Gjest interiør og inntrykk Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hva synes dere er ekstra fint og ville hatt selv hjemme, og hva synes dere er stygt hos folk dere har vært på besøk hos? Selv synes jeg at vinduer uten gardiner og gulv uten tepper er iskaldt og gir hul lyd. Det jeg har lyst på selv for tiden er svarte benkeplater på en hvit eller lyst treverk av kjøkkeninnredning. Det er kjempeflott. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Det jeg har lyst på selv for tiden er svarte benkeplater på en hvit eller lyst treverk av kjøkkeninnredning. Det er kjempeflott.'' *Hihi* Jeg synes svarte eller svært mørk brune benkeplater er grusomt. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Noen har fremdeles den orange/brune mønstrete tapeten fra 70-tallet, og det synes jeg ikke noe om. Det samme gjelder møblene fra den tiden. Det jeg liker å se hos andre er spennende malerier og pyntegjenstander som er valgt ut med omhu. Det er fint når et tema eller en farve går igjen flere steder i stua. Ingenting er tilfeldig valgt eller plassert. Jeg liker å myse hos andre for å få inspirasjon. Jeg er ikke så flink til å sette sammen pyntegjenstander og møbler selv, men prøver stadig... 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg ønsker meg ikke noe annet hjem enn det jeg har. Det er pusset opp og dekorert etter min smak. Vel, jeg ønsker meg et freshere bad, men har ikke sett noe hos andre som jeg absolutt ville hatt. Furumøbler og mye dill dall hos andre blir jeg urolig av. Men jeg tilbringer ikke mesteparten av tiden min i andres hjem, så jeg bryr meg ikke så mye og koser meg allikevel 0 Siter
henrikke71 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg pussa opp leiligheten min for noe tid siden og fikk lagt svarte skiferfliser på badegulvet. Ellers er det hvite vegger og innbygde hyller omkring rør (fungerer fitn for å skjule). Skiferflisene minner meg om barndommen i Norge, mormor hadde det ute i hagen, og de formet en sti. De ble globarme i sommervarmen. Elsker sånne minner, og vil gjerne ta dem med inn i mitt voksne liv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg pussa opp leiligheten min for noe tid siden og fikk lagt svarte skiferfliser på badegulvet. Ellers er det hvite vegger og innbygde hyller omkring rør (fungerer fitn for å skjule). Skiferflisene minner meg om barndommen i Norge, mormor hadde det ute i hagen, og de formet en sti. De ble globarme i sommervarmen. Elsker sånne minner, og vil gjerne ta dem med inn i mitt voksne liv. ''Skiferflisene minner meg om barndommen i Norge, mormor hadde det ute i hagen, og de formet en sti. De ble globarme i sommervarmen. Elsker sånne minner, og vil gjerne ta dem med inn i mitt voksne liv.'' Så koselig! Ble sendt tilbake til barndommens somre jeg nå. ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hvis jeg ser ting jeg ikke liker hos andre tenker jeg bare at jeg er glad det ikke er hjemme hos meg;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Skiferflisene minner meg om barndommen i Norge, mormor hadde det ute i hagen, og de formet en sti. De ble globarme i sommervarmen. Elsker sånne minner, og vil gjerne ta dem med inn i mitt voksne liv.'' Så koselig! Ble sendt tilbake til barndommens somre jeg nå. ) Ja, ikke sant, jeg ble faktisk helt bløt innvendig selv og ønsket plutselig det skulle bli sommer:-)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hvis jeg ser ting jeg ikke liker hos andre tenker jeg bare at jeg er glad det ikke er hjemme hos meg;-) ''Hvis jeg ser ting jeg ikke liker hos andre tenker jeg bare at jeg er glad det ikke er hjemme hos meg;-)'' *Hehe* Det er mye jeg ser hjemme hos andre som jeg synes er rålekker og kjempestilig, men det betyr ikke at jeg ville hatt det sånn. ) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg liker hjem som har sjel og som viser hvem de er de som bor der. Det synes jeg er spennende. Jeg liker likevel ikke overfylte rom. Det skal være behagelig å gå fra rom til rom, hvis du skjønner hva eg mener. Men egentlig er jeg mest opptatt av mitt eget hjem. