Spirello Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg skal ha nytt kjøkken, og vil ha hvitt og svart kjøkken. SKal ha hvit kjøkkeninnredning, og vil ha noen vitrineskap.. Har funnet disse på Ikea http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20085828 men de er ikke hvite, men ser beige-aktige ut.. Noen som har lignende kjøkken, og kan fortelle meg hvor de kjøpte det, og hva det kosta? Vil ha ordentlig HVIT, og sett flere har hatt det.. Men Ikea har det ikke. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 HTH selger hvite stilige moderne kjøkken og om du setter det opp selv får du det billig omtrent ikeapris vil jeg si.... 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Vi kjøpte vårt kjøkken på sørlandskjøkken, sorlandskjokken.no. De har veldig god service og akseptable piser. Vi kjøpte modell Hidra og valgte å gå for dørene uten sprosser som hører til den modellen, men modell Lillesand har sprossene du spør etter. Man kan få dørene med ulike typer glass. Vi valgte et litt ugjennomsiktig et med "boble-mønster" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.