Gå til innhold

Wii fit

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

følger det med cd/spill til den?

Mener altså ikke Wii konsollen, men den matta man kjøper i tillegg.

Det står i reklamen at man kan trene yoga, ta sit ups osv...

så da lurer jeg på - er det en cd som følger med det? Må man innstallere eller noe sånt når man har matta for å få den til å funke?

Lurer på å kjøpe den.

Skrevet

Spillet følger med "matten". Det er superenkelt å ta i bruk og er helt genialt. Ikke noe tullball. Gøy for voksne og barn, og man kjenner at man trener. I tillegg er det både for de som er litt trent og for oss andre som sliter med å komme seg ut eller har andre grunner til at trening er vanskelig.

Løp og kjøp!

Gjest Mirakelet
Skrevet

Spillet følger med "matten". Det er superenkelt å ta i bruk og er helt genialt. Ikke noe tullball. Gøy for voksne og barn, og man kjenner at man trener. I tillegg er det både for de som er litt trent og for oss andre som sliter med å komme seg ut eller har andre grunner til at trening er vanskelig.

Løp og kjøp!

Men det ser ut til at fit er ganske populært, utsolgt overalt, både på nett og i butikker....

Skrevet

Jeg regner med at du forstår at du må ha spillemaskinen Nintendo Wii for å få det til å virke:-)

Skrevet

''Mener altså ikke Wii konsollen, men den matta man kjøper i tillegg.''

Med denne uttalelsen her, regner jeg med at Mirakelet har skjønt det:-)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg regner med at du forstår at du må ha spillemaskinen Nintendo Wii for å få det til å virke:-)

Ja selvsagt :) Wii spillkonsoll og fjernkontroller og numchuch eller hva den heter har jeg :) Så mangler bare wii fit matten.

candyqueen_83
Skrevet

Løp og kjøp!

Trenger man veldig stor plass foran tv`n for utføre øvelsene.

Ser for meg å spille tennis foran skjermen med en overivrig valp hengende i buksebeinet :o)

Skrevet

Trenger man veldig stor plass foran tv`n for utføre øvelsene.

Ser for meg å spille tennis foran skjermen med en overivrig valp hengende i buksebeinet :o)

''Ser for meg å spille tennis foran skjermen med en overivrig valp hengende i buksebeinet :o)''

Du, det så jeg da noe om i en avis i går,- noen hadde drept valpen sin (de fikk gjenopplivet den, da) med wii og tennis - eller bowling. Pass på...

candyqueen_83
Skrevet

''Ser for meg å spille tennis foran skjermen med en overivrig valp hengende i buksebeinet :o)''

Du, det så jeg da noe om i en avis i går,- noen hadde drept valpen sin (de fikk gjenopplivet den, da) med wii og tennis - eller bowling. Pass på...

Å nei, huff :o( Kanskje jeg skal la være, og vente noen måneder. Gidder ikke stenge han inne i buret for at jeg skal spille heller.

Skrevet

Å nei, huff :o( Kanskje jeg skal la være, og vente noen måneder. Gidder ikke stenge han inne i buret for at jeg skal spille heller.

De hadde nok max uflaks,- og hvis du først har tanken i hodet, så reagerer du nok raskere hvis den hopper mot hånden din ;-)

candyqueen_83
Skrevet

De hadde nok max uflaks,- og hvis du først har tanken i hodet, så reagerer du nok raskere hvis den hopper mot hånden din ;-)

Joda, men tenker litt på at han kanskje blir unødvendig stressa også. Når han er så liten, og det er mye hopp og sprett fra oss i stua.

Gjest ViViola
Skrevet

Men det ser ut til at fit er ganske populært, utsolgt overalt, både på nett og i butikker....

Som jeg alltid sier - sjekk finn.no og qxl. Billigere - og tilgang.

"Matten" du snakker om er vel balansebrettet. Det er kjempegøy å trene med wii!

candyqueen_83
Skrevet

Løp og kjøp!

Kan man veie seg på denne matten også? Syns jeg leste det et sted, men kan være jeg har misforstått.

Gjest ViViola
Skrevet

Kan man veie seg på denne matten også? Syns jeg leste det et sted, men kan være jeg har misforstått.

Ja, man kan ta Body-test som inkluderer veiing.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Løp og kjøp!

Nå har jeg fått tak i Wii fit, og over 200 kr billigere :) Den var utsolgt overalt, men kom til en butikk der noen hadde byttet julegaven, og de kunne ikke selge den til full pris :)) Kjempegreier dette. Er jo skikkelig treningsgreier med personlig trener og greier.... Uff maskinen sa jeg var overvektig... nå har jeg satt meg 3 mnd på å gå ned 10 kg, maskinen syntes det var litt for kort tid, men jeg får prøve :D

Gjest Mirakelet
Skrevet

Ja, den måler bmi og vekt :( og fant ut at jeg var overvektig!

Men nå har jeg og maskinen lagt opp en plan om at jeg skal gå ned ca. 10 kg i løpet av 3 mnd...

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg fått tak i Wii fit, og over 200 kr billigere :) Den var utsolgt overalt, men kom til en butikk der noen hadde byttet julegaven, og de kunne ikke selge den til full pris :)) Kjempegreier dette. Er jo skikkelig treningsgreier med personlig trener og greier.... Uff maskinen sa jeg var overvektig... nå har jeg satt meg 3 mnd på å gå ned 10 kg, maskinen syntes det var litt for kort tid, men jeg får prøve :D

Det er jo bare å sette igang. Kanskje du overrasker både deg selv og maskinen ;) Selv har jeg satt 5 kg på 6 mnd, og overvektig var visst jeg og, men jeg føler meg ikke som det ;) Selv om man alltids kan gjøre litt med formen og fasongen. Lykke til!

Gjest Mirakelet
Skrevet

Det er jo bare å sette igang. Kanskje du overrasker både deg selv og maskinen ;) Selv har jeg satt 5 kg på 6 mnd, og overvektig var visst jeg og, men jeg føler meg ikke som det ;) Selv om man alltids kan gjøre litt med formen og fasongen. Lykke til!

Jeg har gått ned 1 kg nå, kun 9 kg igjen :D

Hadde egentlig gått ned litt til, men varierer fra dag til dag, hvis jeg en dag har spist godteri osv går jeg kanskje opp 0.4 kg...

nå skal jeg være sunn hele neste uke og trene minst 30 min på wii fit :)

Skrevet

Jeg har gått ned 1 kg nå, kun 9 kg igjen :D

Hadde egentlig gått ned litt til, men varierer fra dag til dag, hvis jeg en dag har spist godteri osv går jeg kanskje opp 0.4 kg...

nå skal jeg være sunn hele neste uke og trene minst 30 min på wii fit :)

Knallbra! Jeg har ikke vært så flink som jeg burde, altfor mye eksamener frem til nå, men nå er jeg heldigvis ferdig med det for en stund, og det er jo fremdeles en stund til bikinisesongen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...