prix før vi drar jeg, mye billigere:o)

Det er lurt å ta med brus og godteri ja. Som du sier, så er det svindyrt der. Det selges disneykopper med slush og det koster flesk.

Vi har pleid å kjøpe popcorn, men lurt å ta med brus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...