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Da hadde du ikke likt deg her;o) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Hvis jeg ser ting jeg ikke liker hos andre tenker jeg bare at jeg er glad det ikke er hjemme hos meg;-)'' *Hehe* Det er mye jeg ser hjemme hos andre som jeg synes er rålekker og kjempestilig, men det betyr ikke at jeg ville hatt det sånn. ) Nemlig;-) Og en sjelden gang hender det vel at man blir litt misunnelig på ett og annet møbel da...en sjelden gang;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Det jeg har lyst på selv for tiden er svarte benkeplater på en hvit eller lyst treverk av kjøkkeninnredning. Det er kjempeflott.'' Ja! Det er fint Jeg legger merke til andres enkelhet, det er fint! Ikke for mye og ruvende ting overalt. Hvert rom bør ikke ha mere enn et blikkfang fra hvert ståsted ( fire vegger). Mange blir rot. Ønsker meg det slik jeg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg kunne tenkt meg et nytt kjøkken... Jeg liker ikke trehvitt og "hyttestil". Tenker i grunen ikke over at noe er stygt når jeg er på besøk hos andre, for som regel passer det inn hos de. Mange stiler jeg ikke liker, men er det gjennomført vil jeg ikke si det er stygt. :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg liker vinduer uten gardiner og gulv uten tepper, men det må være gjennomført ;-) Det verste jeg vet er gule, vinrøde eller grønne vegger. Jeg hater også border på veggene og det har jeg faktisk alltid gjort Det er flottest med lyse vegger og tak, og heller farger i interiøret ellers. 0 Siter
tonie Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg bryr meg nå ærlig talt ikke så mye om hvordan folk har det hjemme, og jeg synes det er mye som er fint selv om jeg ikke ville hatt det selv. Det jeg stusser litt på er hvor likt folk har det hjemme. Det er ikke mange som har hjem som skilller seg ut på noen måte. Det er de samme skinnsofaene, stramme linjer, lyse vegger, de samme designerlampene, de samme kjøkkenbenkplatene og lett minimalisme overalt. Det blir fryktelig kjedelig synes jeg. 0 Siter
black wealch Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg synes det er fint når folk har et personlig preg på hjemmet sitt. Gjerne noe gammelt og kanskje spesielle ting fra f.eks. reiser. Ikke som en reklame fra Bohus katalogen.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Det jeg har lyst på selv for tiden er svarte benkeplater på en hvit eller lyst treverk av kjøkkeninnredning. Det er kjempeflott.'' *Hihi* Jeg synes svarte eller svært mørk brune benkeplater er grusomt. ) Fy Lillemus!! Jeg som nettopp har satt inn nytt kjøkken med svarte benkeplater. Neida noen har jo smak som baken akkurat slik som du sikkert synes om meg (å jeg om deg) 0 Siter
adelie Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Hva synes dere er ekstra fint og ville hatt selv hjemme, og hva synes dere er stygt hos folk dere har vært på besøk hos? '' Jeg legger ikke så mye merke til hvordan andre har det, hvis det ikke er en helt spesiell stil. Jeg vil helst ikke mene noe negativt om andres hjem, derfor denne holdning. Men det er ofte spesielle elementer som springer meg i øyene, og tenner en gnist.''Det jeg har lyst på selv for tiden er svarte benkeplater...'' Sånn har jeg det aldri. Jeg har det jeg har, og tenker ikke på å skifte det ut, det er sløseri. Jeg merker mest om det er hyggelig eller ikke å være hos andre. Det er det som betyr noe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Fy Lillemus!! Jeg som nettopp har satt inn nytt kjøkken med svarte benkeplater. Neida noen har jo smak som baken akkurat slik som du sikkert synes om meg (å jeg om deg) *Hehe* Med hovedsaken er jo at den som bor der trives i huset sitt, ikke hva andre synes. ) Du hadde sikkert ikke likt mitt kjøkken heller. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.