Gå til innhold

ang klær for store damer

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne XXL
Skrevet

har fått mange gode tips i dag,på hvor jeg kan finne greie klær:) noen som har noen tips til hvordan en kan/bør(evt ikke bør) kle seg når man er stor?er jo lett å ty til store svarte klær,men kunne kanskje prøvd noe nytt?

er i begynnelsen av 20-åra,så jeg vil liksom ikke se for kjerring-aktid ut,men heller ikke som en feit fjortis.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg kan da noe ;-)

Ikke bruke belte i livet.. Hvis du er noe smalere i midjen kan du bruke belte, men da må dette være så smalt som mulig(om du bruker svart kan jo det være fint med et belte med en annen farge).

Om du har store bryster og liker å bruke smykker, skal du ikke bruke store smykker, de forstørrer enda mer. Heller bruke små og enklere smykker, gjerne som ligger overfor brystene.

Om du har store bryster er det også penest å ha gensere med v-hals, synes jeg, eller at de iallefall er litt åpne.

Jeg skjønner deg angående svart, for dette virker slankende. Lodrette striper gjør også at en virker smalere. Om du bruker sort genser, hva med å pynte opp med et fargerikt skjerf? :-) Det er veldig in nå! Du bør velge skjerf som ikke er altfor store, samme prinsipp som med smykkene.

Når det gjelder bukser så bør du ikke bruke veldig baggye bukser, da vil du se større ut. Men om de ikke er veldig baggy, men går litt ut hele veien (rette i beina), og har strikk nederst, så tror jeg det vil ta seg bra ut :-) Strikk nederst på buksene er også veldig in.

Nå er det jo også in med litt store skjorter, og de skjuler jo litt, slik at du gjerne kan ha de i andre farger enn sort ;-) Det er mange ganger lurt å spørre de som jobber i butikken om råd - og de kan helt sikkert hjelpe å finne helhetlige antrekk til deg :-)

Håper dette var til noe hjelp - jeg har jobbet i klesbutikk :-)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...