Ilovenewyork Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Vi skal kjøpe ny 3,5 seters skinnsofa. Har funnet den vi vil ha,men så er det det med hvilken farge vi skal ha på skinnet da. Den var utstillt med "Ivory"..helt lys lys beige. Synes det var veldig kult. Mannen har lyst på sort sofa. Vi har en til sofa som står litt bortenfor der den nye skal stå og den er sort,så jeg synes kanskje det ble litt for mye sort,jeg da,med liksom 2 sorte i samme stue. Hva mener dere? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hvis den gamle sofaen er gammel kan den se litt falmet ut ved siden av en ny sort sofa? Sånn utenom det er det fint å kjøre samme stil. Da vi kjøpte ny sofa nylig valgte vi mørk brun. Jeg orker ikke lys sofa pga mange barnehender... 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Står sofaene langt fra hverandre? Hvis de gjør det, synes jeg du kan ha den lyse. Hvis de ikke er så langt fra hverandre, synes jeg det blir mer gjennomført å ha 2 svarte sofaer. Du kan jo heller kjøpe noen lys beige puter ;-) (personlig hadde jeg absolutt valgt svart sofa framfor en lys en - og heller tonet det svarte ned med lyse farger ellers) Håper dere blir enige ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hvis den gamle sofaen er gammel kan den se litt falmet ut ved siden av en ny sort sofa? Sånn utenom det er det fint å kjøre samme stil. Da vi kjøpte ny sofa nylig valgte vi mørk brun. Jeg orker ikke lys sofa pga mange barnehender... Fornøyd med den nye sofaen? ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Fornøyd med den nye sofaen? ) Ja, vi er kjempefornøyd Problemet er at jeg ofte sovner når jeg legger meg ned i den. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 Står sofaene langt fra hverandre? Hvis de gjør det, synes jeg du kan ha den lyse. Hvis de ikke er så langt fra hverandre, synes jeg det blir mer gjennomført å ha 2 svarte sofaer. Du kan jo heller kjøpe noen lys beige puter ;-) (personlig hadde jeg absolutt valgt svart sofa framfor en lys en - og heller tonet det svarte ned med lyse farger ellers) Håper dere blir enige ;-) Ikke så veldig langt fra hverandre,ca 5 meter,tenker jeg. Jeg ville vanligvis valgt den sorte,for det er vel egentlig mere meg,men så var jo den utstillingsmodellen utrolig kul. Vanskelig å velge ja...) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ja, vi er kjempefornøyd Problemet er at jeg ofte sovner når jeg legger meg ned i den. Hehe, deilig det da ) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 Hvis den gamle sofaen er gammel kan den se litt falmet ut ved siden av en ny sort sofa? Sånn utenom det er det fint å kjøre samme stil. Da vi kjøpte ny sofa nylig valgte vi mørk brun. Jeg orker ikke lys sofa pga mange barnehender... Den andre sofaen er også ny,så den er ikke falmet. Barnehender har vi også,men dette er en sofa som ikke blir brukt til hverdags,så det skal nok å greit. 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ikke så veldig langt fra hverandre,ca 5 meter,tenker jeg. Jeg ville vanligvis valgt den sorte,for det er vel egentlig mere meg,men så var jo den utstillingsmodellen utrolig kul. Vanskelig å velge ja...) Skjønner skjønner :-) Skulle aldri ha sett den sofaen du, blir vanskelig med en gang man må foreta et valg.. Kjenner meg igjen ;-) Spør noen som kjenner stilen deres og stuen deres, de klarer nok å hjelpe dere bedre med å ta en god avgjørelse. Good luck ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Den andre sofaen er også ny,så den er ikke falmet. Barnehender har vi også,men dette er en sofa som ikke blir brukt til hverdags,så det skal nok å greit. Da ville jeg valgt sort 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.