Gjest sjøstjerna Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Har du kontakt med ekser der? Er de på vennelista? Hvorfor eller hvorfor ikke? 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Har du kontakt med ekser der?'' En, og han og jeg var kjærester til og fra for snart et kvart århundre siden. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har en eks der, har ikke noe særlig kontakt, men greit å høre av og til hvordan det går egentlig driter jeg i han og han sikkert i meg.... men vi var sammen såpass lenge at vi var mer venner enn kjærester på slutten, så vi er på en måte fortsatt venner, selv om vi aldri sees. Nå har begge samboer på hver sin kant. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja, jeg har kontakt med noen ekser på Facebook. Grunnen er at det er greie karer. Har overhodet ingen varmere følelser for dem, og det tror jeg absolutt er gjensidig. Mannen min har heller ikke noen motforestillinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.