Gjest spyr av dårlige unnskyldninger Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Utro menn. Her sitter x antall menn i salen og ramser opp grunnene til at de har vært utro, og dama sitter trygt i armkroken og viser verden så stolt at "de har klart det, han er baaare hennes". For det første - hva for grunner er det der, "de følte seg ikke satt pris på fordi de ikke fikk ros for små ting som det å gå på jobb hver dag"? Er det menn eller barn dette er snakk om? Jeg blir målløs. Om jeg er singel eller i et forhold, skal jeg da ha behov for ros for å gå på jobb? Det er da en selvfølge at jeg skal jobbe! Unnskyldning etter unnskyldning, og Oprah og salen nikker og han der samlivsrådgiveren sitter der og legger ord i munnen på mennene som bare "øh uhm ja, øh, sånn hadde jeg det". Nå er jeg ung og uetablert, men er det dette jeg må vente meg av et forhold, at om jeg ikke hele forbanna tiden viser mannen min at jeg setter pris på han så vil han føle seg så forlatt og disconnected at da finner han seg en annen bak ryggen min? Hva skjedde med å være et voksent, selvstendig menneske? Så utrolig greit for menn da, om de skal lære at det finnes så mange flotte forklaringer på utroskap! Jeg har selv fått servert et par populære, tillærte forklaringer av utro ekskjærester, og som det har såret. Det har såret nesten like mye som alle løgnene og blånektingen. Og vil ikke 99,9% av alle menn desperat forsøke å få tilbake kjerringa når de blir ferska? Det er pinadø som småbarn som har blitt tatt med hånda i kakeboksen og ikke vil at mamma skal være sint på dem så de på nytt kan ha det nære, spesielle forholdet til mor. Det er ikke sånn jeg vil bli elsket av en mann. Alle menn vet det kommer til å såre dama og likevel gjør de det, og han skal bare ikke komme til meg i ettertid å påstå at han elsker meg, det ville jeg ha tatt som en stor fornærmelse. Løsningen hvis man mistenker at mannen er utro er at man skal si "Kjære, jeg føler at noe ikke er riktig mellom oss, vi må gjøre noe". Mannen tekner så: Jippi, dama fikser alt (Får servert kake), nå slipper jeg å gjøre noe/være utro mer (stjele kake). (Hvorfor ikke ta initiativ til å bake den jævla kaka selv?). Her får han til og med servert hva han skal si at var grunnen til at han gjorde som han gjorde! Fantastisk bra løsning. I tillegg presterer de kronidiotene å trøste de forsmådde fruene med at de som oftest er både penere og slankere, bedre i senga og mindre vulgær enn den han er utro med, som om de er mye mer verdt enn henne. Om en gift mann lurte meg inn i et forhold og ikke sa han var gift, jeg forelska meg, han trygla seg tilbake til henne og kona hans så satt der og følte seg bedre enn meg fordi hun er penere og slankere enn meg, så skulle jeg ha følt meg ekstra mye mindre verdt, gitt! Hva for menneskesyn er det der? Er det bare meg, eller er dette med parterapi rundt utroskap en eneste stor suppe av en massepsykose? Er det dette som er normalen så vil jeg ikke ha noen mann. Jeg ser ikke vitsen. Jeg kommer aldri til å føle meg elsket av en jeg må være mor for for at han ikke skal såre meg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ja men for det første så er dette Amerikansk såpeopera av verste sort, dessuten så er det ikkje representativt for oss her i bondeheimen. Begynn å se på Nrk1 & Nrk2, og kutt ut all Amerikansk vissvass, det tror eg du gjør lurt i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.