Gå til innhold

Oppdager nye ting når en er sykemeldt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV'en står og surrer, noe den vanligvis ikke gjør på denne tiden. Og gjett hva de sender på NRK1?

Dynastiet!!!!!!

Kjempehumor! Sitter bare og ler, jeg :-)

Skrevet

Oj,- ja den er det lenge siden ble sendt :-)

Første såpen man ble utsatt for....

Skrevet

Oj,- ja den er det lenge siden ble sendt :-)

Første såpen man ble utsatt for....

Husker du Tornefuglene? Det var nok den første sånn serie jeg husker - jeg sneik meg opp igjen etter jeg hadde lagt meg, og satt i ganga og så i dørsprekken :-)

Den var vel omtrent på samme tida. Tror ikke jeg fikk lov til å se Dynastiet fra begynnelsen, men Tornefuglene fikk jeg lov å se etterhvert, og siden ble det vel både Dynastiet og Falcon Crest :-)

Skrevet

Husker du Tornefuglene? Det var nok den første sånn serie jeg husker - jeg sneik meg opp igjen etter jeg hadde lagt meg, og satt i ganga og så i dørsprekken :-)

Den var vel omtrent på samme tida. Tror ikke jeg fikk lov til å se Dynastiet fra begynnelsen, men Tornefuglene fikk jeg lov å se etterhvert, og siden ble det vel både Dynastiet og Falcon Crest :-)

Jo, den så vi vel også litt på,- men husker best Dynastiet...

Og så var det den parodien på såpe-serier som kom først...Forviklingar (eller Soap på engelsk?). Problemet var at den vel i Norge kom _før_ vi var vant til såpe, så man skjønte ikke ordentlig parodien i det i begynnelsen... I alle fall ikke i min familie ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg fikk med meg alle tre serier. Her en dag så jeg en episode av Dynastiet, men jeg tror jeg sovnet fra slutten.

Gjest ViViola
Skrevet

He-he, du utvider din horisont, hører jeg?! :-)

Skrevet

Jeg så på i fem minutter igår ettermiddag! Husker du hvor sjokkerte vi var over intrigene der? De hadde til og med sex, så av den grunn døpte vi serien om til "Dynestyret" ;-)

Skrevet

Jeg så på i fem minutter igår ettermiddag! Husker du hvor sjokkerte vi var over intrigene der? De hadde til og med sex, så av den grunn døpte vi serien om til "Dynestyret" ;-)

Jeg tror ikke jeg var så veldig engasjert i akkurat Dynastiet (tror ikke jeg fikk lov) - men Falcon Crest fulgte jeg derimot med på!

Men hvem er det som gidder å følge med på dette nå da? Folk i vår generasjon (mimre, mimre) - eller nye grupper? Kan liksom ikke tenke meg at dagens ungdom synes dette er noe stas!

Skrevet

Jeg tror ikke jeg var så veldig engasjert i akkurat Dynastiet (tror ikke jeg fikk lov) - men Falcon Crest fulgte jeg derimot med på!

Men hvem er det som gidder å følge med på dette nå da? Folk i vår generasjon (mimre, mimre) - eller nye grupper? Kan liksom ikke tenke meg at dagens ungdom synes dette er noe stas!

I og med at det er på dagtid, så tipper jeg pensjonistene ser på ;-)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Syns det var kjempekos at det er begynt igjen, nostalgi ass!

Jeg var liten da de sendte det første gang, så er gøyt å se nå i voksen alder :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...